logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Open FM dołącza do sieci reklamy internetowej Audioxi

  PR 07.02.2024, przeczytano 466 razy

Radio internetowe Open FM należące do Wirtualnej Polski, dołączyło testowo do oferty platformy reklamy audio online audioXi. To kolejny wydawca, który zdecydował się na sprzedaż swojego czasu reklamowego poprzez sieć audioXi. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/open-fm-dolacza-do-sieci-reklamy-internetowej-audioxi,403025,artykul.html

audioXi to pierwsza na polskim rynku sieć reklamowa skupiająca wydawców treści audio online, wystartowała w sierpniu 2023 roku. Łączy reklamodawców z odbiorcami treści audio i wyróżnia się zupełnie nowym na polskim rynku podejściem do zakupu reklamy dźwiękowej w internecie – oferuje dostęp do potencjalnych klientów o konkretnych cechach zdefiniowanych przez reklamodawcę, a nie obecność na danych stronach czy też kanałach radiowych online.

Open FM dołącza testowo do oferty audioXi oferując początkowo przestrzeń reklamową przy swoich trzech najpopularniejszych kanałach radiowych: Praca, Impreza i 100% Hits.

Przed dołączeniem Wirtualnej Polski do grona wydawców w audioXi, platforma zapewniała miesięczne dotarcie do nawet 5,6 mln osób, a jej miesięczne inventory sięgało 262 mln (Audiomax, 12.2023).  Pojawienie się w ofercie Open FM znacząco zwiększy ten potencjał. 

„Wirtualna Polska i jej radio internetowe Open FM, będące częścią Audioteki, to bardzo znaczący gracz na polskim rynku internetowym i poważny wydawca treści audio online. Zdecydował się dołączyć testowo do oferty audioXi doceniając to unikatowe i atrakcyjne dla reklamodawców rozwiązanie. audioXi oferuje dotarcie do słuchaczy jakościowych treści od sprawdzonych dostawców, a do takich na pewno zaliczyć można Open FM. To ważny moment rozwoju oferty i wierzymy, że nasze wspólne doświadczenie w rynku digital audio pomoże zdynamizować jego rozwój, czego oczekują od nas klienci. Pracujemy jeszcze nad wszystkimi szczegółami współpracy, ale już dziś reklamy klientów audioXi docierają do słuchaczy Open FM” – mówi Tomasz Ramza, Dyrektor Działu Sprzedaży Grupy RMF, która odpowiada za wprowadzenie platformy audioXi na polski rynek.

Obecnie w ofercie audioXi są produkty ok. 30 wydawców jakościowych treści online. Obejmuje marki radiowe, takie jak RMF FM, RMF MAXX, RMF Classic oraz stacje lokalne, m.in. Nasze Radio, Radio Kolor, Radio Piekary, Radio Bielsko, Radio Express FM, PR Kraków, PR Gdańsk, PR Katowice, Radio Rekord, Radio GRA, Radio Jura, Radio 90, Radio Alex oraz serwisy streamingowe i podcastowe, m.in. RMF ON i sieć AdWave, w skład której wchodzi m.in. serwis Deezer.

  • Szczegóły oferty oraz cennik dostępne są na stronie www.audioxi.pl

Źródło: Grupa RMF

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Radio Nowy Świat razem z Ukrainą
W drugą rocznicę rosyjskiej agresji na Ukrainę Radio Nowy Świat będzie wspominać i rozmawiać o sytuacji naszych wschodnich sąsiadów. W najbliższy czwartek, piątek i sobotę na antenie pojawią materiały, rozmowy oraz reportaż Anny Rokicińskiej o ukraińskiej wsi, która zniknęła.
Zmiany w lokalnych redakcjach „Wyborczej”
Od 1 marca br. Michał Olszewski, dotychczasowy szef krakowskiej redakcji “Gazety Wyborczej”, będzie kierował działem zagranicznym tytułu. Kierownictwo nad redakcją w Krakowie obejmie Magdalena Mach, a zespołami w Białymstoku, Lublinie i Rzeszowie pokieruje Jan Latała. 
K Mag świętuje 15 lat istnienia i zapowiada zmiany w redakcji
Jedno z najpopularniejszych w branży medium popkulturowe - K MAG - obchodzi 15 lat istnienia na polskim rynku. 15 lutego zespół redakcyjny świętował okrągłą rocznicę wspólnie z gwiazdami okładek i partnerami biznesowymi. To właśnie w tych wyjątkowych okolicznościach założyciel magazynu Mikołaj Komar ogłosił zmianę w redakcji. Od teraz stanowisko zastępczyni...
Autentyczni: druga odsłona kampanii Siła w spektrum promującej program
Dwa pierwsze odcinki programu „Autentyczni” wyemitowane w ubiegłym roku nie tylko spotkały się z dużym zainteresowaniem widzów, ale przede wszystkim przyczyniły się do zwiększenia świadomości oraz zapoczątkowały społeczną dyskusję na temat autyzmu. Gościem 3 odcinka będzie Mata, czyli Michał Matczak, 23-letni ceniony raper, który podczas nagrania...
Warner Bros. Discovery rozszerza europejską ofertę
Spółka Warner Bros. Discovery (WBD) ogłosiła dzisiaj pozyskanie praw do ośmiu serii programów, które zostaną udostępnione w sieciach linearnych na rynku europejskim. Wśród pozyskanych tytułów znalazły się dwie brytyjskie produkcje Prime Video, Amazon Originals - pierwszy i drugi sezon The Grand Tour oraz Clarkson’s Farm. Nowa umowa pozwala...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764