logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onico w rankingu medialności brandów na polskim rynku

  PR 05.11.2018, przeczytano 376 razy

Magazyn „Press” oraz „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” zaprezentowały wyniki analizy Top Marka 2018 – największego rankingu medialności brandów na polskim rynku. Tegoroczna XI edycja badania obejmuje aż 500. marek z 50. branż.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onico-w-rankingu-medialnosci-brandow-na-polskim-rynku,380013,artykul.html

Wśród nich na 128. miejscu w rankingu ogólnym oraz 9. miejscu w rankingu branży energetycznej uplasowała się marka ONICO.

Na potrzeby raportu przeanalizowano materiały z prasy, Internetu i social media opublikowane w okresie od 1 lipca 2017 roku do 30 czerwca 2018 roku – łącznie ponad 52 mln informacji: 1 mln tekstów prasowych, 5 mln internetowych i aż 46 mln postów w mediach społecznościowych. To świadczy o wciąż rosnącej sile kanałów social media w budowaniu pozycji brandu, które ONICO stale wykorzystuje w komunikacji ze swoimi odbiorcami.

ONICO jest jedyną firmą z całkowicie prywatnym kapitałem, która znalazła się w pierwszej dziesiątce rankingu branży ENERGETYKA I SUROWCE. Liderem rankingu branżowego, a także liderem rankingu ogólnego jest PGE Polska Grupa Energetyczna.

Warto także zwrócić uwagę na nowatorską metodologię analizy w porównaniu z zeszłymi latami, która poza wskaźnikami takimi jak ilość wzmianek o marce w oparciu o dane o konsumpcji medium (Impact) uwzględnia także ich wydźwięk w oparciu o podział na udział publikacji pozytywnych, neutralnych i negatywnych w całości przekazu o danym brandzie. Nowa zmienna określona przez badaczy jako „Indeks Sentymentu” dla marki ONICO wynosi 1,89. To pokazuje, że odbiorcy nie tylko dostają wiele komunikatów dotyczących naszej firmy (wskaźnik Impact – 384 304 693), ale także w większości oceniają je pozytywnie.

Więcej informacji na stronie internetowej www.topmarka.press.pl oraz w listopadowym wydaniu magazynu „Press”.

Źródło: ONICO

www.onico.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Wybór prezydenta to nie kwestia smaku” – Gazeta.pl dołącza do akcji profrekwencyjnej
1 czerwca odbędzie się II tura wyborów prezydenckich w Polsce. Z tej okazji Gazeta.pl wspólnie z agencją Twin .collective rozpoczyna kampanię „Dowiedz się (jak naj)więcej”, której celem jest zachęcenie do udziału w głosowaniu oraz wsparcie obywateli w podjęciu świadomej decyzji. Inicjatywa ma zwiększyć świadomość wyborczą i zaangażowanie...
Medialność Eurowizji ’25 i Justyny Steczkowskiej
Finał Eurowizji, który odbył się 17 maja br., wzbudził ogromne zainteresowanie w polskich mediach – wartość ekwiwalentu reklamowego wyniosła 136 mln zł. Jednym z najgłośniejszych wydarzeń tegorocznej edycji niewątpliwie był powrót Justyny Steczkowskiej na konkursową scenę. Jej spektakularny występ został doceniony przez widzów. Artystka była też widoczna w pozytywnym...
Wedel wchodzi na rynek podcastów
Firma Wedel, kultowy producent słodyczy i twórca czekoladowych doświadczeń wkracza w świat podcastów, odpowiadając na jego rosnącą popularność w Polsce. Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający firmy oraz Robert Zydel, Dyrektor muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel w nowym formacie „Wedle Uznania”, będą dyskutować o biznesie, kulturze, sztuce, tematach społecznych i przyjemności,...
Enpulse startuje z podcastem Bridge Talk
27 maja na Spotify i YouTube zadebiutuje pierwszy odcinek serii Bridge Talk, której pomysłodawcą jest Enpulse, platfroma służąca do badania i budowania zaangażowania. Podcast, na który złoży się 7 rozmów z ekspertami HR, będzie poświęcony wyzwaniom związanym z zarządzaniem zespołami wielopokoleniowymi.
 IMMxDemagog: Trzaskowski i Nawrocki z równym zasięgiem [12.05–18.05]
Wybory prezydenckie rozegrały się przede wszystkim w mediach społecznościowych. Kampanię zakończył nie finałowy spór w telewizji, lecz kreatywna, emocjonalna i częściowo nielegalna agitacja w czasie ciszy wyborczej. Memy i aluzje w social mediach często osiągały większy zasięg niż materiały z debat – wynika z przedostatniego już raportu analizującego medialność...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764