logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OOH Media Point Group na uczelniach, dworcach i lotniskach

   28.05.2010, przeczytano 954 razy

Dział Out Of Home Media grupy PMPG rozszerzył współpracę z Pol TV, operatorem sieci Digital Signage Student TV oraz Traffic TV o klauzulę wyłączności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ooh-media-point-group-na-uczelniach%2C-dworcach-i-lotniskach,10740,artykul.html

Sieć Student TV obejmuje swoim zasięgiem 44 uczelnie na terenie 14 miast. Posiada 106 ekranów 42-calowych. Dociera do ok. 500 000 studentów, generując ok. 2 000 000 kontaktów w ciągu tygodnia. Od nowego roku akademickiego sieć ma docierać do 1 000 000 studentów co stanowi 50% zasięgu w grupie studenckiej 18 - 24 w Polsce. Traffic TV jest nadawana na terenie 5 lotnisk, 27 dworców PKP oraz 9 dworców PKS - w sumie na 303 ekranach. Miesięczny zasięg Traffic TV to ponad 10 000 000 pasażerów.

Umowa wyłączności Media Point Group obejmuje reprezentację, doradztwo w sprawie planowania mediów, współpracę programową i sprzedaż czasu reklamowego.

Źródło: Point Group

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764