logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OOH Media Point Group na uczelniach, dworcach i lotniskach

   28.05.2010, przeczytano 879 razy

Dział Out Of Home Media grupy PMPG rozszerzył współpracę z Pol TV, operatorem sieci Digital Signage Student TV oraz Traffic TV o klauzulę wyłączności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ooh-media-point-group-na-uczelniach%2C-dworcach-i-lotniskach,10740,artykul.html

Sieć Student TV obejmuje swoim zasięgiem 44 uczelnie na terenie 14 miast. Posiada 106 ekranów 42-calowych. Dociera do ok. 500 000 studentów, generując ok. 2 000 000 kontaktów w ciągu tygodnia. Od nowego roku akademickiego sieć ma docierać do 1 000 000 studentów co stanowi 50% zasięgu w grupie studenckiej 18 - 24 w Polsce. Traffic TV jest nadawana na terenie 5 lotnisk, 27 dworców PKP oraz 9 dworców PKS - w sumie na 303 ekranach. Miesięczny zasięg Traffic TV to ponad 10 000 000 pasażerów.

Umowa wyłączności Media Point Group obejmuje reprezentację, doradztwo w sprawie planowania mediów, współpracę programową i sprzedaż czasu reklamowego.

Źródło: Point Group

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Blum w trasie online - event w czasach pandemii
Wydarzenie Blum w trasie zmieniło tryb i pojawiło się online. Za to legalne zgromadzenie było odpowiedzialne wrocławskie OMI Media House.
Firma Epson została wysoko oceniona za działania na rzecz ochrony środowiska oraz transparentności.
Robert Kubica, kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen, ambasadorem marki Alfa Romeo w Polsce
Po ogłoszeniu 5-letniej gwarancji na wszystkie nowe samochody, Alfa Romeo prezentuje drugi filar nowej strategii marki w Polsce. Ambasadorem marki zostaje Robert Kubica, najsłynniejszy kierowca wyścigowy w Polsce i jednocześnie kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen.
CES 2021: Udoskonalone monitory LG z serii LG Ultra na 2021 rok
Prezentując podczas targów CES 2021 nową linię monitorów Ultra, firma LG Electronics umacnia swoją ugruntowaną już pozycję w segmencie monitorów premium. Najnowsze monitory z serii UltraGear, UltraWide i UltraFine opracowano z myślą o graczach, artystach oraz profesjonalistach. Zapewniają znakomitą produktywność oraz najwyższą satysfakcję z rozrywki, a tym...
Świąteczne piżamy z nawiązaniem do kampanii Coca-Coli
Coca-Cola połączyła siły z włoską marką Tezenis. W efekcie powstała świąteczna kolekcja bielizny nocnej i piżam, przeznaczona na zimowe wieczory. Każde ubranie nawiązuje do kampanii świątecznych Coca-Cola, które towarzyszą nam już od 100 lat.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764