logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OOH Media Point Group na uczelniach, dworcach i lotniskach

   28.05.2010, przeczytano 952 razy

Dział Out Of Home Media grupy PMPG rozszerzył współpracę z Pol TV, operatorem sieci Digital Signage Student TV oraz Traffic TV o klauzulę wyłączności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ooh-media-point-group-na-uczelniach%2C-dworcach-i-lotniskach,10740,artykul.html

Sieć Student TV obejmuje swoim zasięgiem 44 uczelnie na terenie 14 miast. Posiada 106 ekranów 42-calowych. Dociera do ok. 500 000 studentów, generując ok. 2 000 000 kontaktów w ciągu tygodnia. Od nowego roku akademickiego sieć ma docierać do 1 000 000 studentów co stanowi 50% zasięgu w grupie studenckiej 18 - 24 w Polsce. Traffic TV jest nadawana na terenie 5 lotnisk, 27 dworców PKP oraz 9 dworców PKS - w sumie na 303 ekranach. Miesięczny zasięg Traffic TV to ponad 10 000 000 pasażerów.

Umowa wyłączności Media Point Group obejmuje reprezentację, doradztwo w sprawie planowania mediów, współpracę programową i sprzedaż czasu reklamowego.

Źródło: Point Group

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764