logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oppo: Creators Awards - nowy konkurs fotograficzny dla miłośników fotografii mobilnej

  PR 17.06.2019, przeczytano 716 razy
ilustracjastrzałka

OPPO, wiodący globalny producent smartfonów, uruchamia od dziś wyjątkowy projekt - OPPO Creators Awards 2019 - otwarty dla każdego konkurs na najlepsze zdjęcia wykonane smartfonem, którego celem jest wspieranie i inspirowanie nowego pokolenia miłośników fotografii mobilnej na całym świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oppo%3A-creators-awards---nowy-konkurs-fotograficzny-dla-milosnikow-fotografii-mobilnej,382917,artykul.html

Z tej okazji marka przygotowała także Manifest wideo, oddający ducha przedsięwzięcia. Został on nakręcony podczas turnieju Roland Garros.

Ponieważ fotografia mobilna zyskała na znaczeniu w nowoczesnej i profesjonalnej fotografii, praktyczne, funkcjonalne i łatwe w użyciu funkcje wprowadzone przez OPPO, pozytywnie przyczyniły się do kształtowania tego ewoluującego trendu. Także poprzez właśnie zaprezentowany Reno 10x Zoom, który jest wyposażony w pionierski 10-krotny zoom hybrydowy, tryb ultra-night 2.0, artystyczny portret i nowe algorytmy AI, tym samym marka znacząco przyczyniła się do podniesienia jakości zdjęć, dzięki czemu wynosi mobilną fotografię na nowy poziom.

Jako jeden z globalnie wiodących producentów fotograficznych smartfonów, OPPO zawsze dążyło do zaoferowania swoim użytkownikom na całym świecie najlepszych technologii i doświadczeń fotograficznych. „Fotografia zawsze była podstawą strategii OPPO. Zarówno w zakresie podzespołów, jak i oprogramowania OPPO nigdy nie przestało poszukiwać i wprowadzać innowacji, starając się zapewnić użytkownikom lepsze wrażenia fotograficzne i ułatwić robienie wspaniałych zdjęć. ”- mówi Derek Sun, Global Marketing Director w OPPO.

Na OPPO Creators Awards 2019 składa się 5 różnych kategorii:

  • Twoja Kreatywność (Fotografia w stylu dowolnym - wedle Twojego pomysłu!),
  • Twoja Noc (Uchwyć prawdziwe oblicze nocy),
  • Twoi Ludzie (Fotografie osób oraz portrety),

Twoja Perspektywa (Zbliżenia, fotografie wykonane obiektywami szerokokątnymi oraz inne kreatywne ujęcia) i Twój Świat (Zainspiruj nas do zwiedzania świata)

Jest podzielona na dwie grupy; odpowiednio: grupa OPPO (zdjęcie zrobione smartfonami OPPO) i grupa otwarta. Kandydaci mogą nadsyłać swoje prace do 17 lipca.

Zwycięzcy konkursu - wybrani przez jurorów reprezentujących agencję fotograficzną Magnum Photos, OPPO i innych profesjonalistów z dziedziny fotografii - zostaną przedstawieni 31 Lipca, a wszystkie najlepsze zdjęcia zostaną wybrane i udostępnione w galerii prac na stronie See Beyond (www.seebeyond.oppo.com)

Zwycięzcom konkursu OPPO Creators Awards 2019 zostaną przyznane nagrody pieniężne o całkowitej wysokości 30 000 USD. Wszyscy laureaci otrzymają także smartfony OPPO Reno 10x Zoom i indywidualnie opracowane warsztaty w ramach Programu Rozwoju Talentów OPPO, aby dodatkowo wspomóc fotograficzną kreatywność. Zwycięzcom wiedzy i wskazówek w całym spektrum wiedzy (od konceptualizacji po wykonywanie zdjęć) udzielać będą światowej klasy fotografowie.

OPPO oficjalnie przedstawiło wideo z kampanii Creators Awards, w której podjął współpracę ze znaną francuską fotografką, Fanny Latour-Lambert:

Film uwypukla determinację, która napędza wszystkich entuzjastów, każdego dnia, tak w dążeniu do uzyskaniu idealnego obrazu, jak i na korcie tenisowym przy grze o zwycięski punkt. Symbolicznym odwzorowaniem charakteru marki OPPO i jej otwarcia na wszystkich poprzez zaoferowanie każdemu, zarówno profesjonaliście, jak i amatorowi, możliwości wyrażenia swojej fotograficznej kreatywności, jest przedstawienie pasjonatów-amatorów tenisa, którzy grają na kultowym czerwonym glinianym korcie Rolanda Garrosa.

Źródło: OPPO

www.oppo.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764