logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Open Media jedną z najlepiej ocenianych agencji w Polsce

  PR 08.10.2019, przeczytano 1075 razy

Krakowska agencja Open Media znalazła się w czołówce najlepiej ocenianych agencji public relations w Polsce. W niezależnym badaniu Kantar Media satysfakcję z usług agencji oceniali sami klienci. Open Media została najlepiej ocenioną agencją pod względem działań policy i public affairs i stanęła na podium w aż 10 kategoriach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/open-media-jedna-z-najlepiej-ocenianych-agencji-w-polsce,384257,artykul.html

W opublikowanym przez MMP „Raporcie Agencji PR 2019” uwzględniono wszystkie agencje, które zdecydowały się poddać ocenie klientów i osiągnęły próbę minimalną. Na tym tle Open Media wypadła zdecydowanie najlepiej. Opinię na temat pracy z krakowską agencją wyraziło najwięcej respondentów w całym badaniu, a próba nierzadko była nawet kilkukrotnie wyższa niż u konkurencji.

Open Media okazała się najlepiej ocenianą agencją w Polsce pod względem działań policy i public affairs. Bardzo wysokie drugie miejsce zajęła w 5 kategoriach, m.in. za standard obsługi klienta, rozumienie biznesu, kategorii produktowej i sytuacji rynkowej, w której działa klient, a także sprawne reagowania na możliwe zagrożenia i sytuacje kryzysowe. Trzecie miejsce wśród polskich agencji przypadło Open Media w obszarach media relations, issue management, zarządzania kryzysem i przestrzegania etyki zawodowej.

- Poddanie się weryfikacji swoich klientów nie jest łatwą decyzją. Nie dziwię się więc, że nie wszystkie agencje zechciały wystawić się na takie ryzyko. Tym bardziej cieszy nas nie tylko wielokrotne podium, ale i fakt, że oceniła nas największa liczba respondentów - mówi Ewa Nowak, CEO Open Media. - Badanie dobitnie pokazało też, że klienci bardzo cenią sobie indywidualne podejście i poczucie „zaopiekowania”, uważne pochylenie się nad każdą sytuacją, produktem, usługą, otoczeniem marketingowym. Mają poczucie, że nasze rekomendacje i wdrażane działania są nie tylko poparte wiedzą i długoletnim doświadczeniem, ale są też najlepsze z możliwych, skrojone na miarę. Na tym polu niewielkie, ale fullserwisowe agencje mają często przewagę nad sieciówkami – dodaje.

Badanie „Agencje PR” zostało zrealizowane przez̨ firmę Kantar Polska dla magazynu „Media Marketing Polska”, metodą wywiadów telefonicznych przeprowadzonych w dniach 5-15 lipca 2019 r.Open Media jedną z najlepiej ocenianych agencji w Polsce.

Źródło: Open Media

www.openmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764