logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Open House Ikonos: Producent zaprasza 9 listopada

  PR 02.11.2017, przeczytano 1164 razy
ilustracja

9 listopada odbędą się kolejne Dni Otwarte IKONOS. W miejscu gdzie zlokalizowana jest produkcja, można będzie zapoznać się z nowościami z tutejszej fabryki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/open-house-ikonos%3A-producent-zaprasza-9-listopada,34339,artykul.html

Cykl comiesięcznych dni otwartych, na stałe zagościł w kalendarzu wydarzeń, polskiego producenta i dystrybutora materiałów do druku wielkoformatowego. W Polsce, w lutym i wrześniu odbywają się branżowe targi. Z uwagi na dynamiczny rozwój sektora i nie mniej dynamiczne potrzeby użytkowników ploterów, IKONOS postanowił wypełnić tę przestrzeń Dniami Otwartymi.

Z początkiem listopada goście z całej Polski będą mogli zapoznać się z ofertą producenta. Co więcej, w demolabie, gdzie drukuje kilkanaście urządzeń wielkoformatowych, można będzie je sprawdzić w praktyce.

Podczas Dni Otwartych IKONOS, będziemy drukować na najpopularniejszych nośnikach takich jak baner, czy folia samoprzylepna pochodząca z opolskiej fabryki. Druk odbywać się będzie na urządzeniach pracujących w różnych technologiach: ekologicznej – żywicznej UMS, solwentowej, LED i UV takich marek jak Mutoh ValueJet czy Artemis.

Uczestnicy Dni Otwartych będą mogli zapoznać się z szeroką ofertą folii samoprzylepnych monomerowych i polimerowych, folii z klejem kanalikowym, folii dekoracyjnych, folii do piaskowania, laminatów, folii specjalnych, papierów, blockoutów czy backlitów.

Cechą wspólną tych materiałów jest europejska jakość, przy zachowaniu atrakcyjnej ceny. Co więcej materiały te posiadają liczne atesty, certyfikaty PZH i nie zawierają niedozwolonych w obrocie europejskim substancji. Odbiorcy i użytkownicy końcowi mogą więc spać spokojnie, korzystając z nośników IKONOS.

Druk na ploterach LED i UV prezentowany będzie na wszelkich obiektach jak płyty kaflowe, drewno czy kamień ale też na „oczywistych” nośnikach jak płyty. Nowością w portfolio IKONOS w tym zakresie jest nowa linia płyt kartonowo-piankowych, które idealnie nadają się do zadruku cyfrowego. Co więcej, można je obrabiać również cyfrowo np. z użyciem ploterów CNC.

Płyty IKOBOARD, IKOPLAST, IKOSPRINT i IKOFOAM to lekkie i sztywne kompozyty dające nowe możliwości w zadruku cyfrowym takim jak LED-UV. Warto wspomnieć, że dystrybutor posiada linię do formatyzacji wspomnianych nowych płyt a także płyt PVC, kompozytowych czy PMMA na dowolny wymiar.

Premierą w ofercie IKONOS będą specjalne płyty aluminiowe do przenoszenia na nie grafiki w procesie termo sublimacji. Grafiki cechują się spektakularnie szerokim gamutem barw i znajdą zastosowanie w fotografii, wyposażeniu wnętrz galerii, sklepów, salonów, restauracji, hoteli, itd. Oprócz soczystych kolorów drugą ważną cechą jest wyjątkowa trwałość grafiki i odporność na chemikalia. Płyty dostępne są w wielu gotowych rozmiarach i formatkach, również z zaokrąglonymi rogami. Podczas Dni Otwartych, można będzie zobaczyć cały ten proces i spektakularny efekt końcowy.

Trzecim kluczowym, nie mniej ważnym składnikiem po ploterze i nośniku jest atrament. Uczestnicy Dni Otwartych i w tym przypadku mieli co oglądać.

W ostatnim czasie dystrybutor poszerzył gamę dostępnych atramentów. W portfolio obecne są atramenty do ploterów wszystkich marek: eko, LED, UV i sublimacyjnych.

Warto zwrócić uwagę na pewien trend. Nowatorskie atramenty żywiczne UMS jak i alternatywne tusze premium – UltraVision coraz częściej wybierane są w workach, czyli hermetycznym, bezpiecznym dla użytkownika i plotera sposobie dystrybucji.

Ikonos to pierwszy i jedyny, polski producent materiałów do druku wielkoformatowego. Linia produkcyjna zlokalizowana jest w Opolu, gdzie znajduję się także siedziba i zarząd przedsiębiorstwa. Od 25 lat oferta kierowana jest do branży poligraficznej ze szczególnym uwzględnieniem druku wielkoformatowego. Długoletnie doświadczenie, stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników, optymalizowanie oferty, poszukiwanie nowych trendów i ich wyznaczanie oraz ukierunkowanie na klienta są naszymi głównymi atutami.

Firma dysponuje zaawansowanym parkiem maszynowym wyspecjalizowanym w produkcji materiałów powlekanych i samoprzylepnych dedykowanych do druku, dekoracji i laminacji. Hala produkcyjna wraz z magazynem wysokiego składowania to obszar przeszło 3,5 tysiąca metrów kwadratowych, które gwarantują stałą dostępność materiałów dla naszych najbardziej wymagających klientów.

Dostawcami surowców produkcyjnych są światowi liderzy tacy jak BASF, HENKEL czy LOPAREX. Komponenty używane do produkcji mają pochodzenie europejskie i są zgodne z wszystkimi Dyrektywami UE, szczególnie z tymi z zakresu bezpieczeństwa użytkowania takimi jak REACH lub ROHS.

IKONOS współpracując z liderami branż ma dostęp do surowców o najwyższej jakości i najnowocześniejszej technologii, dzięki czemu produkty są często nagradzane na targach i wystawach w kraju i zagranicą, a sama marka IKONOS szybko zdobyła uznanie wśród odbiorców na całym świecie.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.ikonos.pl

Dodatkowe informacje:

Polskim dystrybutorem materiałów IKONOS jest atrium Centrum Ploterowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764