logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opakowania produktów Uzin Utz w nowych barwach

  PR 11.04.2022, przeczytano 443 razy
ilustracjastrzałka

Po wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej firma UZIN Utz zmieniła również opakowania produktów wszystkich należących do niej marek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opakowania-produktow-uzin-utz-w-nowych-barwach,395460,artykul.html

Oprócz barwnej szaty graficznej nawiązującej do charakteru poszczególnych linii produktowych, otrzymały one także zupełnie nowe funkcje informacyjne oraz praktyczne rozwiązania otwierania z myślą o profesjonalnych wykonawcach z branży podłogowej.

Nowe opakowania produktów firmy UZIN Utz na pierwszy rzut oka zwracają uwagę żywą kolorystyką i nowoczesnym układem graficznym. Każdej marce został przypisany indywidualny kolor zgodnie z logotypem, co ma przede wszystkim ułatwiać rozróżnienie poszczególnych grup produktów w miejscu zakupu. Zmiana wyglądu była jednak podyktowana nie tylko nową identyfikacją wizualną grupy UZIN Utz. Nowe opakowania cechują się większą funkcjonalnością, dostarczając wykonawcom najważniejszych informacji i wskazówek dotyczących sposobu magazynowania czy użycia produktu. Wszystko w formie skróconych opisów naniesionych wyraźną czcionką oraz zrozumiałych piktogramów. Pozwala to zaoszczędzić czas na szukanie potrzebnej informacji, uniknąć potencjalnych błędów wykonawczych i uzyskać najlepsze możliwe parametry podłoża przygotowanego z użyciem produktów firmy UZIN Utz. Projektanci opakowań pomyśleli również o specjalnych rozwiązaniach otwierania worków, co zapewnia sprawne i czyste rozpoczęcie pracy z produktem.

Ujednolicona szata w kolorach marek

Dzięki nowym, ujednoliconym graficznie opakowaniom produkty oferowane przez firmę UZIN Utz są teraz łatwiej rozpoznawalne. Każdej marce został przyporządkowany indywidualny jednolity kolor, który zajmuje dominującą część opakowania, np. niebieski dla UZIN i żółty dla PALLMANN. Wyjątkowo na workach z produktami marki UZIN zestawiono jasny błękit z tradycyjnym dla marki granatem. Wspólnym dla wszystkich opakowań akcentem jest logotyp parasolowy UZIN Utz oraz zupełnie nowe funkcje informacyjne, zarówno w formie tradycyjnego tekstu zapisanego wyrazistą czcionką, zrozumiałych na jeden rzut oka piktogramów, jak i umieszczonych w dwóch miejscach opakowania kodów QR. Po zeskanowaniu prowadzą one bezpośrednio na stronę ze szczegółowymi informacjami o produkcie w wybranym języku. Jeszcze przed otwarciem opakowania można zauważyć na jego szczycie piktogram wskazujący ilość  wody potrzebnej do rozrobienia produktu, zaś w jego dolnej części - informacje o dopuszczalnej grubości warstwy i zużyciu w standardowych zastosowaniach. Piktogramy na odwrocie opakowania informują natomiast np. o proporcjach mieszania, czasie otwartym, możliwościach obciążania powierzchni czy obciążeniu podkładem. Pozwala to w krótkim czasie dowiedzieć się, jak wykonać podłogę o najlepszych możliwych parametrach i uniknąć potencjalnych błędów.

Czysty komfort pracy

W nowych opakowaniach produktów UZIN Utz przemyślano każdy szczegół włącznie ze sposobem ich otwierania. Częstym problemem w przypadku sypkich produktów pakowanych w papierowe worki, jak np. jastrychy czy masy szpachlowe, jest rozpoczęcie pracy z produktem. Rozerwanie opakowania w niewłaściwym miejscu zazwyczaj wiąże się z jego rozsypaniem, niepotrzebnymi stratami materiału i koniecznością czasochłonnego sprzątania. Z tego powodu nowe worki z produktami firmy UZIN Utz zostały wyposażone w system łatwego i precyzyjnego otwierania, który umożliwia „czysty” dostęp do produktu na dwa sposoby. Pierwsze z rozwiązań znajduje się na samej górze opakowania i pozwala na jego sprawne rozerwanie w wyznaczonym miejscu. Czerwona linia wyraźnie wskazuje na perforację i element, który należy oderwać. Drugie rozwiązanie umieszczono po środku tylnej części opakowania z myślą o rozcinaniu go z użyciem narzędzia Ripper. Te dwie możliwości pozwalają na wybór wygodniejszej opcji, w zależności od indywidualnych przyzwyczajeń wykonawcy i posiadanych przez niego narzędzi. W ten sposób nowe opakowania produktów firmy UZIN Utz pokazują, że nawet tak niewielkie zmiany mogą mieć ogromne znaczenie dla wygody i niezawodności wykonawstwa.

Źródło: UZIN UTZ

www.uzin-utz.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania świąteczna MediaMarkt z Jürgenem Kloppem
MediaMarktSaturn we współpracy z trenerem Jürgenem Kloppem prezentuje wyjątkową kampanię świąteczną, której celem jest ułatwienie zakupów i zapewnienie spokojnego okresu świątecznego. Kampania podkreśla rolę MediaMarktSaturn jako niezawodnego partnera oferującego spersonalizowane usługi, które pozwalają cieszyć się świętami w gronie rodziny i...
First Line Polska z promocją dla marki Prima
Marka Prima prowadzi akcję cashback w sieci sklepów Biedronka pod hasłem „Świąteczna premia od kawy Prima”. Akcja trwa do 15 grudnia 2024 r. Za zakup dwóch opakowań kaw ziarnistych Prima Aroma uczestnik promocji może otrzymać zwrot 30 zł.
Komunikacja alkoholu bez tabu – 7. spotkanie z cyklu Food Working
W miniony czwartek (28 listopada), podczas 7. spotkania z cyklu Food Working, odbyła się debata na temat wyzwań i możliwości w komunikacji sektora alkoholowego w Polsce. Wydarzenie zgromadziło ekspertów z branży spirytusowej, winiarskiej oraz specjalistów ds. prawa i marketingu, którzy poruszyli kluczowe zagadnienia związane z regulacjami, promocją oraz odpowiedzialną...
Sokołów z nowym logo i identyfikacją wizualną
Sokołów prezentuje nowe logo. Jest ono bezpośrednią kontynuacją dotychczasowego znaku, tak dobrze znanego milionom konsumentów, a ideą zmian było jego unowocześnienie i uproszczenie. Nowe logo łączy dwa filary Sokołowa, czyli tradycję i innowacyjność, na których firma buduje swoją pozycję i zgodnie z którymi rozwija asortyment.
Promo Show: targi skali międzynarodowej
Obecność profesjonalnych zwiedzających z Polski i ponad 20 innych krajów udowadnia, że targi PROMO SHOW są jednym z najważniejszych wydarzeń branży artykułów promocyjnych w Europie. Blisko 500 przedstawicieli TOP agencji reklamowych będzie uczestniczyło razem z wystawcami w Gali Wieczornej targów. Obok przestrzeni do prezentacji innowacyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764