logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Open Mobi – nowy gracz na rynku reklamy mobilnej

  PR 15.05.2019, przeczytano 930 razy

Na początku kwietnia swoją działalność rozpoczęła agencja digitalowa Open Mobi. Własna platforma DMP, Rich Media Design Studio oraz know how założycieli wypracowane przez lata pracy na tym rynku to nie jedyne jej atuty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/open-mobi-%E2%80%93-nowy-gracz-na-rynku-reklamy-mobilnej,382448,artykul.html

Działalność agencji skupiona jest wokół czterech głównych obszarów: mobile marketingu, video dedykowane dla social mediów, studia kreacji reklamy mobilnej oraz platformy DMP. Ten ostatni zasługuje na szczególną uwagę. Autorska platforma Open Mobi, poprzez machine learning oraz AI, zbiera i analizuje dane ze środowiska internetowego, mobile web, mobile apps oraz od dostawców usług internetowych. Współpracuje przy tym z ponad 30 zewnętrznymi platformami DMP. To narzędzie, stale rozwijane przez deweloperów, pozwala agencji na tworzenie profilowanych segmentów odbiorców i precyzyjne targetowanie kampanii.

– Pomagamy dotrzeć Klientom z przekazem na najbardziej osobiste urządzenia, jakimi są smartfony. Bazując na własnym know-how oraz nowoczesnych technologiach, realizujemy kampanie, które swoim zasięgiem obejmują miliony unikalnych użytkowników – mówi Eliza Durnakowska, General Director Open Mobi. – W naszej ofercie znajduje się pełne portfolio formatów mobilnych zgodnych ze standardami IAB. Zapewniamy przy tym pełną analitykę i rozbudowane raportowanie post buy – dodaje.

Open Mobi specjalizuje się w tworzeniu kreacji Rich Mediowych, które poprzez zawarte w nich video 360, gry, playlisty, elementy 3D czy ankiety, mocniej angażują odbiorców. Realizuje również kampanie video w social mediach.

Firmą kierują osoby z dużym doświadczeniem w branży marketingu mobilnego.

Eliza Durnakowska, General Director Open Mobi, specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji w kanałach mobilnych, zarządzaniu sprzedażą produktów mobilnych oraz zagadnieniami użyteczności aplikacji. Pracowała z sieciowymi domami mediowymi, angażując się w projekty takich marek jak McDonalds, H&M, Bank PEKAO i Żywiec.

Marek Naruszewicz, Sales Director Open Mobi, planowaniem i strategią działań mobile marketingowych zajmuje się od 2006 r. W swojej karierze współtworzył i realizował kilkadziesiąt innowacyjnych projektów, wykorzystując przy tym najnowsze rozwiązania w zakresie mediów interaktywnych. Doświadczenie zdobywał, realizując kampanie m.in. dla takich brandów jak Pandora, Opel, NIVEA i JEEP.

Open Mobi współpracuje z domami mediowymi, agencjami reklamowymi oraz klientami bezpośrednimi.

Źródło: Open Mobi

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764