logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Open FM dołącza do sieci reklamy internetowej Audioxi

  PR 07.02.2024, przeczytano 899 razy

Radio internetowe Open FM należące do Wirtualnej Polski, dołączyło testowo do oferty platformy reklamy audio online audioXi. To kolejny wydawca, który zdecydował się na sprzedaż swojego czasu reklamowego poprzez sieć audioXi. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/open-fm-dolacza-do-sieci-reklamy-internetowej-audioxi,403025,artykul.html

audioXi to pierwsza na polskim rynku sieć reklamowa skupiająca wydawców treści audio online, wystartowała w sierpniu 2023 roku. Łączy reklamodawców z odbiorcami treści audio i wyróżnia się zupełnie nowym na polskim rynku podejściem do zakupu reklamy dźwiękowej w internecie – oferuje dostęp do potencjalnych klientów o konkretnych cechach zdefiniowanych przez reklamodawcę, a nie obecność na danych stronach czy też kanałach radiowych online.

Open FM dołącza testowo do oferty audioXi oferując początkowo przestrzeń reklamową przy swoich trzech najpopularniejszych kanałach radiowych: Praca, Impreza i 100% Hits.

Przed dołączeniem Wirtualnej Polski do grona wydawców w audioXi, platforma zapewniała miesięczne dotarcie do nawet 5,6 mln osób, a jej miesięczne inventory sięgało 262 mln (Audiomax, 12.2023).  Pojawienie się w ofercie Open FM znacząco zwiększy ten potencjał. 

„Wirtualna Polska i jej radio internetowe Open FM, będące częścią Audioteki, to bardzo znaczący gracz na polskim rynku internetowym i poważny wydawca treści audio online. Zdecydował się dołączyć testowo do oferty audioXi doceniając to unikatowe i atrakcyjne dla reklamodawców rozwiązanie. audioXi oferuje dotarcie do słuchaczy jakościowych treści od sprawdzonych dostawców, a do takich na pewno zaliczyć można Open FM. To ważny moment rozwoju oferty i wierzymy, że nasze wspólne doświadczenie w rynku digital audio pomoże zdynamizować jego rozwój, czego oczekują od nas klienci. Pracujemy jeszcze nad wszystkimi szczegółami współpracy, ale już dziś reklamy klientów audioXi docierają do słuchaczy Open FM” – mówi Tomasz Ramza, Dyrektor Działu Sprzedaży Grupy RMF, która odpowiada za wprowadzenie platformy audioXi na polski rynek.

Obecnie w ofercie audioXi są produkty ok. 30 wydawców jakościowych treści online. Obejmuje marki radiowe, takie jak RMF FM, RMF MAXX, RMF Classic oraz stacje lokalne, m.in. Nasze Radio, Radio Kolor, Radio Piekary, Radio Bielsko, Radio Express FM, PR Kraków, PR Gdańsk, PR Katowice, Radio Rekord, Radio GRA, Radio Jura, Radio 90, Radio Alex oraz serwisy streamingowe i podcastowe, m.in. RMF ON i sieć AdWave, w skład której wchodzi m.in. serwis Deezer.

  • Szczegóły oferty oraz cennik dostępne są na stronie www.audioxi.pl

Źródło: Grupa RMF

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Wybór prezydenta to nie kwestia smaku” – Gazeta.pl dołącza do akcji profrekwencyjnej
1 czerwca odbędzie się II tura wyborów prezydenckich w Polsce. Z tej okazji Gazeta.pl wspólnie z agencją Twin .collective rozpoczyna kampanię „Dowiedz się (jak naj)więcej”, której celem jest zachęcenie do udziału w głosowaniu oraz wsparcie obywateli w podjęciu świadomej decyzji. Inicjatywa ma zwiększyć świadomość wyborczą i zaangażowanie...
Medialność Eurowizji ’25 i Justyny Steczkowskiej
Finał Eurowizji, który odbył się 17 maja br., wzbudził ogromne zainteresowanie w polskich mediach – wartość ekwiwalentu reklamowego wyniosła 136 mln zł. Jednym z najgłośniejszych wydarzeń tegorocznej edycji niewątpliwie był powrót Justyny Steczkowskiej na konkursową scenę. Jej spektakularny występ został doceniony przez widzów. Artystka była też widoczna w pozytywnym...
Wedel wchodzi na rynek podcastów
Firma Wedel, kultowy producent słodyczy i twórca czekoladowych doświadczeń wkracza w świat podcastów, odpowiadając na jego rosnącą popularność w Polsce. Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający firmy oraz Robert Zydel, Dyrektor muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel w nowym formacie „Wedle Uznania”, będą dyskutować o biznesie, kulturze, sztuce, tematach społecznych i przyjemności,...
Enpulse startuje z podcastem Bridge Talk
27 maja na Spotify i YouTube zadebiutuje pierwszy odcinek serii Bridge Talk, której pomysłodawcą jest Enpulse, platfroma służąca do badania i budowania zaangażowania. Podcast, na który złoży się 7 rozmów z ekspertami HR, będzie poświęcony wyzwaniom związanym z zarządzaniem zespołami wielopokoleniowymi.
 IMMxDemagog: Trzaskowski i Nawrocki z równym zasięgiem [12.05–18.05]
Wybory prezydenckie rozegrały się przede wszystkim w mediach społecznościowych. Kampanię zakończył nie finałowy spór w telewizji, lecz kreatywna, emocjonalna i częściowo nielegalna agitacja w czasie ciszy wyborczej. Memy i aluzje w social mediach często osiągały większy zasięg niż materiały z debat – wynika z przedostatniego już raportu analizującego medialność...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764