logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oponeo.pl rusza z drugą edycją kampanii Kręci Nas Recykling

  PR 20.03.2023, przeczytano 504 razy
ilustracjastrzałka

Podobnie jak w ubiegłym roku, kampania rozpocznie się 21 marca i potrwa do 22 kwietnia. Daty te nie są przypadkowe – 21 marca to początek kalendarzowej wiosny, a 22 kwietnia to międzynarodowy Dzień Ziemi. Organizatorzy dodali do planu wydarzenia dwa nowe punkty, których realizacja będzie kolejną cegiełką, mającą realny wpływ na otaczające nas środowisko.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oponeo.pl-rusza-z-druga-edycja-kampanii-kreci-nas-recykling,399353,artykul.html

Edukacja i realne działania

Kampania będzie przebiegać dwutorowo. Jednym z głównych jej elementów jest przeprowadzenie na terenie całej Polski minimum pięćdziesięciu akcji sprzątania odpadów, w tym także zużytych opon. W projekt zaangażowane są również społeczności lokalne. Jednocześnie prowadzone będą działania informacyjne na temat prawidłowej utylizacji i recyklingu opon.

Również klienci sklepu Oponeo.pl mogą zaangażować się w działania związane z kampanią Kręci Nas Recykling. Wszystkie osoby, które w trakcie trwania kampanii skorzystają z usługi dostawy z montażem w jednym z serwisów partnerskich, oznaczonych na stronie logo kampanii, będą mogły za darmo zostawić w tym serwisie swoje zużyte opony. Zebrane w ten sposób opony trafią do odpowiedniej utylizacji, a dzięki partnerowi strategicznemu akcji, którym jest Grupa Recykl S.A. część zebranych opon zostanie przerobiona na granulat, a następnie dostarczona do producenta, który wykona z nich maty izolacyjne i sportowe.

Sadzimy razem drzewa i pomagamy zwierzakom

Sprzątanie terenu nie jest jedynym celem kampanii Kręci Nas Recykling. Podobnie jak w roku poprzednim Oponeo planuje za każde 4 zebrane opony posadzić 1 nowe drzewo w miejscu wymagającym zalesienia, co przyczyni się do odbudowy lasów w Polsce. Do łącznej liczby zebranych odpadów zostanie wliczone także to ogumienie, które przy okazji wymiany opon trafi do warsztatów oznaczonych logiem kampanii.

W tym roku inicjatorzy akcji postanowili zatroszczyć się również o zwierzęta przebywające w schroniskach. Formą wyróżnienia dziesięciu gmin, które zbiorą największą liczbę odpadów podczas zbiórek, będzie prawo wyboru schronisk dla zwierząt, do których trafi wsparcie finansowe od Oponeo.pl. 

Źródło: OPONEO.PL S.A.

www.oponeo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764