Dział Out Of Home Media grupy PMPG rozszerzył współpracę z Pol TV, operatorem sieci Digital Signage Student TV oraz Traffic TV o klauzulę wyłączności.
Sieć Student TV obejmuje swoim zasięgiem 44 uczelnie na terenie 14 miast. Posiada 106 ekranów 42-calowych. Dociera do ok. 500 000 studentów, generując ok. 2 000 000 kontaktów w ciągu tygodnia. Od nowego roku akademickiego sieć ma docierać do 1 000 000 studentów co stanowi 50% zasięgu w grupie studenckiej 18 - 24 w Polsce. Traffic TV jest nadawana na terenie 5 lotnisk, 27 dworców PKP oraz 9 dworców PKS - w sumie na 303 ekranach. Miesięczny zasięg Traffic TV to ponad 10 000 000 pasażerów.
Umowa wyłączności Media Point Group obejmuje reprezentację, doradztwo w sprawie planowania mediów, współpracę programową i sprzedaż czasu reklamowego.
Źródło: Point Group