logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Open Mobi – nowy gracz na rynku reklamy mobilnej

  PR 15.05.2019, przeczytano 929 razy

Na początku kwietnia swoją działalność rozpoczęła agencja digitalowa Open Mobi. Własna platforma DMP, Rich Media Design Studio oraz know how założycieli wypracowane przez lata pracy na tym rynku to nie jedyne jej atuty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/open-mobi-%E2%80%93-nowy-gracz-na-rynku-reklamy-mobilnej,382448,artykul.html

Działalność agencji skupiona jest wokół czterech głównych obszarów: mobile marketingu, video dedykowane dla social mediów, studia kreacji reklamy mobilnej oraz platformy DMP. Ten ostatni zasługuje na szczególną uwagę. Autorska platforma Open Mobi, poprzez machine learning oraz AI, zbiera i analizuje dane ze środowiska internetowego, mobile web, mobile apps oraz od dostawców usług internetowych. Współpracuje przy tym z ponad 30 zewnętrznymi platformami DMP. To narzędzie, stale rozwijane przez deweloperów, pozwala agencji na tworzenie profilowanych segmentów odbiorców i precyzyjne targetowanie kampanii.

– Pomagamy dotrzeć Klientom z przekazem na najbardziej osobiste urządzenia, jakimi są smartfony. Bazując na własnym know-how oraz nowoczesnych technologiach, realizujemy kampanie, które swoim zasięgiem obejmują miliony unikalnych użytkowników – mówi Eliza Durnakowska, General Director Open Mobi. – W naszej ofercie znajduje się pełne portfolio formatów mobilnych zgodnych ze standardami IAB. Zapewniamy przy tym pełną analitykę i rozbudowane raportowanie post buy – dodaje.

Open Mobi specjalizuje się w tworzeniu kreacji Rich Mediowych, które poprzez zawarte w nich video 360, gry, playlisty, elementy 3D czy ankiety, mocniej angażują odbiorców. Realizuje również kampanie video w social mediach.

Firmą kierują osoby z dużym doświadczeniem w branży marketingu mobilnego.

Eliza Durnakowska, General Director Open Mobi, specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji w kanałach mobilnych, zarządzaniu sprzedażą produktów mobilnych oraz zagadnieniami użyteczności aplikacji. Pracowała z sieciowymi domami mediowymi, angażując się w projekty takich marek jak McDonalds, H&M, Bank PEKAO i Żywiec.

Marek Naruszewicz, Sales Director Open Mobi, planowaniem i strategią działań mobile marketingowych zajmuje się od 2006 r. W swojej karierze współtworzył i realizował kilkadziesiąt innowacyjnych projektów, wykorzystując przy tym najnowsze rozwiązania w zakresie mediów interaktywnych. Doświadczenie zdobywał, realizując kampanie m.in. dla takich brandów jak Pandora, Opel, NIVEA i JEEP.

Open Mobi współpracuje z domami mediowymi, agencjami reklamowymi oraz klientami bezpośrednimi.

Źródło: Open Mobi

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764