logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onico w rankingu medialności brandów na polskim rynku

  PR 05.11.2018, przeczytano 356 razy

Magazyn „Press” oraz „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” zaprezentowały wyniki analizy Top Marka 2018 – największego rankingu medialności brandów na polskim rynku. Tegoroczna XI edycja badania obejmuje aż 500. marek z 50. branż.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onico-w-rankingu-medialnosci-brandow-na-polskim-rynku,380013,artykul.html

Wśród nich na 128. miejscu w rankingu ogólnym oraz 9. miejscu w rankingu branży energetycznej uplasowała się marka ONICO.

Na potrzeby raportu przeanalizowano materiały z prasy, Internetu i social media opublikowane w okresie od 1 lipca 2017 roku do 30 czerwca 2018 roku – łącznie ponad 52 mln informacji: 1 mln tekstów prasowych, 5 mln internetowych i aż 46 mln postów w mediach społecznościowych. To świadczy o wciąż rosnącej sile kanałów social media w budowaniu pozycji brandu, które ONICO stale wykorzystuje w komunikacji ze swoimi odbiorcami.

ONICO jest jedyną firmą z całkowicie prywatnym kapitałem, która znalazła się w pierwszej dziesiątce rankingu branży ENERGETYKA I SUROWCE. Liderem rankingu branżowego, a także liderem rankingu ogólnego jest PGE Polska Grupa Energetyczna.

Warto także zwrócić uwagę na nowatorską metodologię analizy w porównaniu z zeszłymi latami, która poza wskaźnikami takimi jak ilość wzmianek o marce w oparciu o dane o konsumpcji medium (Impact) uwzględnia także ich wydźwięk w oparciu o podział na udział publikacji pozytywnych, neutralnych i negatywnych w całości przekazu o danym brandzie. Nowa zmienna określona przez badaczy jako „Indeks Sentymentu” dla marki ONICO wynosi 1,89. To pokazuje, że odbiorcy nie tylko dostają wiele komunikatów dotyczących naszej firmy (wskaźnik Impact – 384 304 693), ale także w większości oceniają je pozytywnie.

Więcej informacji na stronie internetowej www.topmarka.press.pl oraz w listopadowym wydaniu magazynu „Press”.

Źródło: ONICO

www.onico.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764