logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OOH magazine na targach Screen Media Expo Europe 2010

   26.05.2010, przeczytano 1125 razy

Miesięcznik OOH Magazine reprezentował polskie media branżowe podczas Screen Expo Europe 2010, targach poświęconych DOOH (Digital Out of Home) i Digital Signage, które odbyły się na początku maja w Londynie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ooh-magazine-na-targach-screen-media-expo-europe-2010,10728,artykul.html

"OOH magazine" wziął udział w tegorocznej - piątej już - edycji Screen Media Expo. Podczas dwutygodniowych targów, które odbyły się w londyńskim Earls Court, swoją ofertę prezentowało ponad 130 firm z całego świata. Dwie, równolegle odbywające się w ramach Screen Media Expo Europe 2010 imprezy - Screen Media Expo i DOOH Expo - odwiedziło w sumie ponad pięć tysięcy zwiedzających. Poza prezentacją oferty DS, celem targów było także zapoznanie zwiedzających z nowymi możliwościami sektora Digital Signage.

Część ekspozycji dedykowana branży Digital Out of Home (DOOH) sprzyjała natomiast nawiązywaniu kontaktów biznesowych, prezentacji nowinek branżowych, a także wymianę uwag i dotychczasowych doświadczeń pomiędzy przedstawicielami sektora reklamowego a właścicielami i sprzedawcami mediów oraz ich  twórcami.

Redakcja "OOH magazine", podobnie jak kilka innych tytułów poświęconych tematyce Digital Signage z całego świata, objęła patronatem mediowym tegoroczną edycję Screen Media Expo. Udział "OOH magazine" w targach, w Londynie został zrealizowany w ramach programu Innowacyjna Gospodarka i dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Źródło: OOH Magazine
www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
DIMAQ Day wkrótce w trzech polskich miastach
Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą...
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zaczniesz dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.
Saint-Gobain, lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, wybrał Havas PR Warsaw do współpracy związanej z działaniami komunikacyjnymi na rynku w Ukrainie. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, a także działania obszaru hub management i poprowadzi projekt we współpracy z Havas PR Kyiv. 
PR Calling z obsługą funduszu YouNick Mint
Do grona stałych klientów PR Calling dołączył YouNick Mint – fundusz VC od 12 lat inwestujący w projekty deep tech w sektorach Healthcare i Industry 4.0. W ramach współpracy agencja wesprze YouNick Mint w zwiększeniu widoczności na rynku inwestycji venture capital poprzez budowanie relacji z mediami i kluczowymi interesariuszami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764