logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Open Media jedną z najlepiej ocenianych agencji w Polsce

  PR 08.10.2019, przeczytano 312 razy

Krakowska agencja Open Media znalazła się w czołówce najlepiej ocenianych agencji public relations w Polsce. W niezależnym badaniu Kantar Media satysfakcję z usług agencji oceniali sami klienci. Open Media została najlepiej ocenioną agencją pod względem działań policy i public affairs i stanęła na podium w aż 10 kategoriach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/open-media-jedna-z-najlepiej-ocenianych-agencji-w-polsce,384257,artykul.html

W opublikowanym przez MMP „Raporcie Agencji PR 2019” uwzględniono wszystkie agencje, które zdecydowały się poddać ocenie klientów i osiągnęły próbę minimalną. Na tym tle Open Media wypadła zdecydowanie najlepiej. Opinię na temat pracy z krakowską agencją wyraziło najwięcej respondentów w całym badaniu, a próba nierzadko była nawet kilkukrotnie wyższa niż u konkurencji.

Open Media okazała się najlepiej ocenianą agencją w Polsce pod względem działań policy i public affairs. Bardzo wysokie drugie miejsce zajęła w 5 kategoriach, m.in. za standard obsługi klienta, rozumienie biznesu, kategorii produktowej i sytuacji rynkowej, w której działa klient, a także sprawne reagowania na możliwe zagrożenia i sytuacje kryzysowe. Trzecie miejsce wśród polskich agencji przypadło Open Media w obszarach media relations, issue management, zarządzania kryzysem i przestrzegania etyki zawodowej.

- Poddanie się weryfikacji swoich klientów nie jest łatwą decyzją. Nie dziwię się więc, że nie wszystkie agencje zechciały wystawić się na takie ryzyko. Tym bardziej cieszy nas nie tylko wielokrotne podium, ale i fakt, że oceniła nas największa liczba respondentów - mówi Ewa Nowak, CEO Open Media. - Badanie dobitnie pokazało też, że klienci bardzo cenią sobie indywidualne podejście i poczucie „zaopiekowania”, uważne pochylenie się nad każdą sytuacją, produktem, usługą, otoczeniem marketingowym. Mają poczucie, że nasze rekomendacje i wdrażane działania są nie tylko poparte wiedzą i długoletnim doświadczeniem, ale są też najlepsze z możliwych, skrojone na miarę. Na tym polu niewielkie, ale fullserwisowe agencje mają często przewagę nad sieciówkami – dodaje.

Badanie „Agencje PR” zostało zrealizowane przez̨ firmę Kantar Polska dla magazynu „Media Marketing Polska”, metodą wywiadów telefonicznych przeprowadzonych w dniach 5-15 lipca 2019 r.Open Media jedną z najlepiej ocenianych agencji w Polsce.

Źródło: Open Media

www.openmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Puma i Sizeer - kampania lokalna
14 lutego 2020 r. ruszyła lokalna kampania promująca nowy produkt marki PUMA – model RS-X³ Puzzle. Do współpracy marka zaprosiła rapera ReTo oraz Zuzę Jabłońską – wokalistkę młodego pokolenia.
#Akcjadonacja, czyli sposób na walkę z ubóstwem menstruacyjnym
Niemal 1 na 6 dziewcząt w Polsce opuściła zajęcia lekcyjne podczas miesiączki z powodu braku dostępu do artykułów higienicznych* – wynika z najnowszych badań Procter&Gamble dotyczących ubóstwa menstruacyjnego. Razem z Polskim Czerwonym Krzyżem, marka Always prezentuje najnowszą kampanię #AkcjaDonacja, mającą na celu zmniejszenie skutków problemu...
Dolce Wita! - Kamikaze przygotowała kampanię dla sieci stacji Shell
Shell Polska wystartowała z kampanią wizerunkowo-sprzedażową marki deli by Shell. Główna fala kampanii zaplanowana jest do końca marca, część działań będzie prowadzona przez cały rok. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Kamikaze.
Hyundai promuje model Kona z trzema różnymi rodzajami napędu
Wczoraj wystartowała kampania promująca gamę modeli Hyundai KONA z trzema różnymi rodzajami napędu. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.
SalesTube, agencja należąca do największej niezależnej polskiej grupy komunikacyjnej Group One, rozszerza obszar swoich działań na rynek wschodni. Od stycznia 2020 wspólnie z rosyjskim partnerem, Artox Media, polska agencja rozwija  filię one stop shop dla e-commerce w Rosji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764