logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Openprint.pl i Dreamroots nowymi Członkami PIAP

  PR 26.02.2018, przeczytano 591 razy

W lutym br.grono Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych powiększyło się o nowe firmy z branży. Członkami stowarzyszenia branżowego PIAP zostały firmy: OpenPrint.pl oraz Dreamroots.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/openprint.pl-i-dreamroots-nowymi-czlonkami-piap,35566,artykul.html

- Przystępujemy do PIAP-u w trosce o stabilny rozwój naszej firmy. Chcemy stale podwyższać naszą jakość i wzmacniać branding naszej firmy. Członkostwo PIAP jest doskonałym potwierdzeniem naszych ambicji- mówi Wiktor Bogdanowicz Digital Marketing Manager OpenPrint.pl.

- Doceniając potencjał rosnącego rynku usług w zakresie promocji oferującego wciąż nowe możliwości, z ogromną satysfakcją dołączamy do grona Przedsiębiorstw zrzeszonych wokół PIAP. Postrzegając Izbę jako innowacyjne środowisko rozwoju mamy nadzieję na owocną współpracę - mówi Wiktor Dębski CEO Dreamroots.

OpenPrint.pl jest nowoczesną drukarnią internetową, która oferuje jedne z najtańszych cen na rynku przy zachowaniu najwyższej jakości obsługi oraz produktów. Drukarnia oferuje druk w technologii offsetowej, solwentowej oraz cyfrowej. Najważniejsze cechy firmy to: profesjonalizm, indywidualne podejście do klienta oraz szybka i jakościowa obsługa. Dodatkowym atutem firmy jest wewnętrzne studio graficzne, które w kreatywny i sprawny sposób wspiera klientów (na pierwsze zamówienie oferując darmowy projekt graficzny). OpenPrint.pl jest częścią Reflect Group, w skład której wchodzą również: OpenGift.pl – pomysłowe gadżety reklamowe oraz OpenWear.pl – hurtownia odzieży reklamowej.

Firma Dreamroots istnieje na rynku e-commerce od 2010 roku, zdobywając doświadczenie niezbędne do kompleksowej realizacji projektów wyróżniających się wysoką jakością i niebanalnym designem. Firma od lat umacnia swoją pozycję na rynku towarzysząc klientom na każdym etapie produkcji - od projektowania po realizację równocześnie dbając o wysoką jakość tego procesu. Zarówno zespół doświadczonych pracowników, jak i własny, nowoczesny park maszynowy, pozwalają na realizację nawet najbardziej nietypowych pomysłów klientów korzystając z szerokiej oferty materiałów i produktów. Każdego dnia specjaliści marketingu, projektanci, pracownicy produkcji i szwaczki z pełnym zaangażowaniem pracują na sukces firmy i jej klientów.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764