logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OOH Media Point Group z Digital Signage Taxi

   21.06.2010, przeczytano 1302 razy

OOH Media Point Group współpracuje z Enter Media, właścicielem sieci Digital Signage Taxi. Obie firmy przygotowały wspólną specjalną ofertę wakacyjną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ooh-media-point-group-z-digital-signage-taxi,10846,artykul.html

Digital Signage Taxi to sieć działająca w samochodach stołecznej korporacji taksówkarskiej, Elle Taxi 811 11 11. Samochody, w których instalowane są nośniki sieci, są dobierane ze względu m.in. na markę, wiek i standard samochodu. Obecnie siedmiocalowe monitory Digital Signage Taxi są zainstalowane w 500 taksówkach. Założeniami Enter Media dotyczącymi projektu Digital Signage Taxi jest osiągnięcie w roku bieżącym poziomu 1000 taksówek w stolicy.

Zasięg Digital Signage Taxi obecnie jest szacowany na ponad milion kontaktów miesięcznie.

Współpraca z Enter Media to kolejne rozszerzenie oferty OOH Media Point Group. W maju firma rozszerzyła o klauzulę wyłączności współpracę z POL TV, operatorem działającej na uczelniach sieci Student TV oraz obecnej na dworach i lotniskach Traffic TV. Podobna umowa, również z klauzulą wyłączności, obowiązuje między Media Point Group a Mebi Group, właścicielem sieci McDonald's TV i Deutsche Bank TV.

OOH Media Point Group jako broker współpracuje również z operatorami Digital Signage, sieci hipermarketów, galerii handlowych, komunikacji miejskiej, sklepów odzieżowych restauracji, pubów i klubów fitness. Jest także wyłącznym brokerem nośników wielkoformatowych w systemie Outdoor Country 6x3m sieci Watch Out Door, zlokalizowanych na największych polach golfowych na terenie Polski.

OOH Media Point Group oferuje również reklamę na Cyfrowych nośnikach LED, w ofercie której znajduje się obecnie 60 nośników LED o wymiarach 18m2 - 60m2 zlokalizowanych w dużych miastach w miejscach o dużym natężeniu ruchu.

Źródło: Point Group

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

CES 2021: Udoskonalone monitory LG z serii LG Ultra na 2021 rok
Prezentując podczas targów CES 2021 nową linię monitorów Ultra, firma LG Electronics umacnia swoją ugruntowaną już pozycję w segmencie monitorów premium. Najnowsze monitory z serii UltraGear, UltraWide i UltraFine opracowano z myślą o graczach, artystach oraz profesjonalistach. Zapewniają znakomitą produktywność oraz najwyższą satysfakcję z rozrywki, a tym...
Świąteczne piżamy z nawiązaniem do kampanii Coca-Coli
Coca-Cola połączyła siły z włoską marką Tezenis. W efekcie powstała świąteczna kolekcja bielizny nocnej i piżam, przeznaczona na zimowe wieczory. Każde ubranie nawiązuje do kampanii świątecznych Coca-Cola, które towarzyszą nam już od 100 lat.
Kia przedstawia nowy slogan i strategię
Podczas cyfrowej prezentacji „New Kia Brand Showcase” Kia ogłosiła dziś szczegóły dotyczące nowego celu i nowych ambicji marki w przyszłości. Oprócz nowego sloganu – „Movement that inspires” – Kia przedstawiła również informacje na temat nowej strategii, dzięki której zamierza wyjść poza produkcję aut i stworzyć dla klientów zrównoważone rozwiązania z zakresu...
Sony: pełnoklatkowy obiektyw G Master FE 35 mm F1.4 GM
Firma Sony zapowiedziała wprowadzenie kolejnego pełnoklatkowego obiektywu z renomowanej serii G Master. Nowy model FE 35 mm F1.4 GM (SEL35F14GM) zapewnia pierwszorzędną jakość obrazu i piękny efekt bokeh, tworząc bogate możliwości twórczej ekspresji. Jego atutem są ponadto bardzo małe wymiary i waga. W połączeniu z korpusami Sony obiektyw ten...
Nikon informuje, że dane RAW dostępne na wyjściu wideo[1],[2] aparatów bezlusterkowych Z 7 i Z 6 będą teraz zgodne z zewnętrznymi rejestratorami marki Blackmagic Design[3].
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764