logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Open Mobi zmienia się w adQuery

  PR 13.08.2024, przeczytano 259 razy

Open Mobi, spółka zarządzana przez Marka Naruszewicza, zmienia się w adQuery i tym samym kontynuuję realizację strategii rozwoju, zakładającą uspójnienie brandingu i dalszą, globalną ekspansję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/open-mobi-zmienia-sie-w-adquery-,405318,artykul.html

adQuery - dotąd platforma technologiczna, która oferuje kompleksowe działania mediowe w oparciu o metodologię antyfraud, autorskie formaty reklamowe oraz jakościową realizacje kampanii na każdym etapie lejka sprzedażowego – od sierpnia br. staje się marką, pod którą będzie funkcjonowała także jako spółka.

Zmiana Open Mobi na adQuery to kolejny krok w realizacji strategii rozwoju firmy, zakładającej uspójnienie brandingu na wszystkich operacyjnych rynkach, na których dostępna jest platforma.

adQuery, jako marka i spółka, funkcjonuje i jest rozpoznawalna w rejonie DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria) i w krajach CEE, wchodzimy też na kolejne rynki. Cel jest jasny - chcemy stać się marką międzynarodową. Spójny branding jest jednym z etapów realizacji tej strategii – komentuje Marek Naruszewicz, CEO i founder adQuery.

adQuery to platforma technologiczna, która powstała w odpowiedzi na potrzeby branży marketingowej i posiadania przez nią wpływu na kluczowe dla realizacji kampanii obszary. W swoich działaniach wykorzystuje autorskie narzędzia, takie jak: SEMTEQ, QID, Q ECO, Q CTV czy AI Q-Commerce, wspierające skuteczność targetowania kontekstowego, zapewniające brand safety, a także pozwalające na dogłębną analizę zachowań użytkowników w sieci, przed wyświetleniem im reklamy.

Inwestowanie w technologie jest zaszyte w naszym DNA i tutaj nic się nie zmieni. W dalszym ciągu będziemy rozwijać i optymalizować nasze autorskie narzędzia. Od kilku lat pracujemy także nad tym, aby zasilać je AI. Od sierpnia br. realizację wszystkich zadań będziemy kontynuować już jako adQuery. Ta decyzja to koniec pewnej historii, ale coś się kończy po to, aby mogło się zacząć coś nowego, jeszcze lepszego i większego – podsumowuje Naruszewicz.

adQuery jest partnerem organizacji, takich jak: BVDW, IAB Polska oraz IAB Europe, QUALID, Prebid.

Źródło: adQuery

adquery.io

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikony polskiego designu na znaczkach Poczty Polskiej
Poczta Polska przygotowała nową emisję znaczków pocztowych „Polski design". Projekt został zrealizowany we współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
Netia z nową kampanią reklamową
Internet do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max. Dodatkowo 3 miesiące na start bez opłat. Sprzedaż tej oferty wspiera Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet).
Bezpieczne dzieci w sieci - w kampanii ING
Zasady cyberbezpieczeństwa w postaci wpadających w ucho rymowanek to idea nowej kampanii ING w ramach działań edukacyjnych „Bezpieczne dzieci w sieci”. ING zachęca w niej do wspólnej nauki i utrwalania zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Już prawie milion dzieci trenuje takie zasady przez zabawę w grze edukacyjnej „Miasto ING” na platformie Roblox....
Kampania „Wyprostuj spojrzenie” kontra stereotypy na temat chorób mózgu
Choroby mózgu są narastającym problemem zdrowotnym, który dotyka coraz większej grupy osób na świecie. W Polsce na depresję choruje około 1,2 miliona osób[1], na schizofrenię 385 tysięcy[2], a na padaczkę około 400 tysięcy.[3] Mimo tego, że są to powszechne choroby, wiedza na ich temat wciąż nie jest wystarczająca. Wokół osób...
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764