logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opinion na VISCOM 2005

  PR 19.10.2005, przeczytano 1613 razy
ilustracjastrzałka
Stoisko firmy Opinion Opinion

Firma Opinion zaprezentowała swoją ofertę na 8. Międzynarodowych Targach Techniki Reklamy Wizualnej i Znakowania VISCOM, która odbyła się w Düsseldorfie w dniach od 29 września do 1 października.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opinion-na-viscom-2005,3156,artykul.html

Ta licząca piętnaście lat impreza niemal od początku swego istnienia jest poświęcona technologii druku cyfrowego, gdzie można zapoznać się z najnowszymi produktami, urządzeniami, technikami i technologiami stosowanymi w branży reklamowej i poligraficznej.

Na stoisku numer M23 w hali 6 zespół firmy Opinion w składzie Marek Waliszak, Marek Szczęsny, Sławomir Krynicki, Łukasz Malicki, Hans Burkatzki, Roman Przewłoka, prezentował najnowszą ofertę firmy blisko 10000 odwiedzającym. Akcja pod hasłem: „Specjalna cena za każde pierwsze zamówienie” przyciągnęła olbrzymią grupę osób.

Stoisko o powierzchni 16 m2 miało układ narożny, co w połączeniu ze starannie wybraną lokalizacją – przy bocznej ścianie w pobliżu wyjścia – czyniło je doskonale widocznym już z dużej odległości.

Stoisko zaprojektowano i skonstruowano tak by działało jak reklama typu outdoor, czyli przekazywało odbiorcy pełną treść informacji już po 4 sekundach postrzegania. Na stoisku znalazło się zatem hasło, informacja czym jest Opinion oraz nie pozwalającą się ignorować żółta cenówka. Dodatkowo aplikowano żółty 30 cm szerokości pas folii podłogowej na obu krawędziach stoiska, również z informacją o cenie.
Wszystko zaplanowana w sposób umożliwiający uzyskanie efektu spójności, gdzie każdy element treścią i wyglądem nawiązuje do pozostałych, od materiałów marketingowych, ofert, poprzez stoisko aż po zespół i hostessy. Motywem przewodnim było niebieskie moro.
Dodatkowo skuteczność przekazu wzmocniły dwie wynajęte hostessy które przez 3 dni trwania imprezy rozdawały ulotki nawiązujące treścią i co ważne layoutem do oferty, oraz całego stoiska. Ubrane były w specjalnie zaprojektowane i uszyte dla nich sukienki. Również zespół obsługi stoiska Opinion miał niebieskie garnitury nawiązujące do kolorów firmowych. Stoły i krzesła pokryto layoutem nawiązującym do motywu przewodniego.

Przez 3 dni targów rozdano 2470 ulotek Opinion, stoisko odwiedziło szacunkowo ok. 276 klientów z czego 157 przedstawiono ofertę firmy. Zespół rozdał 276 dwujęzycznych ofert i 199 płyt DVD z filmem i prezentacją produktów. Według przybliżonych szacunków film o firmie na monitorze plazmowym obejrzało 3200 osób!*

*dane Viscom (tyle osób przechodzi 1 alejką w ciągu 3 dni)

Przeprowadzonych zostało 157 rozmów udokumentowanych na specjalnych formularzach. Stoisko odwiedzili właściciele dwóch największych w Niemczech drukarni wielkoformatowych by osobiście sprawdzić i porozmawiać z rosnącą im u boku konkurencją z Polski.

„Nie chcemy konkurować” powiedział Marek Waliszak Prezes Opinionu „Naszym celem jest znalezienie strategicznego partnera, o silnej pozycji i doskonałej znajomości rynku z którym moglibyśmy wspólnie pracować na niemieckojęzycznych i na polskim rynku” dodał.

„Uwijaliśmy się jak w ukropie, a nasze stoisko przeżywało istne oblężenie, klienci z zainteresowaniem słuchali informacji o ofercie firmy z tańszego kraju UE” powiedział Łukasz Malicki Specjalista ds. Trade Marketingu i Exportu.

„ Odwiedzali nas mali, ale i znaczący gracze, zaciekawieni przede wszystkim naszą ceną. Miłym zaskoczeniem dla nich była niemieckojęzyczna obsługa, oraz 7 letnie doświadczenie Opinionu w handlu z zachodem. Nasze najnowsze rozwiązania logistyczne rozwiewały wszelkie wątpliwości klientów dotyczące terminów i kosztów dostawy” powiedział Roman Przewłoka Export Manager Opinionu.

Jeszcze przed wyjazdem na targi dokładnie zaplanowane były działania follow up. Wszystkie namiary miały zostać wprowadzone do systemy CRM firmy, z podziałem klientów wg regionu i potencjału zakupowego.

„Nie chcemy by nasz trud poszedł na marne. Zdarza się, że firmy odurzone sukcesem targowym po powrocie z targów zapominają o najważniejszym – przełożeniu kontaktów na grunt sprzedaży, co osiągnąć można jedynie poprzez zaplanowane i skoordynowane działania po sprzedażowe. W ciągu tygodnia od targów nasi odwiedzający dostali maila z podziękowaniem, a w drodze do nich są dodatkowe materiały drukowane. Oczywiście całość nawiązuje treścią i wyglądem do pozostałych materiałów by wzmocnić efekt.” powiedział Sławomir Krynicki dyr. Sprzedaży i Marketingu.
„Jesteśmy pewni, że ta inwestycja przyniesie nam zdecydowane korzyści już w najbliższym czasie” dodał.


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: jbochynska

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764