logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opera GX Hot Tab Hero - rusza nowy polski teleturniej gamingowy

  PR 04.10.2022, przeczytano 3444 razy
ilustracjastrzałka

6 października rusza nowy gamingowy show: Opera GX HOT TAB HERO – pojedynek, który wyjaśni, kto tak naprawdę rządzi na Twitchu. Do gry dołączą idole świata gamingowego, znani i popularni youtuberzy i streamerzy. Kto zwycięży? O tym przekonamy się wkrótce, oglądając nowe show produkcji The Story Lab (z grupy dentsu Polska), które poprowadzi znany i lubiany przez publiczność Zygmunt Chajzer.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opera-gx-hot-tab-hero---rusza-nowy-polski-teleturniej-gamingowy,397465,artykul.html

Znana nam z telewizji formuła tradycyjnego teleturnieju trafia do świata wirtualnego. Przez okno przeglądarki Opera GX – jedynej na świecie specjalnie stworzonej dla graczy – będziemy mogli zobaczyć pojedynek bohaterów polskiej sceny gamingowej, mierzących się z pytaniami związanymi z grami komputerowymi, e-sportem i wszystkim, co wiąże się z cyfrową popkulturą.

– Jako przeglądarka, która kocha gaming, Opera GX ma wizję przekładania swojej filozofii i funkcjonalności przeglądarki na namacalne doświadczenie w świecie rzeczywistym! Hot Tab Hero jedyny w swoim rodzaju i pierwszy teleturniej dla gamerów. To także nasz hołd dla graczy i nurtów, które dominują dziś w wirtualnym świecie. – mówi Maciej Kocemba, Product Director Opery GX. – Postanowiliśmy zgromadzić całą różnorodność polskiego świata gamingu w jednym pomieszczeniu i zobaczyć co z tego wyjdzie. Widzowie mogą spodziewać zaskakującej i niespotykanej mieszanki.

Dwie drużyny złożone ze znanych i popularnych youtuberów i streamerów: Xayoo Industries oraz Young Family Label staną do pojedynku, by rozstrzygnąć, kto tak naprawdę rządzi na Twitchu. Zespoły będą rywalizować w dwóch rundach złożonych z pytań dotyczących świata i kultury gier komputerowych. Quizy tekstowe i video pozwolą zweryfikować wiedzę uczestników, ale staną się także pretekstem do tego, by zapytać Young Multiego o jego relację z Paluchem, Vysotzkiego o to, z kim chciałby walczyć w Fame MMA oraz Xayoo o jego lalkę.

Program poprowadzi ikona polskiej telewizji – Zygmunt Chajzer, któremu w meandrach trudnych gamingowych zagadnień będzie towarzyszył Paweł „Delord” Szabla - uwielbiany przez społeczność gracz i coach gry League Of Legends.

– Cieszymy się, że do grona klientów dentsu Polska dołączyła nowa marka, która ma już miliony użytkowników i współpracuje z największymi influencerami na całym świecie. Dla nas to początek wspaniałej współpracy, która – mamy nadzieję – zaowocuje wieloma ciekawymi projektami. Hot Tab Hero to nowatorska i niecodzienna koncepcja rywalizacji online przeniesiona w typowo telewizyjne realia. Jesteśmy przekonani, że ten unikalny pomysł odniesie sukces, nie ma porównywalnego formatu w Polsce z tak znanymi nazwiskami świata gamingu i telewizji.  – tłumaczy Jakub Kowalski, producent The Story Lab, dentsu Polska.

Źródło: dentsu Polska

www.dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764