Marka Bebiko 2 wystartowała z ogólnopolską kampanią przedstawiającą opinie oraz doświadczenia mam, które zaufały marce Bebiko 2 oraz podkreślającą, jak ważne przy codziennych wyborach są rekomendacje innych. Działania pod hasłem „Najwięcej Mam ufa właśnie nam” obejmują nowoczesne i tradycyjne kanały dotarcia, a przygotowane w ramach kampanii materiały edukacyjne będą dystrybuowane także wśród lekarzy.
Od końca marca w kanałach digitalowych marki dostępna jest seria dedykowanych spotów wideo, w których mamy opowiadają o zaufaniu i wyborach związanych z macierzyństwem. Do każdego materiału zostały przygotowane linie kreatywne (komunikacja display, Facebook). Filmy są dostępne na kanale Bebiko2TV na YouTube. Dodatkowo na BebiKlub.pl powstała specjalna podstrona, na której będzie można poznać opinie mam o mleku Bebiko 2 NutriFlor+. W kolejnych fazach kampanii mamy będą mogły wziąć udział w konkursach na stronie www.bebiklub.pl oraz na Instagramie.
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowało K2. Zakres odpowiedzialności agencji obejmuje również realizację 5 spotów reklamowych, zaprojektowanie materiałów display oraz zakup programatyczny i działania afiliacyjne. Produkcję spotów powierzono Film Produkcji, a ich reżyserią zajął się Paweł Labe. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, social media – VML, pozostałe media online – K2 Media. Działania na stronie www prowadzi SYZYGY, a działania PR – Alert Media Communications.
Źródło: Alert Media Communications