logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opera wprowadza wbudowanego Instagrama w pasku bocznym

  PR 24.04.2020, przeczytano 910 razy
ilustracjastrzałka

W najnowszej wersji swojej przeglądarki na komputery (Opera 68), Opera dodaje wbudowanego Instagrama. Popularna przeglądarka, dostępna na Windowsie, Macu i Linuksie, ma już kilka wbudowanych messengerów na pasku bocznym: Facebook Messengera, WhatsAppa czy Telegrama.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opera-wprowadza-wbudowanego-instagrama-w-pasku-bocznym,386744,artykul.html

W dniach społecznej izolacji rośnie rola mediów społecznościowych i komunikatorów jako głównego narzędzia służącego do kontaktów. Świadczą o tym dane o użyciu wbudowanych w przeglądarkę Opera komunikatorów. W Polsce w ciągu minionych dwóch i pół miesięcy popularność WhatsAppa wzrosła o 107%. W przypadku Facebook Messengera użycie wśród użytkowników Opery wzrosło o 130%.

Instagram kończy z byciem tylko mobilnym

Instagram nadal często uchodzi za wyłącznie mobilną platformę, ale firma stopniowo wypuszcza wszystkie funkcje dostępne na smartfonach również w wersji webowej: ostatnio dała użytkownikom dostęp do instastories czy wiadomości, o co prosiło wiele osób pracujących cały dzień na laptopie (czy komputerze stacjonarnym). Dzięki Operze dostęp do instagrama jest teraz dostępny niezależnie od urządzenia z jakiego korzystamy.

W najnowszej wersji przeglądarka Opera integruje wszystkie funkcje webowego Instagrama. Użytkownicy Opery zyskają dostęp do głównego kanału, funkcji eksploruj, oglądania instastories czy wysyłania bezpośrednich wiadomości.

– Użytkownicy cenią sobie wolność wyboru, liczy się dla nich dostęp do dowolnej platformy społecznościowej z każdego urządzenia. Dlatego postawiliśmy na integrację Instagrama z naszą przeglądarką. Chcemy zapewnić naszym użytkownikom wygodę korzystania z dużego ekranu oraz klawiatury w celu pisania komentarzy, czy korzystania z komunikatora w aplikacji. W obecnych czasach stały i ułatwiony kontakt naszych użytkowników z ich rodziną, przyjaciółmi czy znajomymi jest głównym motywem naszego działania. – powiedział Maciej Kocemba, Product Director w Operze.

Przeglądanie w ramach pracy i czasu wolnego w jednym oknie dzięki funkcji kontekstów

Najnowsza wersja przeglądarki Opera zawiera także bardzo przydatne konteksty, narzędzie które pozwala użytkownikom organizować swoje zakładki zgodnie z kontekstami, zarówno związanymi z pracą, jak i czasem wolnym. W Operze można dodać do 5 kontekstów, nazwać je i wyróżnić je indywidualnymi ikonami. Umożliwia to korzystanie z kart do pracy, hobby czy innych projektów w osobnych grupach w tym samym oknie przeglądarki.

W 2019 r. liczba użytkowników Opery na komputery PC wzrosła o 11% i wyniosła  68 milionów (średnia miesięczna liczba użytkowników na miesiąc). Przeglądarka dalej cieszy się rosnącym powodzeniem i osiągnęła 73 miliony miesięcznych aktywnych użytkowników w marcu.

Źródło: Opera

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764