logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ooh.pl nawiązało współpracę z Kolejami Mazowieckimi

  PR 29.03.2022, przeczytano 644 razy
ilustracja

Spółka OOH.pl nawiązała współpracę z Kolejami Mazowieckimi. Zawarta umowa pozwoli firmie reklamowej na wykorzystanie należących do przewoźnika pociągów, w tym powracającego na tory po dwóch latach nieobecności pociągu “Słonecznego” w celach reklamowych. To duży krok w stronę rozbudowy oferty coraz popularniejszej reklamy tranzytowej – uważa Tomasz Sokół, prezes zarządu OOH.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ooh.pl-nawiazalo-wspolprace-z-kolejami-mazowieckimi,395284,artykul.html

Specjalizująca się w reklamie typu outdoor, firma OOH.pl podpisała umowę partnerską z zajmującą się przewozem pasażerskim spółką Koleje Mazowieckie. Dzięki temu klienci OOH.pl będą mogli realizować swoje kampanie promocyjne, wykorzystując do tego celu 1193 monitory zamontowane w pociągach, ramki o wymiarach 90 na 30 cm (150), wyklejane plakaty (5 tys.), naklejki na tyłach foteli (10 tys.), naklejki na stolikach (5 tys.), sampling materiałów promocyjnych i oklejanie zewnętrzne pociągów.

– Reklamy w telewizji możemy się pozbyć, zmieniając po prostu kanał na inny. Kolorowy baner w sieci szybko zniknie, gdy przeciągniemy palcem po ekranie smartfona, bądź zmienimy stronę. Co innego reklama w pociągu, gdzie siedzimy “twarzą w twarz” z monitorem lub plakatem. Nie zapominajmy także o czasie ekspozycji, każda podróż tego typu trwa co najmniej kilkanaście minut, a w poszczególnych przypadkach nawet do kilku godzin – mówi Tomasz Sokół, prezes zarządu OOH.pl.

Obecnych i potencjalnych klientów OOH.pl powinien ucieszyć fakt, że w ramach porozumienia ich materiały reklamowe mogą pojawić się także w pociągach specjalnych: Mazovia, Radomiak, Wiedenka, Łukowianka i Słoneczny. Szczególnie z tym ostatnim przedstawiciele spółki wyspecjalizowanej w promocji outdoor wiążą poważne nadzieje:

– Po dwóch latach przerwy spowodowanej pandemią COVID-19 w okresie letnich wakacji na tory wraca pociąg “Słoneczny”, który będzie codziennie łączyć Warszawę z nadmorskimi kurortami, zlokalizowanymi między innymi w Ustce czy Gdyni – mówi Damian Wasiłek, Head of Trade &Transit w OOH.pl i dodaje: – Cieszył się on dużą popularnością wśród podróżnych, zwłaszcza ludzi młodych, a w weekendy i podczas zmian turnusów przeżywał prawdziwe oblężenie. Wierzymy, że dzięki niemu, nasi klienci będą mogli osiągać ponadprzeciętne rezultaty prowadzonych kampanii.

Przedstawiciele OOH.pl zwracają uwagę na fakt, że współpraca z Kolejami Mazowieckimi to szansa na dotarcie do 50 milionów pasażerów rocznie. Co więcej, wiele wskazuje na to, że wynik ten zostanie w 2022 roku poprawiony:

– Lada moment powinniśmy spodziewać się zakończenia pandemii, a co za tym idzie, wszystkie bariery w podróżowaniu zostaną zniesione. Oczekujemy, że wiele osób porzuci cztery koła na rzecz transportu zbiorowego. Rosnące koszty paliwa, zakorkowane ulice, jak i wzrost świadomości celów zrównoważonego rozwoju, będą do tego dobrą motywacją – uważa Tomasz Sokół.

Źródło: OOH.pl

www.ooh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Google: Ads Safety Report 2023
Miliardy ludzi na całym świecie, szukając istotnych dla nich informacji, polegają na naszych produktach i usługach. Dotyczy to także reklam. Dlatego zatrudniamy tysiące osób, które każdego dnia dbają o nasz system reklamowy i jego wiarygodność. Dziś publikujemy nasz coroczny Raport na temat bezpieczeństwa reklam (Ads Safety Report), aby podzielić się postępami, jakie...
Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764