logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Operacja Frantic 7: Epizody z Powstania w kampanii PFN dla obcokrajowców

  PR 02.08.2018, przeczytano 1451 razy
ilustracjastrzałka

W związku z obchodami 74. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego rusza przygotowana przez Polską Fundację Narodową kampania informacyjno-edukacyjna. Kampania, obok historii Powstania Warszawskiego, skoncentruje się m.in. na największej, jednorazowej akcji zrzutów w ramach Operacji Frantic 7, przeprowadzonej przez siły powietrzne Armii Amerykańskiej 18 września 1944 r. Działania komunikacyjne skierowane są przede wszystkim do mieszkańców Europy Zachodniej i USA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/operacja-frantic-7%3A-epizody-z-powstania-w-kampanii-pfn-dla-obcokrajowcow,37470,artykul.html

Powstanie Warszawskie, które rozpoczęło się 1 sierpnia 1944 r. było największym zrywem niepodległościowym zorganizowanym przez państwo podziemne na terenie okupowanej przez Niemców Europy w czasie II wojny światowej. Przez 63 dni walk, Polacy walczyli o własnych siłach, otrzymując jedynie niewielkie wsparcie w ramach akcji zrzutowych organizowanych przez aliantów. Pomoc, choć niewystarczająca, była mocnym wyrazem solidarności aliantów z walcząca Warszawą. Największa operacja zrzutowa w ramach operacji Frantic 7 została przeprowadzona przez siły powietrzne Armii Amerykańskiej 18 września 1944 r. Tego dnia w samo południe nad walczącą Warszawą pojawiło się 107 latających fortec – amerykańskich samolotów B-17.

- Celem naszej kampanii jest pokazanie opinii międzynarodowej, szczególnie tej w Stanach Zjednoczonych, że polska armia, wypełniając sojuszniczy obowiązek wobec aliantów, walczyła nie tylko na wszystkich frontach; również w kraju trwał zażarty opór przed niemieckim okupantem. Zdajemy sobie sprawę, że opowiadanie o polskiej historii tym, którzy jej nie znają, musi być przeprowadzone tak, aby pobudzić emocje odbiorcy i zainteresować opowieścią. Takim ciekawym wątkiem w opowiadanej przez nas historii Powstania Warszawskiego jest operacja Frantic 7, największa, najbardziej spektakularna operacja zrzutów z pomocą dla walczącej Warszawy – mówi Członek Zarządu Polskiej Fundacji Narodowej Robert Lubański.

Głównym elementem kampanii jest film animowany, zrealizowany przez zespół studia kreatywnego TenGent, opowiadający a operacji Frantic 7. Na potrzeby kampanii przygotowana została także strona internetowa www.1944uprising.com na której opisana jest historia operacji, przedstawione relacje świadków, w tym wspomnienia Gen. Tadeusza Bora Komorowskiego. Strona wzbogacona jest o koloryzowane zdjęcia z Powstania Warszawskiego, udostępnione na potrzeby kampanii przez Mikołaja Kaczmarka.

Kampania informacyjna będzie realizowana od 1 sierpnia do 10 sierpnia 2018 r. w mediach społecznościowych oraz na wielu portalach polskich i zagranicznych m.in: CNN, BBC, France24, The New York Times, WP, Onet, Wprost, Do Rzeczy i in.

Źródło: Polska Fundacja Narodowa

www.pfn.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online
W dniach 23-25 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w...
Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas
Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
Startuje drugi sezon programu „To ma sens”
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już...
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764