logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Open FM ma stacje dla najmłodszych

  PR 08.06.2018, przeczytano 493 razy
ilustracjastrzałka

Platforma radiowa Wirtualnej Polski uruchomiła kanały internetowe dla dzieci. Do tej pory powstało 5 dedykowanych stacji. Promuje je hasło: „Radio od pierwszego dnia życia”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/open-fm-ma-stacje-dla-najmlodszych,36804,artykul.html

Każdego dnia tysiące rodzin spędza czas na wspólnych dojazdach do przedszkoli i szkół. Szukają również dźwięków towarzyszących im podczas wolnych chwil w domu: rano rozbudzających, w ciągu dnia treści edukacyjnych i rozrywkowych, a wieczorem – wyciszających.

– Dzieci i ich rodzice potrzebują medium, które będzie ich wspólnie bawić, wypełniać wolny czas i układać do snu wieczorami. Jak dotąd w polskim eterze oraz online brakowało takiego radia, choć zapotrzebowanie na treści jest ogromne. Wśród polskich piosenek, które w serwisie YouTube przekroczyły magiczną barierę 100 mln odtworzeń, połowa to piosenki dla dzieci – decyzję wprowadzenia nowych stacji tłumaczy Kuba Ambrożewski, Product Owner w Open FM.

Dotychczasowe stacje Open FM skierowane do najmłodszych cieszą się dużą popularnością. Wraz z nowymi kanałami wszystkie zyskały oddzielną kategorię „Dla Dzieci”. Znajdują się w niej:

  • „Kids” – kanał towarzyszący rodzicom i dzieciom przez cały dzień. Od poranka, kiedy emituje rozbudzającą muzykę pop przeplataną ciekawostkami o świecie, aż po wieczór, kiedy nadaje kołysanki.
  • „Piosenki dla dzieci” – kanał z najpopularniejszymi piosenkami tworzonymi specjalnie dla najmłodszych.
  • „Kołysanki” – kanał emitujący wyciszające, utulające do snu kołysanki.
  • „Pozytywki” – łagodne, wyciszające motywy muzyczne.
  • „Szum” – popularny „szumiś” w formie stacji radiowej dla maluchów, które potrzebują wyciszającego szumu, by spokojnie zasnąć.

5 stacji to początek budowy kompleksowej oferty Open FM skierowanej dla najmłodszych i ich rodziców. Niebawem wprowadzone zostaną kolejne kanały, m.in. z bajkami oraz audiobookami dla dzieci i młodzieży.

Zgodnie z badaniem Gemius/PBI Open FM to najpopularniejsza aplikacja muzyczna w Polsce. W kwietniu br. z usługi skorzystało ponad milion realnych użytkowników. Jest ona dostępna pod adresem www.open.fm oraz przez aplikację mobilną na platformy Android i iOS.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764