logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OOH w nowej rzeczywistości

  PR 09.04.2020, przeczytano 398 razy
ilustracjastrzałka
Fot. Warexpo

Od marca reklama OOH działa w zupełnie nowej rzeczywistości. Użytkownicy przestrzeni publicznej zmienili swoje dotychczasowe uniwersalne zachowanie – przestali się przemieszczać na długich dystansach. Z naszymi klientami pracujemy zdalnie, ale nieprzerwanie pokazujemy świetne pomysły na komunikację, także w trudnych warunkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ooh-w-nowej-rzeczywistosci,386518,artykul.html

Nośniki Warexpo są przede wszystkim źródłem niezbędnych informacji, które zmieniają się bardzo dynamicznie. Na bieżąco informujemy mieszkanki i mieszkańców Warszawy o nowych obostrzeniach i o działaniach, jakie pomogą uniknąć zachorowania. Także na naszych ekranach dziękujemy wszystkim, którzy w tym trudnym momencie pracują, dbając o nasze bezpieczeństwo. Komunikaty wizualne w cyklu #echo_waw powstają w dziale marketingu i komunikacji społecznej Warexpo.

ilustracjastrzałka

Stali klienci traktują nośniki Warexpo, jako swego rodzaju szyldy, drogowskazy. Tak działa Big Book Cafe, księgarnia serwująca pyszną kawę i świetną literaturę, zachęca sąsiadów, spacerowiczów do akcji #książkanawynos. Inne instytucje kultury wykorzystują nasze nośniki, jako doskonały silnik do działań online. Formują też przekaz do swojej publiczności „uważajcie na siebie, niebawem się spotkamy”. Tak działa Warszawska Orkiestra Kameralna, Narodowy Instytut Fryderyka Chopina czy Narodowa Galeria Sztuki Zachęta, Teatr Sabat.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Warexpo

www.warexpo.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Atrium Centrum Ploterowe zaprezentuje plotery Mutoh w Gdańsku
5 czerwca będą miały miejsce kolejne „prawdziwe Dni Otwarte” firmy Atrium Centrum Ploterowe. Tym razem plotery Mutoh zaprezentują swoje możliwości w Trójmieście.
Aldi zaprasza „Galopem na Insta!”
Ruszył oficjalny profil ALDI na Instagramie. To kolejny kanał w Social Mediach, w którym sieć aktywnie komunikuje się ze swoimi klientami. „Galopem na Insta” to hasło zachęcające do odwiedzenia profilu ALDI, gdzie użytkownicy znajdą bieżące informacje o produktach i promocjach, a także inspiracje zakupowe. Unikatową cechą komunikacji marki ma być warstwa wizualna...
Platige Image zaprasza na livestream z Damianem Nenowem
W ramach przeglądu krótkometrażowych filmów animowanych Platige Originals: Long Story Shorts, Platige Image zaprasza na spotkanie z Damianem Nenowem, reżyserem, członkiem Amerykańskiej Akademii Sztuki i Wiedzy Filmowej. Spotkanie rozpocznie się w najbliższy czwartek, 4. czerwca o godzinie 18:00 na kanale YouTube Platige.
Nec uruchamia dedykowany portal webinarowy
NEC Display Solutions Europe uruchomił swój dedykowany portal webinarowy. To narzędzie edukacyjne oferuje ogromną ilość merytorycznych treści zarówno na żywo, jak i pobieranych na żądanie - obejmujących tematy produktowe, rynkowe oraz zagadnienia technologiczne. Portal ma za zadanie zapewnić transfer wiedzy i wgląd w rozwiązania, które będą najlepsze dla...
Radosław Gołąb odpowiedzialny za rozwój produktów digital AMS
1 czerwca 2020 r. do zespołu AMS, lidera rynku OOH w Polsce, dołączył Radosław Gołąb. Objął stanowisko Dyrektora ds. rozwoju produktów digital.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764