logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OOH magazine news! już na rynku

   13.05.2019, przeczytano 405 razy
ilustracjastrzałka

Specjalne wydanie OOH magazine news!, przedtargowego przewodnika po wydarzeniach towarzyszących wrześniowym targom FestiwalMarketingu.pl, jest już dostępne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ooh-magazine-news%21-juz-na-rynku,382420,artykul.html

Na biurkach agencji reklamowych pojawił się kolejny numer OOH news!, a w nim kompendium wiedzy o 11. edycji targów FestiwalMarketingu.pl, które odbędą się już 18 i 19 września w EXPO XXI WARSZAWA. Wystawcy zaprezentują tam szeroką ofertę produktową, sporo nowości i wiele świątecznych inspiracji. Po raz kolejny będzie to marketingowo-eventowy MIX: od top gadżetów reklamowych przez materiały POS po dostawców sektora event. Branża eventowa już po raz kolejny skupiona będzie w specjalnej Strefie targowej EVENT MIX.

Tegoroczne święto branży reklamowej standardowo odbędzie się w dwóch halach EXPO XXI Warszawa. W jednej FestiwalMarketingu.pl, w drugiej FestiwalDruku.pl, tam odwiedzający znajdą maszyny oraz media do druku, czyli wszystko, co dotyczy rynku poligraficznego. Nowość tej edycji to otwarta formuła konferencji EVENT MIX i MARKETING MIX. Zwiedzający będą mogli uczestniczyć w wydarzeniach, jedyne co trzeba będzie zrobić to dokonać bezpłatnej rejestracji na stronach: www.eventmix.com.pl i www.marketingmix.com.pl. Rejestracja ta rusza 20 maja, ilość miejsc jest ograniczona.

Ze względu na otwartą formułę, konferencje odbywać się będą na odsłuchach, aby nie zakłócać rozmów na stoiskach. Wśród tegorocznych prelegentów znajdą się takie gwiazdy jak: Agata Młynarska, Zbigniew Urbański czy, uwielbiany i znany w branży storytellingowiec, Paweł Tkaczyk. Do udziału w imprezie organizatorzy zapraszają przedstawicieli agencji reklamowych, domów mediowych, drukarń, dyrektorów i pracowników działów marketingu oraz przedstawicieli sektora EVENT & MICE.

– Jak co roku będzie kreatywnie i inspirująco. Imprezie towarzyszy szereg wydarzeń dodatkowych. Oprócz wspomnianych branżowych konferencji, odwiedzający mogą liczyć także na liczne warsztaty, szkolenia, pokazy i konkursy organizowane przez wystawców. Od ponad 10 lat wspieramy rynek reklamowy i pomagamy budować bezpośrednie relacje. To w dzisiejszym świecie jest niezmiernie ważne. Jesteśmy analogowi, pamiętajmy o tym, chcemy się widzieć i rozmawiać face to face – mówi Robert Załupski, dyrektor Festiwalu.

Tradycyjne zostaną przeprowadzone także konkursy: POS STARS – na najlepszy display reklamowy oraz SUPER GIFT, podczas którego o tytuł najciekawszych gadżetów będą rywalizować prezentowane na targach artykuły promocyjne. Zwiedzający będą mogli podziwiać zgłoszone realizacje w specjalnej strefie POS STARS i Super Gift.

Z kolei już po raz piąty, drugiego dnia targów przedstawiciele agencji reklamowych spotkają się podczas konferencji MARKETING MIX. Gościem głównym będzie Zbigniew Urbański, prezenter telewizyjny znany z programu „Pan gadżet”.

  • OOH magazine news! można pobrać TUTAJ[PDF]
  • Bezpłatna rejestracja na targi startuje 20 maja. Szczegóły TUTAJ

11. edycja FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa. OOH magazine jest organizatorem imprezy odbywającej się pod patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Influencer marketing od A do Z” - Podręcznik i poradnik
Polski rynek marketingu wzbogacił się o nową pozycję dotyczącą influencer marketingu.  Książka „Influencer marketing od A do Z” to jednocześnie podręcznik i poradnik. A IMM dołożył swoją cegiełkę współtworząc zestawienie prawie 200 inspirujących influencerów z 22 kategorii tematycznych.
Valkea, agencja marketingowa specjalizująca się w realizacji działań marketingu zintegrowanego oraz custom publishing, rozpoczęła współpracę z Grupą T4B, która od ponad 15 lat obecna jest na rynku polskim, plasując się na liście liderów branży bezpieczeństwa technicznego, rozwiązań informatycznych, teletechnicznych, telekomunikacyjnych oraz nowoczesnych rozwiązań...
„Od strony ulicy” - Recepta na udany szyld
Nakładem Miasta Gdyni, we współpracy ze stowarzyszeniem Traffic Design, został wydany poradnik dla przedsiębiorców i zarządców nieruchomości. Nosi on tytuł „Od strony ulicy” i jest znakomitą podpowiedzią, jak powinien wyglądać szyld w modernistycznym śródmieściu Gdyni. Poradnik został wydany w nakładzie 1200 egzemplarzy, jest bezpłatny. Plastyk Miasta Gdyni zapowiada...
Kwietniowy OOH magazine już na rynku
Mimo ogromnej popularności zakupów online w ciągu ostatnich kilku lat, to jednak w handlu bezpośrednim interakcja między klientem a marką jest najsilniejsza. Działania marketingowe zatem nie mogą być krótkoterminowe, ale powinny polegać na długoterminowej, złożonej komunikacji.
Wystrzegaj się Futury: Książka Douglasa Thomasa nakładem wydawnictwa Karakter
Bogato ilustrowana historia jednego z najbardziej popularnych fontów – używanego przez globalne korporacje, firmy przygotowujące kampanie polityków (od Richarda Nixona po Hillary Clinton), ale mającego też wiele całkiem banalnych zastosowań.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764