logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Open October w Integart: Rozwiązania HP i nowa oferta mediów

  PR 27.09.2017, przeczytano 1020 razy
ilustracja

Firma Integart serdecznie zaprasza wszystkich zainteresowanych technologią HP na spotkania w Centrum Prezentacji HP Demo Lab w Błoniu k. Wrocławia. Tym razem Open October (rejestracja i pełny program dostępne są na www.openoctober.pl) poświęcony będzie premierowym rozwiązaniom HP oraz najnowszym mediom, które weszły do portfolio Integart. Zaplanowano aż 4 tygodnie spotkań, przy czym każdy z nich poświęcony będzie innym zagadnieniom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/open-october-w-integart%3A-rozwiazania-hp-i-nowa-oferta-mediow,33894,artykul.html

I tydzień (3-6 października) przebiegnie pod hasłem „Born to print” i będzie premierą nowych rozwiązań HP Latex z serii Print&Cut (link) oraz najnowszego urządzenia HP Latex 115. Podczas Dni Otwartych zaprezentowane będą także możliwości oprogramowania HP Signage Suite, które w prosty, wręcz intuicyjny sposób, pozwala na produkcję wielu aplikacji, także tych spersonalizowanych. Przekonasz się jak łatwo tworzyć aplikacje podłogowe, pojazdowe, na odzież, ściany, szyby i inne. Uczestniczy będą mieli także okazję zapoznać się z nowościami rynkowymi w dziedzinie mediów do druku. Zaprezentujemy produkty takich producentów jak DECAL, CHEMICA, ARLON czy NESCHEN (link).

II tydzień (10-13 października) odbędzie się pod hasłem „Druk bezpośredni na tkaninach” i połączony będzie premierą nowych rozwiązań z użyciem najnowszych mediów z portfolio Integart – Aurich Textilien (więcej informacji). Podczas tego tygodnia pokażemy rozwiązania dedykowane do aranżacji targowych, zarówno lekkich tkaninowych form zabudowy po finalną obróbkę z użyciem maszyn marki MATIC, do realizacji systemowych. Podczas II tygodnia uczestnicy będą mieli okazje niepowtarzalną możliwość testów, w strefie aplikacji „zrób to sam”, indywidualnej obsługi maszyn. W tym tygodniu gościć będziemy także przedstawicieli firmy SoftPlast – dystrybutora urządzeń marki Matic w Polsce.

III tydzień (17-20 października) odbędzie się pod hasłem „Car Design”. Będzie to czas premiery nowych rozwiązań z użyciem najnowszych mediów z portfolio Integart – DECAL (link) oraz produktów ARLON (link), które są niezwykle rozpoznawalną marką na rynku. Podczas tego tygodnia zaprezentujemy właściwości i ideę najnowszej folii SLX w technologii FLITE oraz nowe polimery z technologią „bubble free” z klejem UV BASF. Na wszystkich uczestników czekają prezentacje prowadzone przez Prelegentów firmy Integart i niepowtarzalna możliwość testowania, w strefie aplikacji „zrób to sam”.

IV tydzień (24-27 października) odbędzie się pod hasłem „Aranżacje przestrzeni i rozwiązania komercyjne”. Bedą to wyjątkowe 4 dni na spotkania z ekspertami firmy Integart ds. mediów. Pokażemy najlepsze rozwiązania aplikacyjne dedykowane do aranżacji przestrzeni ogólnodostępnych, w których spędzamy sporą część czasu – gdzie czas aplikacji i zatrzymanie naszej uwagi na przekazie – odgrywają ogromną rolę, by móc powiedzieć, że kampanie reklamowe są efektywne. Zapraszamy na wyjątkowe prezentacje i spotkania z naszymi Prelegentami. W programie tego tygodnia znajdą się również najnowsze rozwiązania w foliach dekoracyjnych, materiały magnetyczne, innowacyjne rozwiązania z grupy EASY.

Źródło: Integart

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764