logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onyx 18: Zgodność ze standardami G7, Fogra, iccMAX

  PR 02.08.2018, przeczytano 1449 razy
ilustracjastrzałka

Śmiało można powiedzieć, że oprogramowanie do druku i zarządzania drukiem wielkoformatowym ze stajni ONYX GRAPHICS to najlepszy produkt w swojej kategorii na świecie. Siedem nagród dla ONYX 12 w ubiegłym roku nie może być przypadkiem. Właśnie zadebiutował jego następca… ONYX 18.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onyx-18%3A-zgodnosc-ze-standardami-g7%2C-fogra%2C-iccmax,37459,artykul.html

ONYX 18 wprowadza nowe technologie kolorystyczne zapewniające dokładność kolorów, spójność i zgodność ze standardami takimi jak G7 i Fogra. Jest też pierwszym rozwiązaniem kompatybilnym z iccMAX, nowym standardem zalecanym przez ICC dla wszystkich zastosowań druku wielkoformatowego.

Nowa wersja cechuje się najwyższą mocą i niezawodnością w całym portfolio produktów ONYX dzięki najnowszej technologii Adobe PDF Print Engine (APPE 4.8). W połączeniu z nowymi, dynamicznymi narzędziami  do produkcji wydruków, zoptymalizowanymi gotowymi ustawieniami fabrycznymi, ONYX 18 zapewnia szybkie i doskonałe wydruki dla wszystkich zastosowań druku wielkoformatowego.

- ONYX 18 zakłóca status quo istniejących rozwiązań druku. Ta wersja sprawia, że ​​dzięki ONYX, dostawcy usług poligraficznych, wyróżnią się na tle konkurencji dzięki oszałamiającej jakości wydruków, którymi dosłownie zaskoczą swoich klientów. - mówi Bryan Manwaring, dyrektor ds. Marketingu produktów Onyx Graphics.

Sprawdźmy zatem co nowego znajdziemy w ONYX 18.

ONYX 18 - nowe możliwości kolorystyczne

  • ColorCheck nowe podejście do sterowania procesem RIP, które umożliwia zagwarantowanie klientom dokładności kolorów, a także zapewnia spójność wydruków na wielu urządzeniach w różnym czasie
  • ColorCheck zapewnia również zgodność ze standardami, w tym G7 i Fogra
  • ONYX Color wiodący w branży silnik, generuje ulepszone kombinacje czarnego atramentu, co daje lepsze ciemne obszary, cienie i szare jednolite obszary
  • zwiększone nasycenie czerwieni i pomarańczy bez uszczerbku dla oszczędności atramentu
  • ONYX 18 to pierwsze rozwiązanie kompatybilne z iccMAX, który jest nowym standardem zalecanym przez ICC dla wszystkich aplikacji szerokoformatowych i wielkoformatowych, grafik reklamowych i tekstylnych
  • PosterColor 2.0, technologia po raz pierwszy wprowadzona do branży przez Onyx Graphics, wykorzystuje inteligentną metodę renderowania w celu zwiększenia nasycenia jednolitych obszarów (apli)

ONYX 18 - kolejny poziom mocy i niezawodności

  • Interfejs APPE 4.8 (Adobe PDF Print Engine) przyspiesza przetwarzanie plików za pomocą superszybkich algorytmów renderowania, co powoduje znaczne zwiększenie wydajności, niedostępne do tej pory
  • APPE 4.8 umożliwia obsługę kolorów dodatkowych z maksymalnie 127 kanałami, które można określić i wykorzystać w dowolnym typie plików
  • Accuboost, nowa funkcja w ONYX 18, jest nowatorską techniką profilowania ICC dla „laboratoryjnej” dokładności profili ICC

ONYX 18 - dynamiczne narzędzia zwiększające produktywność

  • Nowe dynamiczne narzędzia do zwiększania wydajność drukowania, w tym:
  • funkcja szybkiego wyszukiwania Swatchbook
  • Swatchbook i obsługa specjalnych atramentów, w tym koloru białego i metalicznego do drukowania na dowolnych materiałach
  • łatwe pozycjonowanie plików podczas przygotowywania pracy
  • Funkcja Step and Repeat jest teraz dostępna w ONYX Thrive, umożliwiając użytkownikom tworzenie szablonów ze wszystkimi typami obrazów dla różnych aplikacji do drukowania, w tym procesu drukowania i cięcia.
  • Większe podglądy zagnieżdżania widoczne przed wydrukowaniem

Co mówią pierwsi użytkownicy?

- Onyx podnosi poprzeczkę jeszcze raz z Onyx 18 i wyznacza standard ewolucji w narzędziach i oprogramowaniu do zarządzania kolorem. Z najnowszym silnikiem, możliwości Onyx 18 dają podobny efekt, jaki miał HDR w przypadku fotografii i telewizji. - mówi Jared Yoder, USA.

- ONYX to łatwy sposób na budowanie profili ICC, a wyniki tej najnowszej wersji są oszałamiające. Ulepszenia, które widziałem, naprawdę podnoszą poprzeczkę. ColorCheck działa bardzo dobrze. Możliwość udowodnienia koloru, dopasowania standardów i utrzymania spójności pomaga moim klientom i mojej firmie. - mówi Kevin Stallibrass, Wielka Brytania.

Sprawdzone rozwiązania

Oprócz nowości zawartych w ONYX 18, użytkownicy mają dostęp do ogromnych możliwości które były dostępne w linii z numerem 12.

ONYX Thrive to skalowalne oprogramowanie do druku wielkoformatowego. Dedykowane jest dla użytkowników posiadających wiele drukarek czy też wymagających wysokiej wydajności oprogramowania RIP. Thrive oferowany jest w kilku wariantach: 862, 642, 421, 211. Pierwsza cyfra (8, 6, 4 lub 2) oznacza liczbę jednoczesnych procesów RIP. Druga cyfra oznacz liczbę jednocześnie obsługiwanych drukarek wielkoformatowych. Ostatnia cyfra to liczba „job editorów”, czyli końcowych stacji roboczych.

Dla użytkowników licencjonowanych użytkowników ONYX Thrive dostępne jest narzędzie ONYX Hub. Jest to narzędzia analityki biznesowej dla druku wielkoformatowego. Na przeglądarkowym pulpicie można odczytać zagregowane informacje, które pozwolą podejmować lepsze decyzje. Onyx HUB zbiera informacje na temat wydruków, plotera i prezentuje w czasie rzeczywistym. HUB pozwoli lepiej zrozumieć koszty, zwiększyć zyski i znaleźć miejsca gdzie można zaoszczędzić.

ONYX & Mutoh

Onyx od lat blisko współpracuje z wieloma producentami drukarek wielkoformatowych aby zapewnić ich poprawną obsługę. Stale aktualizowana baza sterowników zawiera w tym momencie ponad 2100 driverów! Szczególnie bliska współpraca ma miejsce z japońskim producentem drukarek wielkoformatowych – firmą Mutoh.

Można powiedzieć, że obie firmy grają w pierwszej lidze wielkiego formatu. To one kreują i wprowadzają innowacyjne rozwiązania, które po latach okazują się nadal niedoścignione. Użytkownik plotera Mutoh z podłączonym Onyxem ma gwarancję, że ma zestaw wyprzedzający konkurencję, stabilny, wydajny, produktywny i intuicyjny. ONYX na pewno wyciśnie pełnię możliwości dostarczoną przez japońskiego producenta sprzętu.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764