logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Online. Praca. Newnormal - relacja z konferencji MCCT

   21.04.2021, przeczytano 862 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 23-26 marca br. odbyła się po raz pierwszy konferencja MCCT. Wydarzenie zrealizowano w formule online z udziałem 68 prelegentów, którzy prowadzili prezentacje i debaty z szeroko rozumianej tematyki pracy zdalnej. Omówiono m.in. zagadnienia z zakresu: wideokonferencji, najnowszych technologii audio-video, realizacji eventów online, czy re-aranżacji biur. Pod lupę wzięto także istotną kwestię zmian jakie wymusza COVID-owy rynek pracy. Pierwsza edycja MCCT cieszyła się ogromnym zainteresowaniem - zarejestrowało się na nią ponad 900 osób, a wspierało ją 50 Sponsorów i Partnerów oraz 17 Patronów Medialnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/online.-praca.-newnormal---relacja-z-konferencji-mcct,391143,artykul.html

Meeting Communication Collaboration Trends to inicjatywa, która powstała z myślą o szerokim gremium pracodawców i pracowników zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu pracy zdalnej. Partnerem Merytorycznym konferencji była firma VisionCube zrzeszająca specjalistów systemów AV i wideokonferencji.

- Po wybuchu pandemii COVID-19 ogromna liczba firm została zmuszona do przejścia w tryb pracy zdalnej. Niektórzy używali już wcześniej rozwiązań wideokonferencyjnych – inni byli zmuszeni do wyboru platformy w bardzo krótkim czasie. Naszym celem podczas konferencji było przybliżenie uczestnikom możliwie największej liczby systemów oraz porównanie ich tak, aby każdy mógł wybrać rozwiązanie najlepiej pasujące do własnych oczekiwań - skomentował Andrzej M. Rzepecki, Prezes Zarządu VisionCube S.A. oraz Członek Rady Programowej MCCT.

Do udziału w wydarzeniu zaproszono ekspertów z różnych dziedzin, którzy omówili m.in. tematykę związaną z rozwojem biznesowych spotkań online, w tym: wideokonferencji, webinariów i eventów. Prezentacje dotyczyły zarówno aspektów technologicznych takich jak platformy i aplikacje do pracy zespołowej, czy najnowsze rozwiązania i produkty audio-video, jak i zagadnień związanych z videotellingiem, sztuką wystąpień publicznych online oraz biznesową e-promocją. W trakcie MCCT uczestnicy mieli m.in. możliwość porównania 7 najbardziej popularnych platform wideokonferencyjnych i webinarowych takich jak: ZOOM, Microsoft Teams, Google Meet, Cisco Webex, Pexip, ClickMeeting oraz LiveWebinar.

ilustracjastrzałka

Idea „smart office” stanowiła również jeden z istotnych tematów konferencji. Uczestnicy mieli okazję dowiedzieć się w jaki sposób optymalnie aranżować przestrzeń pracy – biorąc pod uwagę tak ważne czynniki jak: technologia, bezpieczeństwo, ergonomia, akustyka, czy komunikacja między pracownikami.

Dużym zainteresowaniem w trakcie konferencji cieszyły się również debaty, w trakcie których dyskutowano i podsumowywano konferencyjne tematy dnia. Mowa była m.in. o: wyzwaniach i możliwościach pracy zdalnej w branży reklamowej, o tym jak będą radzić sobie firmy w erze post-COVID, czy jak przygotować się do organizacji eventów online.

Istotnym problemem omówionym podczas MCCT była także kwestia działań w sektorze HR, w dobie komunikacji zdalnej. Przy tej okazji wskazano rodzaje nowoczesnych systemów do rekrutacji online, oparte na sztucznej inteligencji, a także przeanalizowano sytuację pracowników w erze newnormal. To właśnie w trakcie debaty: Od Alfa do Silver – zastanawiano się czy praca online jest dedykowana tylko dla młodszego pokolenia, czy też stanowi szansę na zdobycie nowych umiejętności i kwalifikacji zawodowych również dla Silver Generation i osób z niepełnosprawnościami.

Oprócz części merytorycznej, konferencja MCCT obfitowała również w specjalne konkursy dla uczestników, w których można było wygrać atrakcyjne nagrody. Organizatorzy przeprowadzili także wiele ankiet, których wyniki można będzie śledzić na mediach społecznościowych konferencji.

ilustracjastrzałka

- Po zakończeniu MCCT Online Week można stwierdzić, że tematyka konferencji to strzał w dziesiątkę. Świadczy o tym bardzo wysoka frekwencja – ponad 900 zarejestrowanych osób, szerokie grono ekspertów z różnych dziedzin oraz wyniki przeprowadzonej ankiety, w której 75% osób merytorykę spotkania oceniło bardzo wysoko. Przez 4 dni odbyliśmy wirtualną podróż po świecie technologii, kompetencji i trendów skupionych wokół idei pracy zdalnej, spotkań online i komunikacji cyfrowej. Ponieważ aż 99% uczestników stwierdziło, iż konferencja powinna stać się imprezą cykliczną, dziękując wszystkim za udział i wsparcie, mogę tylko powiedzieć „do zobaczenia na kolejnej edycji MCCT… – podsumował Mariusz Orzechowski – General Manager Sharp NEC Display Solutions Europe/CSEE oraz Przewodniczący Rady Programowej MCCT.

Do końca kwietnia br. konferencyjna platforma pozostaje aktywna, a rejestracja cały czas otwarta. Oznacza to, że wszyscy zarejestrowani uczestnicy – także ci, którzy dokonają zgłoszenia teraz, mogą odtworzyć prezentacje i debaty przez najbliższy miesiąc.

Wydarzenie objęte jest patronatem Signs.pl

ilustracjastrzałka

Źródło: Marengo

www.mcct.pl

Dodatkowe informacje:

Sponsorami spotkania byli: Sharp NEC Display Solutions, VisionCube, AMX, NewTek, JBL, Sennheiser, QSC, Polsound, Shure, Logitech, Pexip, Crestron, Edbak, Jabra GN, Studio One, NTT System.

Patronat Medialny nad konferencją objęli: Architektura&Biznes, AVIntegracje, Nowy Marketing, Mam Startup, Outsourcing&More, www.outsourcingportal.eu, www.mojekonferencje.pl, www.signs.pl, www.magazif.com, www.telestudent.pl, www.student.pl, www.marketingprzykawie.pl, www.niepelnosprawni.pl, www.okrokdoprzodu.pl, www.miejscakonferencyjne.pl, www.salebiznesowe.pl, www.polecamniepolecam.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764