logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Open Media jedną z najlepiej ocenianych agencji w Polsce

  PR 08.10.2019, przeczytano 190 razy

Krakowska agencja Open Media znalazła się w czołówce najlepiej ocenianych agencji public relations w Polsce. W niezależnym badaniu Kantar Media satysfakcję z usług agencji oceniali sami klienci. Open Media została najlepiej ocenioną agencją pod względem działań policy i public affairs i stanęła na podium w aż 10 kategoriach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/open-media-jedna-z-najlepiej-ocenianych-agencji-w-polsce,384257,artykul.html

W opublikowanym przez MMP „Raporcie Agencji PR 2019” uwzględniono wszystkie agencje, które zdecydowały się poddać ocenie klientów i osiągnęły próbę minimalną. Na tym tle Open Media wypadła zdecydowanie najlepiej. Opinię na temat pracy z krakowską agencją wyraziło najwięcej respondentów w całym badaniu, a próba nierzadko była nawet kilkukrotnie wyższa niż u konkurencji.

Open Media okazała się najlepiej ocenianą agencją w Polsce pod względem działań policy i public affairs. Bardzo wysokie drugie miejsce zajęła w 5 kategoriach, m.in. za standard obsługi klienta, rozumienie biznesu, kategorii produktowej i sytuacji rynkowej, w której działa klient, a także sprawne reagowania na możliwe zagrożenia i sytuacje kryzysowe. Trzecie miejsce wśród polskich agencji przypadło Open Media w obszarach media relations, issue management, zarządzania kryzysem i przestrzegania etyki zawodowej.

- Poddanie się weryfikacji swoich klientów nie jest łatwą decyzją. Nie dziwię się więc, że nie wszystkie agencje zechciały wystawić się na takie ryzyko. Tym bardziej cieszy nas nie tylko wielokrotne podium, ale i fakt, że oceniła nas największa liczba respondentów - mówi Ewa Nowak, CEO Open Media. - Badanie dobitnie pokazało też, że klienci bardzo cenią sobie indywidualne podejście i poczucie „zaopiekowania”, uważne pochylenie się nad każdą sytuacją, produktem, usługą, otoczeniem marketingowym. Mają poczucie, że nasze rekomendacje i wdrażane działania są nie tylko poparte wiedzą i długoletnim doświadczeniem, ale są też najlepsze z możliwych, skrojone na miarę. Na tym polu niewielkie, ale fullserwisowe agencje mają często przewagę nad sieciówkami – dodaje.

Badanie „Agencje PR” zostało zrealizowane przez̨ firmę Kantar Polska dla magazynu „Media Marketing Polska”, metodą wywiadów telefonicznych przeprowadzonych w dniach 5-15 lipca 2019 r.Open Media jedną z najlepiej ocenianych agencji w Polsce.

Źródło: Open Media

www.openmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyświetlacze Sony Crystal LED w studiu programów informacyjnych stacji Fox w Turcji
Firma Sony poinformowała o nowym zastosowaniu swoich wielkowymiarowych wyświetlaczy Crystal LED (CLED). Zainstalowane je w studiu tureckiego oddziału sieci FOX, gdzie będą używane podczas emisji najpopularniejszych w tym kraju wiadomości telewizyjnych: FOX News.
Marka Drugie Śniadanie z kampanią TV i digital
Trwa kampania marki “Drugie Śniadanie”, czyli zdrowych przekąsek w postaci musów owocowo-warzywnych. Za działania obejmujące spoty telewizyjne oraz digital odpowiada agencja Cut The Mustard.
Hibrands – zespół Opus B Brand Design pod nowym szyldem
HiBrands to nowa nazwa agencji Opus B Brand Design, wydzielonej ze struktur Opus B w styczniu 2019 r.
Red8 Advertising i Isobar Polska z kampanią wspierającą otwarcie Park of Poland
Należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencje Red8 Advertising i Isobar Polska zwyciężyły w przetargu na przygotowanie kampanii wspierającej otwarcie pierwszego etapu Park of Poland i „Suntago Wodny Świat”, największego zadaszonego parku wodnego w Europie.
Studio Dzikie debiutuje na rynku
Warszawska agencja Berry Project powołała do życia samodzielne studio graficzne. Dzikie specjalizuje się w projektowaniu identyfikacji wizualnej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764