logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oppo startuje z kampanią promującą model Reno 10x Zoom

  PR 04.06.2019, przeczytano 537 razy
ilustracjastrzałka

OPPO, jeden z największych światowych producentów smartfonów, rozpoczyna polską przedsprzedaż topowego modelu najnowszej serii Reno - smartfonu wyposażonego w dziesięciokrotny hybrydowy zoom. Oprócz zaawansowanych aparatów, które pozwalają rozwinąć skrzydła fanom fotografii mobilnej, OPPO Reno 10x Zoom przyciąga uwagę wyjątkowym wzornictwem. To już kolejny smartfon producenta, w którym zastosowano wysuwany moduł kamery przedniej, dzięki czemu użytkownicy mogą cieszyć się pełnym, wysokiej jakości ekranem - bez wcięć i innych elementów zaburzających obraz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oppo-startuje-z-kampania-promujaca-model-reno-10x-zoom,382747,artykul.html

Wprowadzeniu modelu do sprzedaży w Polsce będzie towarzyszyła szeroka kampania reklamowa w Internecie. Już od dziś fani OPPO będą mogli poznawać najlepsze funkcje Reno 10x Zoom za pomocą serii 30-sekundowych spotów wideo. W czterech odcinkach zaprezentowane zostaną przykładowe sytuacje, w których główne cechy najnowszego smartfonu (tryb nocny, dziesięciokrotny zoom, obiektyw szerokokątny i wytrzymała bateria) pomagają wykorzystać  jedyne w swoim rodzaju okazje i uratować wspomnienia. Kolejne epizody zabawnego miniserialu będą publikowane na polskich profilach społecznościowych firmy OPPO – Facebooku, Instagramie oraz Youtubie. Kampania będzie trwała prze kolejne 4 tygodnie i będzie realizowana przez agencję Webtalk. Dodatkowo bohaterowie spotów pojawią się w szerokiej, zasięgowej kampanii display.

Przedsprzedaż smartfonu OPPO Reno 10x Zoom wystartowała w największych sklepach z elektroniką w Polsce - Media Markcie, X-komie i Media Expercie, oraz w strefie marki na Allegro. Dla wszystkich, którzy zdecydują się skorzystać ze specjalnej przedsprzedażowej oferty, OPPO przygotowało atrakcyjny dodatek – wysokiej jakości, bezprzewodowe słuchawki Plantronics Backbeat GO 600 o wartości 400 zł. Promocyjny zestaw będzie dostępny w sugerowanej cenie 3 499 zł. Przedsprzedaż potrwa do 10 czerwca, liczba zestawów jest ograniczona.

Zoom na kreatywność

OPPO Reno 10x Zoom to smartfon, który otwiera przed twórcą zupełnie nowe możliwości - pozwala spojrzeć na świat z bliska. Dzięki zastosowaniu  systemu, który składa się z trzech kamer fani mobilnej fotografii mogą uchwycić na zdjęciach to, co z pozoru nieosiągalne, i co najważniejsze – w doskonałej jakości. Przy tak dużym zoomie ciężko jest zachować pełną stabilność, dlatego OPPO wyposażyło swój topowy model w udoskonalony podwójny system OIS, który kompensuje drżenie rąk, dając czysty, dobrej jakości obraz.

Poza tym, że nowy Reno 10x Zoom pozwala zrobić świetnie zdjęcia oddalonych obiektów, posiada także dedykowany tryb do fotografii nocnych. Tryb Ultra Night chroni wykonywane zdjęcia przed nadmierną ekspozycją, oddając szczegóły nawet w bardzo trudnych warunkach oświetleniowych. Dodano także nową funkcję – optymalizację portretów AI, która pozwala na rozróżnienie obiektów, ludzi i tła na zdjęciach wykonanych nocą.

Źródło: OPPO

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Conor Mcgregor promuje rozwiązania inwestycyjne XTB
XTB rozpoczęło właśnie nową kampanię promocyjną oferowanych przez siebie rozwiązań inwestycyjnych. W spotach reklamowych pojawił się nowy globalny ambasador marki XTB - Conor McGregor, mistrz UFC dwóch kategorii wagowych, przedsiębiorca oraz globalna ikona biznesu i sportu.
Nowa kampania marketingowa marki Fritz-kola
W nowej kampanii marketingowej „good never sleeps” (tłum. dobro nigdy nie śpi), fritz-kola przyjmuje nowe podejście do komunikacji. Marka udowadnia, że zabawa i odpowiedzialność  mogą  iść  ze sobą w parze. Po 18 latach humorystycznej i prowokacyjnej komunikacji, firma z Hamburga, dostarczającą unikalną kraftową kolę oraz lemoniady i spritzery na bazie...
„Więcej niż generator pary” – grupa Dentsu Polska z nową kampanią dla marki Philips
Grupa dentsu Polska przygotowała digitalową kampanię dla Philips Domestic Appliences –producenta elektroniki użytkowej, która promuje generatory pary z serii Philips PerfectCare 9000.
Wacom Cintiq Pro 27 – tablet ekranowy dla profesjonalistów
Wacom zaprezentował nowy tablet ekranowy o przekątnej 27” z dotykowym ekranem 4K, który odwzorowuje 99% przestrzeni AdobeRGB. Urządzenie oferowane jest w komplecie wraz z nową, ergonomiczną podstawą. Najwyższą jakość pracy ma zapewnić piórko nowej generacji Pro Pen 3.
Akademia Zdobienia Tekstyliów w API.PL – edycja JESIEŃ 2022
API.PL zaprasza na jesienną edycję Akademii Zdobienia Tekstyliów! Zapisz się i odkryj nowe inspiracje na rozwój swojego biznesu przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii druku tekstylnego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764