logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opalarka Steinel wyróżniona na targach Remadays 2018

  PR 26.02.2018, przeczytano 1611 razy
ilustracjastrzałka

Opalarkę Steinel 2520 E z pirometrem HG SCAN wyróżniono brązowym medalem w kategorii „Technology Park” Targów RemaDays 2018. Prestiżowa nagroda jest przyznawana m.in. za nowoczesność i funkcjonalność produktu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opalarka-steinel-wyrozniona-na-targach-remadays-2018,35588,artykul.html

Brązowy Medal za Innowację trafił do Lange Łukaszuk, pierwszego i wyłącznego przedstawiciela Steinel w Polsce.

- Z firmą Steinel jesteśmy związani od prawie 30 lat. W efekcie współpracy jako pierwsi wprowadziliśmy na polski rynek opalarki, a także pistolety na klej tej niemieckiej marki – mówi Radosław Koźba menadżer produktu w Lange Łukaszuk. – Tym bardziej cieszy nas fakt, że produkty Steinel są wciąż nagradzane za nowoczesność i doceniane przez fachowców wielu branż.

HG2520 E – wzór innowacji

Czym wyróżnia się nagrodzona opalarka? Elektronarzędzie Steinel posiada wysokiej klasy bezszczotkowy silnik 2300 W nawet kilkukrotnie zwiększający wydajność opalarki w porównaniu z tradycyjnym silnikiem szczotkowym. Model odznacza się żywotnością na poziomie ok. 10 000 godzin i łatwą wymianą elementu grzejnego.

– Posiada też płynną regulację temperatury z dokładnością do 10° C i regulację prędkości nadmuchu powietrza za pomocą wygodnego dżojstika. To pozwala doskonale dobrać parametry pracy do wykonywanego zadania – mówi Radosław Koźba.

Steinel 2520 E to jednocześnie urządzenie niezwykle bezpieczne w eksploatacji – wyposażono je w zabezpieczenie grzałki, wyłączające element grzejny w przypadku przegrzania i włączający po zbytnim ostudzeniu. Po zakończeniu pracy z opalarką dioda sygnalizująca nagrzanie urządzenia działa nawet po odłączeniu przewodu zasilającego. W skład zamkniętego w wygodnej walizce zestawu nagrodzonego na Targach RemaDays 2018 wchodzi również zintegrowany z urządzeniem pirometr.

– HG SCAN sam steruje parametrami opalarki tak, by odpowiednio dogrzać miejsce pracy, jednocześnie nie dopuszczając do jego przegrzania. To właśnie taki bezpieczny zestaw został nagrodzony za innowację – dodaje Radosław Koźba.

Sprawdzone w działaniu

O tym, jak opalarki sprawdzają się w rękach zawodowców, goście Targów RemaDays 2018 przekonali się osobiście. Na stoisku firmy 3M pracowali nimi specjaliści z The Wrap Center. Na żywo oklejali karoserię BMW i8, używając do tego specjalnej folii samochodowej i narzędzi Steinel. Pokaz był elementem konkursu WRAP!T dla profesjonalnych car wrapperów. Zawodnicy na podium otrzymali profesjonalne opalarki Steinel w ramach nagrody. Na zdobywcę pierwszego miejsca czekał zestaw z opalarką HG2120 E Car Wrapper set. Zmagania zawodników przyciągnęły licznie zgormadzonych widzów, a oklejanie można było śledzić na żywo m.in. poprzez konto The Wrap Center na Facebooku.

Źródło: Lange Łukaszuk

www.langelukaszuk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

" ... Steinel posiada wysokiej klasy bezszczotkowy silnik 2300 W ... "

2.3 kW silnik w ręcznej opalarce ? Już wiem jak są przyznawane te medale :)

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764