logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oponeo.pl rusza z drugą edycją kampanii Kręci Nas Recykling

  PR 20.03.2023, przeczytano 339 razy
ilustracjastrzałka

Podobnie jak w ubiegłym roku, kampania rozpocznie się 21 marca i potrwa do 22 kwietnia. Daty te nie są przypadkowe – 21 marca to początek kalendarzowej wiosny, a 22 kwietnia to międzynarodowy Dzień Ziemi. Organizatorzy dodali do planu wydarzenia dwa nowe punkty, których realizacja będzie kolejną cegiełką, mającą realny wpływ na otaczające nas środowisko.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oponeo.pl-rusza-z-druga-edycja-kampanii-kreci-nas-recykling,399353,artykul.html

Edukacja i realne działania

Kampania będzie przebiegać dwutorowo. Jednym z głównych jej elementów jest przeprowadzenie na terenie całej Polski minimum pięćdziesięciu akcji sprzątania odpadów, w tym także zużytych opon. W projekt zaangażowane są również społeczności lokalne. Jednocześnie prowadzone będą działania informacyjne na temat prawidłowej utylizacji i recyklingu opon.

Również klienci sklepu Oponeo.pl mogą zaangażować się w działania związane z kampanią Kręci Nas Recykling. Wszystkie osoby, które w trakcie trwania kampanii skorzystają z usługi dostawy z montażem w jednym z serwisów partnerskich, oznaczonych na stronie logo kampanii, będą mogły za darmo zostawić w tym serwisie swoje zużyte opony. Zebrane w ten sposób opony trafią do odpowiedniej utylizacji, a dzięki partnerowi strategicznemu akcji, którym jest Grupa Recykl S.A. część zebranych opon zostanie przerobiona na granulat, a następnie dostarczona do producenta, który wykona z nich maty izolacyjne i sportowe.

Sadzimy razem drzewa i pomagamy zwierzakom

Sprzątanie terenu nie jest jedynym celem kampanii Kręci Nas Recykling. Podobnie jak w roku poprzednim Oponeo planuje za każde 4 zebrane opony posadzić 1 nowe drzewo w miejscu wymagającym zalesienia, co przyczyni się do odbudowy lasów w Polsce. Do łącznej liczby zebranych odpadów zostanie wliczone także to ogumienie, które przy okazji wymiany opon trafi do warsztatów oznaczonych logiem kampanii.

W tym roku inicjatorzy akcji postanowili zatroszczyć się również o zwierzęta przebywające w schroniskach. Formą wyróżnienia dziesięciu gmin, które zbiorą największą liczbę odpadów podczas zbiórek, będzie prawo wyboru schronisk dla zwierząt, do których trafi wsparcie finansowe od Oponeo.pl. 

Źródło: OPONEO.PL S.A.

www.oponeo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Interprint na Łódź Design Festival
Wejście na rynek pracy generacji Z, coraz bardziej zaawansowana sztuczna inteligencja, wyzwania, które stawiają przed nami alarmujące raporty ekologów… Wszystko to sprawia, że coraz częściej myślami wybiegamy w przyszłość… To właśnie ona i jej postrzeganie były tematem przewodnim minionej edycji Łódź Design Festival. Czy zamiast przepowiadać...
Dr. Oetker wdrożył rozwiązanie Salesforce Marketing Cloud
Salesforce poinformował, że Dr. Oetker, jedna z największych w Europie rodzinnych firm produkujących żywność, wdrożyła rozwiązanie Marketing Cloud do kreowania strategii marketingowej grupy. Badania pokazują, że spersonalizowane doświadczenia klientów są niezbędne do budowania konkurencyjności w zmieniającej się gospodarce. Aż 65% z nich twierdzi, że pozostaną...
Wielki Finał Olimpiady Zwolnieni z Teorii ponownie z Idea Creative Group
Uczestnicy i uczestniczki wydarzenia wiedzą, jak ważną wartość w obecnych czasach stanowi wrażliwość na problemy innych. Ich doświadczenie – zdobyte dzięki realizacji własnych projektów społecznych (co roku nagradzanych właśnie podczas Wielkiego Finału) – w przyszłości wpłynie na kształtowanie przez nich świadomych inicjatyw biznesowych sprzyjających...
Zakończył się Łódź Design Festival 2023
Wystawy, warsztaty, spotkania z projektantami i architektami oraz rozmowy na najbardziej aktualne i palące tematy – taki był tegoroczny Łódź Design Festival. 17. edycja wydarzenia jak zwykle przyciągnęła topowych reprezentantów polskiej branży kreatywnej oraz fanów dobrego designu.
Rewolucja w handlu: fenomen quick commerce i dark store
Wraz z rozwojem technologii i postępującą cyfryzacją społeczeństwa, handel elektroniczny stał się nieodłączną częścią naszego życia. Klienci poszukują wygody, szybkości i łatwości w zakupach on-line, co prowadzi do powstawania nowych modeli biznesowych takich jak quick commerce oraz dark store. Oba zjawiska odzwierciedlają ewolucję e-commerce i zmieniające się trendy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764