logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OOH magazine news! już na rynku

   13.05.2019, przeczytano 1663 razy
ilustracjastrzałka

Specjalne wydanie OOH magazine news!, przedtargowego przewodnika po wydarzeniach towarzyszących wrześniowym targom FestiwalMarketingu.pl, jest już dostępne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ooh-magazine-news%21-juz-na-rynku,382420,artykul.html

Na biurkach agencji reklamowych pojawił się kolejny numer OOH news!, a w nim kompendium wiedzy o 11. edycji targów FestiwalMarketingu.pl, które odbędą się już 18 i 19 września w EXPO XXI WARSZAWA. Wystawcy zaprezentują tam szeroką ofertę produktową, sporo nowości i wiele świątecznych inspiracji. Po raz kolejny będzie to marketingowo-eventowy MIX: od top gadżetów reklamowych przez materiały POS po dostawców sektora event. Branża eventowa już po raz kolejny skupiona będzie w specjalnej Strefie targowej EVENT MIX.

Tegoroczne święto branży reklamowej standardowo odbędzie się w dwóch halach EXPO XXI Warszawa. W jednej FestiwalMarketingu.pl, w drugiej FestiwalDruku.pl, tam odwiedzający znajdą maszyny oraz media do druku, czyli wszystko, co dotyczy rynku poligraficznego. Nowość tej edycji to otwarta formuła konferencji EVENT MIX i MARKETING MIX. Zwiedzający będą mogli uczestniczyć w wydarzeniach, jedyne co trzeba będzie zrobić to dokonać bezpłatnej rejestracji na stronach: www.eventmix.com.pl i www.marketingmix.com.pl. Rejestracja ta rusza 20 maja, ilość miejsc jest ograniczona.

Ze względu na otwartą formułę, konferencje odbywać się będą na odsłuchach, aby nie zakłócać rozmów na stoiskach. Wśród tegorocznych prelegentów znajdą się takie gwiazdy jak: Agata Młynarska, Zbigniew Urbański czy, uwielbiany i znany w branży storytellingowiec, Paweł Tkaczyk. Do udziału w imprezie organizatorzy zapraszają przedstawicieli agencji reklamowych, domów mediowych, drukarń, dyrektorów i pracowników działów marketingu oraz przedstawicieli sektora EVENT & MICE.

– Jak co roku będzie kreatywnie i inspirująco. Imprezie towarzyszy szereg wydarzeń dodatkowych. Oprócz wspomnianych branżowych konferencji, odwiedzający mogą liczyć także na liczne warsztaty, szkolenia, pokazy i konkursy organizowane przez wystawców. Od ponad 10 lat wspieramy rynek reklamowy i pomagamy budować bezpośrednie relacje. To w dzisiejszym świecie jest niezmiernie ważne. Jesteśmy analogowi, pamiętajmy o tym, chcemy się widzieć i rozmawiać face to face – mówi Robert Załupski, dyrektor Festiwalu.

Tradycyjne zostaną przeprowadzone także konkursy: POS STARS – na najlepszy display reklamowy oraz SUPER GIFT, podczas którego o tytuł najciekawszych gadżetów będą rywalizować prezentowane na targach artykuły promocyjne. Zwiedzający będą mogli podziwiać zgłoszone realizacje w specjalnej strefie POS STARS i Super Gift.

Z kolei już po raz piąty, drugiego dnia targów przedstawiciele agencji reklamowych spotkają się podczas konferencji MARKETING MIX. Gościem głównym będzie Zbigniew Urbański, prezenter telewizyjny znany z programu „Pan gadżet”.

  • OOH magazine news! można pobrać TUTAJ[PDF]
  • Bezpłatna rejestracja na targi startuje 20 maja. Szczegóły TUTAJ

11. edycja FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa. OOH magazine jest organizatorem imprezy odbywającej się pod patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Potęga personalizacji – 9 odsłon OOH magazine
Najnowszy numer OOH magazine już na rynku, a w nim baza wiedzy o marketingu rynku automotive. Wydawca postanowił, że oprócz głównej okładki tego numeru, wykona dodatkowo personalizowane dla osób i firm, które w tym numerze pojawiły się na jego łamach. Personalizacja bowiem to klucz do sukcesu.
Nowy Raport Dostawców Mediów i Maszyn już na rynku
Pierwszy numer Dostawców Mediów i Maszyn jest już na rynku. Pierwszy numer w roku to okazja do podsumowań i refleksji nad tym, co minione, jak również spojrzenia w przyszłość.
Najnowsze wydanie OOH event! już na rynku
11. już edycja magazynu OOH event! – magazynu branży EVENT & MICE, miała swoją premierę podczas Forum Branży Eventowej, które odbyło się 22 stycznia w EXPO XXI Warszawa. W magazynie można znaleźć jak zwykle spectrum branżowych informacji, artykuły oraz wywiady z ekspertami branżowymi.
Raport na temat zarządzania w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych już na rynku
Na rynku ukazał się raport zatytułowany „Zarządzanie kryzysem wizerunkowym z perspektywy agencji public relations”. Publikacja jest efektem badania przeprowadzonego na grupie wiodących podmiotów doradczych w Polsce przez agencję Exacto we współpracy ze Związkiem Firm Public Relations. Raport jest dostępny bezpłatnie do pobrania na stronie Kongresu...
Raport na temat zarządzania w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych
Na rynku ukazał się raport zatytułowany „Zarządzanie kryzysem wizerunkowym z perspektywy agencji public relations”. Publikacja jest efektem badania przeprowadzonego na grupie wiodących podmiotów doradczych w Polsce przez agencję Exacto we współpracy ze Związkiem Firm Public Relations. Raport jest dostępny bezpłatnie do pobrania na stronie Kongresu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764