logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oppo startuje z kampanią promującą model Reno 10x Zoom

  PR 04.06.2019, przeczytano 604 razy
ilustracjastrzałka

OPPO, jeden z największych światowych producentów smartfonów, rozpoczyna polską przedsprzedaż topowego modelu najnowszej serii Reno - smartfonu wyposażonego w dziesięciokrotny hybrydowy zoom. Oprócz zaawansowanych aparatów, które pozwalają rozwinąć skrzydła fanom fotografii mobilnej, OPPO Reno 10x Zoom przyciąga uwagę wyjątkowym wzornictwem. To już kolejny smartfon producenta, w którym zastosowano wysuwany moduł kamery przedniej, dzięki czemu użytkownicy mogą cieszyć się pełnym, wysokiej jakości ekranem - bez wcięć i innych elementów zaburzających obraz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oppo-startuje-z-kampania-promujaca-model-reno-10x-zoom,382747,artykul.html

Wprowadzeniu modelu do sprzedaży w Polsce będzie towarzyszyła szeroka kampania reklamowa w Internecie. Już od dziś fani OPPO będą mogli poznawać najlepsze funkcje Reno 10x Zoom za pomocą serii 30-sekundowych spotów wideo. W czterech odcinkach zaprezentowane zostaną przykładowe sytuacje, w których główne cechy najnowszego smartfonu (tryb nocny, dziesięciokrotny zoom, obiektyw szerokokątny i wytrzymała bateria) pomagają wykorzystać  jedyne w swoim rodzaju okazje i uratować wspomnienia. Kolejne epizody zabawnego miniserialu będą publikowane na polskich profilach społecznościowych firmy OPPO – Facebooku, Instagramie oraz Youtubie. Kampania będzie trwała prze kolejne 4 tygodnie i będzie realizowana przez agencję Webtalk. Dodatkowo bohaterowie spotów pojawią się w szerokiej, zasięgowej kampanii display.

Przedsprzedaż smartfonu OPPO Reno 10x Zoom wystartowała w największych sklepach z elektroniką w Polsce - Media Markcie, X-komie i Media Expercie, oraz w strefie marki na Allegro. Dla wszystkich, którzy zdecydują się skorzystać ze specjalnej przedsprzedażowej oferty, OPPO przygotowało atrakcyjny dodatek – wysokiej jakości, bezprzewodowe słuchawki Plantronics Backbeat GO 600 o wartości 400 zł. Promocyjny zestaw będzie dostępny w sugerowanej cenie 3 499 zł. Przedsprzedaż potrwa do 10 czerwca, liczba zestawów jest ograniczona.

Zoom na kreatywność

OPPO Reno 10x Zoom to smartfon, który otwiera przed twórcą zupełnie nowe możliwości - pozwala spojrzeć na świat z bliska. Dzięki zastosowaniu  systemu, który składa się z trzech kamer fani mobilnej fotografii mogą uchwycić na zdjęciach to, co z pozoru nieosiągalne, i co najważniejsze – w doskonałej jakości. Przy tak dużym zoomie ciężko jest zachować pełną stabilność, dlatego OPPO wyposażyło swój topowy model w udoskonalony podwójny system OIS, który kompensuje drżenie rąk, dając czysty, dobrej jakości obraz.

Poza tym, że nowy Reno 10x Zoom pozwala zrobić świetnie zdjęcia oddalonych obiektów, posiada także dedykowany tryb do fotografii nocnych. Tryb Ultra Night chroni wykonywane zdjęcia przed nadmierną ekspozycją, oddając szczegóły nawet w bardzo trudnych warunkach oświetleniowych. Dodano także nową funkcję – optymalizację portretów AI, która pozwala na rozróżnienie obiektów, ludzi i tła na zdjęciach wykonanych nocą.

Źródło: OPPO

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Big Picture wygrywa przetarg na obsługę marki Garnier
Do portfolio klientów beauty agencji Big Picture dołącza Garnier – jeden z największych, globalnych graczy wśród marek kosmetycznych. Współpraca obejmuje szerokie działania komunikacyjne wokół wszystkich trzech kategorii brandu: skin care, hair care i hair color. Wszystkie te obszary łączy Zielona Strategia pt. „Green Beauty”.
Mullenlowe Warsaw wzmocniła kreację i client service
Dział kreacji agencji MullenLowe Warsaw powiększył się o doświadczoną art director Joannę Jurczak oraz team kreatywny, który tworzą Maja Korzeniewska i Zofia Szozda. Agencja wzmocniła także client service, do którego dołączyła Aleksandra Zientara.
Agencja Garden of Words wzmacnia zespół PR
Agencja Garden of Words poszerza zespół PR i zatrudnia Martę Bełzę na stanowisku Head of Reputation Management. Marta Miller awansowała i od teraz jako Head of Corporate odpowiadać będzie za rozwój agencji w zakresie pozyskiwania i prowadzenia projektów z obszaru komunikacji korporacyjnej.
Wśród projektów uchwał na Walne Zgromadzenie znajduje się zmiana firmy spółki na Fabrity Holding S.A. w związku z wiodącym udziałem biznesu software oraz przeglądem opcji strategicznych spółek marketingowych. Zarząd rekomenduje Walnemu Zgromadzeniu wypłatę łącznie 14,5 mln zł dywidendy, co oznacza 6 zł na akcję (2 zł zostało już zaliczkowo...
Pepsi we współpracy z Bedoesem 2115 tworzą nowatorską kampanię
Pepsi, w ramach swojej najnowszej kampanii Pepsi Space, postanawia oddać - tak jak żadna inna marka dotąd - przestrzenie reklamowe młodym. Aktywacja jest odpowiedzią na kreatywne wrzenie w Generacji Z, której przedstawiciele chcą ze swoją twórczą ekspresją trafić do szerszego grona odbiorców. Ambasadorem kampanii jest jeden z najpopularniejszych raperów...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764