logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Open’er 2012 - nowe emocje dzięki Heinekenowi

  PR 24.05.2012, przeczytano 1091 razy

Nawet stali festiwalowicze znajdą podczas tegorocznego Open’era wiele nowych atrakcji i możliwości przeżycia emocji nie tylko na płycie lotniska Babie Doły, ale także w sposób łączący świat realny i wirtualny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opener-2012---nowe-emocje-dzieki-heinekenowi,15638,artykul.html

Pasja i konsekwencja

10 lat temu Open’er debiutował jako lokalny warszawski event, dziś przyciąga na Babie Doły nie tylko 80 tys. fanów muzyki, ale również gwiazdy wielkiego formatu z całego świata. Nie bez powodu Open’er Festival dzięki głosom uczestników otrzymał - i to dwukrotnie - prestiżową nagrodę Best Major Festival oraz widnieje jako jeden z Polskich Symboli w albumie wydanym przez Fundację Kocham Polskę. Znalazł się również na liście 20 najlepszych festiwali w Europie na liście „The Times”. Festiwal od ponad dekady zapewnia muzyczne przeżycia na najwyższym światowym poziomie. To także przykład jednego z najdłuższych sponsoringów wydarzenia kulturalnego przez markę na polskim rynki.

Manifest Openerowców

W tym roku każdy uczestnik Open’er Festival będzie miał szansę stać się jedną z gwiazd, a jednocześnie zamanifestować swoje emocje związane z Open’erem. Aplikacja na profilu marki Heineken na Facebooku, umożliwia przesłanie zdjęcia wraz z tekstem, które następnie pojawi się na wybranym przez daną osobę ekranie w ośmiu miastach Polski: Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie, Gdańsku, Szczecinie, Poznaniu. Akcja będzie kontynuowana również podczas samego festiwalu – każdy uczestnik będzie mógł sobie zrobić zdjęcie w specjalnej strefie Heinekena i zostać gwiazdą ogromnego billboardu na terenie festiwalu.

Human Equalizer

Festiwalowicze marzący o wystąpieniu w reklamie i podzieleniu się tym ze wszystkimi znajomymi na Facebooku, dzięki marce Heineken będą mieli już w lipcu okazję, żeby je spełnić. Human Equalizer w specjalnym studiu nagra każdego tańczącego i przeniesie go wirtualnie do reklamy Heinekena, po czym prześle gotowy film bohaterowi z możliwością umieszczenia na swoim profilu na Facebooku. Dodatkowo podczas Open’era film będzie wyświetlany na specjalnych billboardach na terenie festiwalu.

Heineken Lounge

Poza wyjątkowymi doznaniami muzycznymi oraz akcjami wykorzystującymi nowe technologie, marka Heineken zadbała również o wrażenia estetyczne oraz komfort uczestników festiwalu i zaprojektowała przestrzeń, która zwróci uwagę śmiałym designem i nowoczesną architekturą. Trzy piętra niesamowitej konstrukcji dadzą festiwalowiczom nie tylko dach nad głową w przypadku niepogody, ale także doskonały widok na scenę główną.

Skanuj kody, wygraj nagrody

Heineken jako pierwsza firma FMCG stworzyła wyjątkową aplikację na iPhony i smartfony, dzięki której fani mogą wygrać codziennie dwa bilety na Festiwal oraz bony o wartości 50 zł do sklepów Epik.com. Wystarczy skanować QR kody i zbierać w ten sposób punkty – prosty i wygodny mechanizm, który komunikowany będzie nie tylko na opakowaniach Heinekena i w sklepach, ale również wspierany przez kampanię w Internecie, prasie, radiu i telewizji.

Aktywacja 2012 w mediach

Komunikacja tegorocznego Open’er Festival będzie wspierana kampanią reklamową w telewizji, Internecie oraz działaniami BTL i PR. Adaptacją spotu TV oraz kreacją BTL zajmie się Leo Burnett, za działania w Internecie odpowiada K2, a za PR 247 PR. Za zakup mediów odpowiada OMD Macroscope.

Źródło: Heineken

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764