logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OOH magazine: Badanie POS Impact

  PR 10.04.2017, przeczytano 754 razy

W styczniu w EXPO XXI Warszawa odbyło się spotkanie inaugurujące pierwsze w Polsce badanie rynku POS. OOH magazine zaprosił do współpracy przy tworzeniu ankiety czołowych dostawców rynku POS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ooh-magazine%3A-badanie-pos-impact,32092,artykul.html

Głównym celem badania jest sprawdzenie w jaki sposób zleceniodawcy postrzegają materiały POS, jakie są ich relacje z dostawcami oraz jaka jest rola materiałów wspierających sprzedaż w komunikacji marketingowej. Po ustaleniu zakresu tematycznego przygotowano wstępne pytania. Następnie ponownie kilkukrotnie analizowano je w grupie.

Badanie w formie ankiety elektronicznej będzie rozesłane do grupy docelowej, czyli do pracowników działów marketingu oraz działów zakupów, którzy odpowiedzialni są za tworzenie oraz produkcję materiałów POS.

Ankietę można wypełnić TUTAJ. Dane będą zbierane przez trzy miesiące, następnie analizowane, a wyniki pojawią się w drugiej połowie roku.

- Liczymy na zaangażowanie marketerów. Rezultaty badania pomogą w komunikacji jednym i drugim - dostawcom lepiej zrozumieć klienta, a klientom umożliwią otrzymanie oferty szytej na miarę - mówi Magdalena Wilczak, PR & Marketing Manager w OOH magazine, która jest zarazem Project Managerem badania POS IMPACT.

Firmy które wzięły udział w tworzeniu badania: Quad/Graphics, POS Lab International, POS Media Poland, ATS Display, Fokus Media, TFP GRAFIKA, Display Plus, Berkano EXPO, DZIEDZIK, Grupa Advertis, Ellert, Artplex, Columbit, POSperita, Rodan.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon: uniwersalny superzoom Nikkor Z 28-400mm f/4-8 VR
Nikon wprowadza do sprzedaży nowy obiektyw zmiennoogniskowy z serii Z – NIKKOR Z 28-400mm f/4-8 VR. Dzięki kompaktowym wymiarom, małej masie i aż 14,2-krotności zooma jest on niezwykle uniwersalny i wygodny do w codziennym użytkowaniu z korpusem Nikon Z. Obiektyw sprawdzi się różnorodnych warunkach, zależnych od inspiracji: od rozległych krajobrazów, poprzez klimatyczną...
Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764