logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Openday w fabryce Ikonos za nami

  PR 23.11.2017, przeczytano 816 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem listopada w opolskiej fabryce IKONOS, można było zapoznać się z nowościami z tutejszej linii produkcyjnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/openday-w-fabryce-ikonos-za-nami,34598,artykul.html

Cykl comiesięcznych dni otwartych, na stałe zagościł w kalendarzu wydarzeń, polskiego producenta i dystrybutora materiałów do druku wielkoformatowego. W Polsce, w lutym i wrześniu odbywają się branżowe targi. Z uwagi na dynamiczny rozwój sektora i nie mniej dynamiczne potrzeby użytkowników ploterów, IKONOS postanowił wypełnić tę przestrzeń Dniami Otwartymi.

- Z początkiem listopada goście z całej Polski mogli zapoznać się z ofertą producenta. Co więcej, w centrum demonstracyjnym, gdzie drukuje kilkanaście urządzeń wielkoformatowych, można było je sprawdzić w praktyce.

Podczas Dni Otwartych IKONOS, drukowano na najpopularniejszych nośnikach takich jak baner, czy folia samoprzylepna pochodząca z opolskiej fabryki. Druk odbywał się będzie na urządzeniach pracujących w różnych technologiach: ekologicznej – żywicznej UMS, solwentowej, LED i UV takich marek jak Mutoh ValueJet czy Artemis.

Uczestnicy Dni Otwartych mogli zapoznać się z szeroką ofertą folii samoprzylepnych monomerowych i polimerowych, folii z klejem kanalikowym, folii dekoracyjnych, folii do piaskowania, laminatów, folii specjalnych, papierów, blockoutów czy backlitów.

Cechą wspólną tych materiałów jest europejska jakość, przy zachowaniu atrakcyjnej ceny. Co więcej materiały te posiadają liczne atesty, certyfikaty PZH i nie zawierają niedozwolonych w obrocie europejskim substancji. Odbiorcy i użytkownicy końcowi mogą więc spać spokojnie, korzystając z nośników IKONOS.

Druk na ploterach LED i UV prezentowany był na wszelkich obiektach jak płyty kaflowe, drewno czy kamień ale też na „oczywistych” nośnikach jak płyty. Nowością w portfolio IKONOS w tym zakresie jest nowa linia płyt kartonowo-piankowych, które idealnie nadają się do zadruku cyfrowego. Co więcej, można je obrabiać również cyfrowo np. z użyciem ploterów CNC.

Płyty IKOBOARD, IKOPLAST, IKOSPRINT i IKOFOAM to lekkie i sztywne kompozyty dające nowe możliwości w zadruku cyfrowym takim jak LED-UV. Warto wspomnieć, że dystrybutor posiada linię do formatyzacji wspomnianych nowych płyt a także płyt PVC, kompozytowych czy PMMA na dowolny wymiar.

Premierą w ofercie IKONOS będą specjalne płyty aluminiowe do przenoszenia na nie grafiki w procesie termo sublimacji. Grafiki cechują się spektakularnie szerokim gamutem barw i znajdą zastosowanie w fotografii, wyposażeniu wnętrz galerii, sklepów, salonów, restauracji, hoteli, itd. Oprócz soczystych kolorów drugą ważną cechą jest wyjątkowa trwałość grafiki i odporność na chemikalia. Płyty dostępne są w wielu gotowych rozmiarach i formatkach, również z zaokrąglonymi rogami. Podczas Dni Otwartych, można będzie zobaczyć cały ten proces i spektakularny efekt końcowy.

Trzecim kluczowym, nie mniej ważnym składnikiem po ploterze i nośniku jest atrament. Uczestnicy Dni Otwartych i w tym przypadku mieli co oglądać.

W ostatnim czasie dystrybutor poszerzył gamę dostępnych atramentów. W portfolio obecne są atramenty do ploterów wszystkich marek: eko, LED, UV i sublimacyjnych.

Warto zwrócić uwagę na pewien trend. Nowatorskie atramenty żywiczne UMS jak i alternatywne tusze premium – UltraVision coraz częściej wybierane są w workach, czyli hermetycznym, bezpiecznym dla użytkownika i plotera sposobie dystrybucji.

Ikonos to pierwszy i jedyny, polski producent materiałów do druku wielkoformatowego. Linia produkcyjna zlokalizowana jest w Opolu, gdzie znajduję się także siedziba i zarząd przedsiębiorstwa. Od 25 lat oferta kierowana jest do branży poligraficznej ze szczególnym uwzględnieniem druku wielkoformatowego.

Najbliższy OpenDay IKONOS już 7 grudnia, również w OPOLU. Więcej informacji na stronie organizatora.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764