Spółka OOH.pl nawiązała współpracę z Kolejami Mazowieckimi. Zawarta umowa pozwoli firmie reklamowej na wykorzystanie należących do przewoźnika pociągów, w tym powracającego na tory po dwóch latach nieobecności pociągu “Słonecznego” w celach reklamowych. To duży krok w stronę rozbudowy oferty coraz popularniejszej reklamy tranzytowej – uważa Tomasz Sokół, prezes zarządu OOH.pl.
Specjalizująca się w reklamie typu outdoor, firma OOH.pl podpisała umowę partnerską z zajmującą się przewozem pasażerskim spółką Koleje Mazowieckie. Dzięki temu klienci OOH.pl będą mogli realizować swoje kampanie promocyjne, wykorzystując do tego celu 1193 monitory zamontowane w pociągach, ramki o wymiarach 90 na 30 cm (150), wyklejane plakaty (5 tys.), naklejki na tyłach foteli (10 tys.), naklejki na stolikach (5 tys.), sampling materiałów promocyjnych i oklejanie zewnętrzne pociągów.
– Reklamy w telewizji możemy się pozbyć, zmieniając po prostu kanał na inny. Kolorowy baner w sieci szybko zniknie, gdy przeciągniemy palcem po ekranie smartfona, bądź zmienimy stronę. Co innego reklama w pociągu, gdzie siedzimy “twarzą w twarz” z monitorem lub plakatem. Nie zapominajmy także o czasie ekspozycji, każda podróż tego typu trwa co najmniej kilkanaście minut, a w poszczególnych przypadkach nawet do kilku godzin – mówi Tomasz Sokół, prezes zarządu OOH.pl.
Obecnych i potencjalnych klientów OOH.pl powinien ucieszyć fakt, że w ramach porozumienia ich materiały reklamowe mogą pojawić się także w pociągach specjalnych: Mazovia, Radomiak, Wiedenka, Łukowianka i Słoneczny. Szczególnie z tym ostatnim przedstawiciele spółki wyspecjalizowanej w promocji outdoor wiążą poważne nadzieje:
– Po dwóch latach przerwy spowodowanej pandemią COVID-19 w okresie letnich wakacji na tory wraca pociąg “Słoneczny”, który będzie codziennie łączyć Warszawę z nadmorskimi kurortami, zlokalizowanymi między innymi w Ustce czy Gdyni – mówi Damian Wasiłek, Head of Trade &Transit w OOH.pl i dodaje: – Cieszył się on dużą popularnością wśród podróżnych, zwłaszcza ludzi młodych, a w weekendy i podczas zmian turnusów przeżywał prawdziwe oblężenie. Wierzymy, że dzięki niemu, nasi klienci będą mogli osiągać ponadprzeciętne rezultaty prowadzonych kampanii.
Przedstawiciele OOH.pl zwracają uwagę na fakt, że współpraca z Kolejami Mazowieckimi to szansa na dotarcie do 50 milionów pasażerów rocznie. Co więcej, wiele wskazuje na to, że wynik ten zostanie w 2022 roku poprawiony:
– Lada moment powinniśmy spodziewać się zakończenia pandemii, a co za tym idzie, wszystkie bariery w podróżowaniu zostaną zniesione. Oczekujemy, że wiele osób porzuci cztery koła na rzecz transportu zbiorowego. Rosnące koszty paliwa, zakorkowane ulice, jak i wzrost świadomości celów zrównoważonego rozwoju, będą do tego dobrą motywacją – uważa Tomasz Sokół.
Źródło: OOH.pl