logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Open October w Integart: Rozwiązania HP i nowa oferta mediów

  PR 27.09.2017, przeczytano 840 razy
ilustracja

Firma Integart serdecznie zaprasza wszystkich zainteresowanych technologią HP na spotkania w Centrum Prezentacji HP Demo Lab w Błoniu k. Wrocławia. Tym razem Open October (rejestracja i pełny program dostępne są na www.openoctober.pl) poświęcony będzie premierowym rozwiązaniom HP oraz najnowszym mediom, które weszły do portfolio Integart. Zaplanowano aż 4 tygodnie spotkań, przy czym każdy z nich poświęcony będzie innym zagadnieniom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/open-october-w-integart%3A-rozwiazania-hp-i-nowa-oferta-mediow,33894,artykul.html

I tydzień (3-6 października) przebiegnie pod hasłem „Born to print” i będzie premierą nowych rozwiązań HP Latex z serii Print&Cut (link) oraz najnowszego urządzenia HP Latex 115. Podczas Dni Otwartych zaprezentowane będą także możliwości oprogramowania HP Signage Suite, które w prosty, wręcz intuicyjny sposób, pozwala na produkcję wielu aplikacji, także tych spersonalizowanych. Przekonasz się jak łatwo tworzyć aplikacje podłogowe, pojazdowe, na odzież, ściany, szyby i inne. Uczestniczy będą mieli także okazję zapoznać się z nowościami rynkowymi w dziedzinie mediów do druku. Zaprezentujemy produkty takich producentów jak DECAL, CHEMICA, ARLON czy NESCHEN (link).

II tydzień (10-13 października) odbędzie się pod hasłem „Druk bezpośredni na tkaninach” i połączony będzie premierą nowych rozwiązań z użyciem najnowszych mediów z portfolio Integart – Aurich Textilien (więcej informacji). Podczas tego tygodnia pokażemy rozwiązania dedykowane do aranżacji targowych, zarówno lekkich tkaninowych form zabudowy po finalną obróbkę z użyciem maszyn marki MATIC, do realizacji systemowych. Podczas II tygodnia uczestnicy będą mieli okazje niepowtarzalną możliwość testów, w strefie aplikacji „zrób to sam”, indywidualnej obsługi maszyn. W tym tygodniu gościć będziemy także przedstawicieli firmy SoftPlast – dystrybutora urządzeń marki Matic w Polsce.

III tydzień (17-20 października) odbędzie się pod hasłem „Car Design”. Będzie to czas premiery nowych rozwiązań z użyciem najnowszych mediów z portfolio Integart – DECAL (link) oraz produktów ARLON (link), które są niezwykle rozpoznawalną marką na rynku. Podczas tego tygodnia zaprezentujemy właściwości i ideę najnowszej folii SLX w technologii FLITE oraz nowe polimery z technologią „bubble free” z klejem UV BASF. Na wszystkich uczestników czekają prezentacje prowadzone przez Prelegentów firmy Integart i niepowtarzalna możliwość testowania, w strefie aplikacji „zrób to sam”.

IV tydzień (24-27 października) odbędzie się pod hasłem „Aranżacje przestrzeni i rozwiązania komercyjne”. Bedą to wyjątkowe 4 dni na spotkania z ekspertami firmy Integart ds. mediów. Pokażemy najlepsze rozwiązania aplikacyjne dedykowane do aranżacji przestrzeni ogólnodostępnych, w których spędzamy sporą część czasu – gdzie czas aplikacji i zatrzymanie naszej uwagi na przekazie – odgrywają ogromną rolę, by móc powiedzieć, że kampanie reklamowe są efektywne. Zapraszamy na wyjątkowe prezentacje i spotkania z naszymi Prelegentami. W programie tego tygodnia znajdą się również najnowsze rozwiązania w foliach dekoracyjnych, materiały magnetyczne, innowacyjne rozwiązania z grupy EASY.

Źródło: Integart

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gdynia Design Days: Jutro premiera przewodnika
Gdynia Design Days 2020 to wyjątkowa edycja festiwalu na wyjątkowe czasy. GDD jako pierwsze wydarzenie poświęcone projektowaniu odbywa się w całości online. Tegorocznej edycji towarzyszy interaktywny przewodnik po wystawach, które odpowiadają na hasło przewodnie festiwalu - Uwaga. Już jutro premiera przewodnika GDD w formie elektronicznej. Zapraszamy na...
Drukarnia Chroma z nową komunikacją od Abanana
Pierwszego lipca wystartowała nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma. Za strategię, kreację, produkcję spotu tv oraz kampanię digitalową odpowiada krakowska agencja Abanana.
Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. PSPR uznawało, że nowe...
Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii Mediamarkt
„Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach społecznościowych.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations rozpoczyna cykl publikacji o branży PR w poszczególnych regionach kraju. W inauguracyjnym, obszernym raporcie uwaga skupiona jest na Pomorzu. Dzięki wydawnictwu "Polski PR - woj. pomorskie" przybliżone zostały tamtejsze firmy świadczące usługi PR, ich opinie o rynku, jego przyszłości, o lokalnej specyfice. PSPR wskazuje także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764