logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onico w rankingu medialności brandów na polskim rynku

  PR 05.11.2018, przeczytano 353 razy

Magazyn „Press” oraz „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” zaprezentowały wyniki analizy Top Marka 2018 – największego rankingu medialności brandów na polskim rynku. Tegoroczna XI edycja badania obejmuje aż 500. marek z 50. branż.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onico-w-rankingu-medialnosci-brandow-na-polskim-rynku,380013,artykul.html

Wśród nich na 128. miejscu w rankingu ogólnym oraz 9. miejscu w rankingu branży energetycznej uplasowała się marka ONICO.

Na potrzeby raportu przeanalizowano materiały z prasy, Internetu i social media opublikowane w okresie od 1 lipca 2017 roku do 30 czerwca 2018 roku – łącznie ponad 52 mln informacji: 1 mln tekstów prasowych, 5 mln internetowych i aż 46 mln postów w mediach społecznościowych. To świadczy o wciąż rosnącej sile kanałów social media w budowaniu pozycji brandu, które ONICO stale wykorzystuje w komunikacji ze swoimi odbiorcami.

ONICO jest jedyną firmą z całkowicie prywatnym kapitałem, która znalazła się w pierwszej dziesiątce rankingu branży ENERGETYKA I SUROWCE. Liderem rankingu branżowego, a także liderem rankingu ogólnego jest PGE Polska Grupa Energetyczna.

Warto także zwrócić uwagę na nowatorską metodologię analizy w porównaniu z zeszłymi latami, która poza wskaźnikami takimi jak ilość wzmianek o marce w oparciu o dane o konsumpcji medium (Impact) uwzględnia także ich wydźwięk w oparciu o podział na udział publikacji pozytywnych, neutralnych i negatywnych w całości przekazu o danym brandzie. Nowa zmienna określona przez badaczy jako „Indeks Sentymentu” dla marki ONICO wynosi 1,89. To pokazuje, że odbiorcy nie tylko dostają wiele komunikatów dotyczących naszej firmy (wskaźnik Impact – 384 304 693), ale także w większości oceniają je pozytywnie.

Więcej informacji na stronie internetowej www.topmarka.press.pl oraz w listopadowym wydaniu magazynu „Press”.

Źródło: ONICO

www.onico.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jakub Rybski w dziale informacji RMF FM
1 marca do zespołu dziennikarzy RMF FM dołączył Jakub Rybski. Pracuje jako reporter w warszawskim oddziale radia.
Marcowe nowości i wydarzenia w Radiu Nowy Świat
Od najbliższego piątku, 1 marca Radio Nowy Świat zaprasza na nowy cykl „Między książkami” w audycji „Poranna Manna”. Co tydzień znakomity literaturoznawca, profesor i rektor Uniwersytetu Śląskiego Ryszard Koziołek będzie rozmawiał z redaktorem Wojciechem Mannem o książkach - tych najnowszych, ale także tych, które trzeba przeczytać i które...
Nowa oprawa TVN z argentyńską pomocą
Już w piątek widzowie stacji zobaczą TVN w nowej kolorystyce i oprawie. To nie tylko zmiana wizualna, ale także symboliczny przekaz podkreślający, że stacja niezmiennie zaskakuje innowacyjnością. Elementy graficzne zastosowane w nowej oprawie reprezentują połączenie, różnorodność oraz pionierski charakter stacji. Znakiem rozpoznawczym TVN pozostaje – koło, które przyciąga,...
PMPG Polskie Media uruchamia nowy serwis
PMPG Polskie Media, holding mediowy notowany na głównym parkiecie warszawskiej giełdy, zwiększa ofertę proponowanych treści. AWR Wprost, będąca częścią Grupy, uruchamia nowy serwis kulinarny Smaki.pl. PMPG kontynuuje działania nastawione na powiększenie grupy docelowej odbiorców poprzez dywersyfikację przekazywanych treści, dzięki zwiększaniu liczby nowych...
Startuje wiosenna ramówka TVN
Wiosna w TVN to czas niespodzianek i wielkich emocji. Jedną z najbardziej oczekiwanych premier jest program „The Traitors. Zdrajcy”, który już w środę 28 lutego zapewni elektryzującą rozgrywkę inspirowaną popularną grą Mafia. Drugim nowym formatem wartym uwagi jest „Czas na Show. Drag Me Out”, który zapowiada kolorową i pełną blasku zabawę....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764