logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Open Media przedłuża współpracę z marką Cukier Królewski

  PR 29.04.2019, przeczytano 365 razy

Już po raz trzynasty producent Cukru Królewskiego przedłużył umowę na obsługę public relations z agencją Open Media. Südzucker Polska S.A. jest częścią europejskiego koncernu Südzucker, największego producenta cukru w Europie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/open-media-przedluza-wspolprace-z-marka-cukier-krolewski,382248,artykul.html

Krakowska agencja Open Media będzie kontynuowała realizację strategii komunikacyjnej marki. Do głównych zadań Open Media należą m.in.: relacje z mediami, konsulting w zakresie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej oraz zarządzanie kryzysowe. Agencja odpowiedzialna jest także za realizację wybranych wydarzeń specjalnych organizowanych przez Südzucker Polska S.A. w tym najnowszego projektu marki – Dni Otwartych Drzwi. Wydarzenie to odbędzie się już po raz drugi, we wszystkich polskich zakładach produkcyjnych należących do spółki.

- Obecnie bardzo rzadko zdarza się, żeby związek klienta z agencją PR trwał przez tak długi czas. Tym bardziej jesteśmy niezwykle dumni z naszej współpracy i kolejnej umowy z Südzucker Polska S.A. Zaufanie wypracowane przez lata z pewnością procentuje w naszej codziennej pracy – mówi Ewa Nowak, CEO Agencji PR Open Media.

Źródło: Open Media

www.openmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764