logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Open Mobi – nowy gracz na rynku reklamy mobilnej

  PR 15.05.2019, przeczytano 311 razy

Na początku kwietnia swoją działalność rozpoczęła agencja digitalowa Open Mobi. Własna platforma DMP, Rich Media Design Studio oraz know how założycieli wypracowane przez lata pracy na tym rynku to nie jedyne jej atuty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/open-mobi-%E2%80%93-nowy-gracz-na-rynku-reklamy-mobilnej,382448,artykul.html

Działalność agencji skupiona jest wokół czterech głównych obszarów: mobile marketingu, video dedykowane dla social mediów, studia kreacji reklamy mobilnej oraz platformy DMP. Ten ostatni zasługuje na szczególną uwagę. Autorska platforma Open Mobi, poprzez machine learning oraz AI, zbiera i analizuje dane ze środowiska internetowego, mobile web, mobile apps oraz od dostawców usług internetowych. Współpracuje przy tym z ponad 30 zewnętrznymi platformami DMP. To narzędzie, stale rozwijane przez deweloperów, pozwala agencji na tworzenie profilowanych segmentów odbiorców i precyzyjne targetowanie kampanii.

– Pomagamy dotrzeć Klientom z przekazem na najbardziej osobiste urządzenia, jakimi są smartfony. Bazując na własnym know-how oraz nowoczesnych technologiach, realizujemy kampanie, które swoim zasięgiem obejmują miliony unikalnych użytkowników – mówi Eliza Durnakowska, General Director Open Mobi. – W naszej ofercie znajduje się pełne portfolio formatów mobilnych zgodnych ze standardami IAB. Zapewniamy przy tym pełną analitykę i rozbudowane raportowanie post buy – dodaje.

Open Mobi specjalizuje się w tworzeniu kreacji Rich Mediowych, które poprzez zawarte w nich video 360, gry, playlisty, elementy 3D czy ankiety, mocniej angażują odbiorców. Realizuje również kampanie video w social mediach.

Firmą kierują osoby z dużym doświadczeniem w branży marketingu mobilnego.

Eliza Durnakowska, General Director Open Mobi, specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji w kanałach mobilnych, zarządzaniu sprzedażą produktów mobilnych oraz zagadnieniami użyteczności aplikacji. Pracowała z sieciowymi domami mediowymi, angażując się w projekty takich marek jak McDonalds, H&M, Bank PEKAO i Żywiec.

Marek Naruszewicz, Sales Director Open Mobi, planowaniem i strategią działań mobile marketingowych zajmuje się od 2006 r. W swojej karierze współtworzył i realizował kilkadziesiąt innowacyjnych projektów, wykorzystując przy tym najnowsze rozwiązania w zakresie mediów interaktywnych. Doświadczenie zdobywał, realizując kampanie m.in. dla takich brandów jak Pandora, Opel, NIVEA i JEEP.

Open Mobi współpracuje z domami mediowymi, agencjami reklamowymi oraz klientami bezpośrednimi.

Źródło: Open Mobi

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa strategia wizerunkowa marki Durex
Najnowsza kampania marki Durex – Gorące Letnie Noce to efekt nowej strategii wizerunkowej. Marka skupia się na bardziej lifestylowej i edukacyjno-społecznej komunikacji, podążając za oczekiwaniami odbiorców względem zaangażowania globalnych brandów w ważne tematy. Kooperacja z zespołem The Dumplings oraz powstała piosenka pt. „Bez słów”, mają...
Adaptery Techart w ofercie Foxfoto
Firma Foxfoto, ma przyjemność poinformować o pojawieniu się w ofercie nowej marki - Techart.
Benq: cztery nowe, 20-punktowe ekrany dotykowe
BenQ wprowadził na rynek kolejne cztery interaktywne, wielkoformatowe ekrany LED z rodziny IFP (ang. Interactive Flat Panel) zaprojektowane do zastosowań edukacyjnych i biznesowych – 55 calowy model RM5501K i 75 calowy RM7501K o jasności 350 nitów (cd/m2), 65 calowy model RMP6501K o jasności 450 nitów i 86 calowy RM8601K o jasności 400 nitów. Wszystkie cztery...
Sześć nowych szyldów zdobi ulice Elbląga
Dzięki inicjatywie :DobryZnak i Stowarzyszeniu Traffic Design kolejne lokalne biznesy zyskały nową zewnętrzną identyfikację wizualną. W pierwszej edycji to przedsiębiorcy zgłaszali się do konkursu, tym razem o udział w akcji rywalizowały miasta. Były to m.in. Sosnowiec, Jaworzno, Inowrocław, Zakopane i Szczecin, ale to właśnie Elbląg zdobył najwięcej głosów internautów,...
Integart na Festiwaldruku.pl z premierowymi pokazami HP Stitch
Najbliższe, jesienne spotkanie branżowe – FestiwalDruku.pl zbliża się wielkimi krokami. Już niebawem, bo w dniach 18 i 19 września zapraszamy do hali nr 3 EXPO XXI w Warszawie, gdzie na stoisku E6, w specjalnie przygotowanych strefach ekspozycyjnych będziemy czekali na Państwa z najnowszym portfolio maszyn i urządzeń oraz mediów do druku wielkoformatowego. Tegoroczne stoisko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764