logo
GIEŁDA
Polska reklama i poligrafiaGIEŁDA

Opole: Opracowanie graficzne, redakcja techniczna, korekta językowa, skład komputerowy, przygotowanie do druku, druk i dostawa książki i notesu

Oferta ważna do:16.04.2021 godz. 10:00
Odsłon: 223

Opracowanie graficzne, redakcja techniczna, korekta językowa, skład komputerowy, przygotowanie do druku, druk i dostawa książki i notesu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska 14
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-082
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 775416401
1.5.8.) Numer faksu: 775416411
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie graficzne, redakcja techniczna, korekta językowa, skład komputerowy, przygotowanie do druku, druk i dostawa książki i notesu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6995b311-983c-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029509
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005936/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 OPRACOWANIE GRAFICZNE, REDAKCJA TECHNICZNA, KOREKTA JĘZYKOWA, SKŁAD KOMPUTEROWY, PRZYGOTOWANIE DO DRUKU, DRUK I DOSTAWA KSIĄŻKI
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/; https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej tj.: 1) za pośrednictwem dedykowanych formularzy dostępnych na ePUAP oraz udostępnionych przez miniPortal;2) poczty elektronicznej zamowieniapubliczne@opolskie.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania, sporządzania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)”. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, zostały opisane w „Instrukcji Użytkownika systemu https://miniportal.uzp.gov.pl/” dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf „Instrukcja Użytkownika systemu https://miniportal.uzp.gov.pl/”. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia o zamówieniu, ID postępowania lub oznaczeniem sprawy. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ, za wyjątkiem składania próbki. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub SWZ, a także ofert. Ofertę sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 Pzp, w szczególności w formatach .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub podpisem osobistym. Pozostałe informacje w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że: 1) Administratorem danych osobowych osób fizycznych jest:Marszałek Województwa Opolskiego Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, adres: ul. Piastowska 14, 45-082 Opole numer faksu: (77) 5416403 – Departament Organizacyjno-Administracyjny, numer telefonu: Sekretariat (77) 5416510,311 email: umwo@opolskie.pl (mailto:umwo@opolskie.pl2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres iod@opolskie.pl tel. 775416450 Nazwa Zamawiającego: Województwo Opolskie, z siedzibą w Opolu (wykonujące zadania w tym zamówienia publiczne przy pomocy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, adres: ul. Piastowska 14, 45-082 Opole) Inspektor Ochrony Danych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego: P. Wojciech Merkel Kontakt: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, adres: ul. Piastowska 12, 45-082 Opole pok. 204Tel 77 54 16 450 e-mail: iod@opolskie.pl (iod@opolskie.pl)3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Opracowanie graficzne, redakcja techniczna, korekta językowa, skład komputerowy, przygotowanie do druku, druk i dostawa książki i notesu”, Oznaczenie sprawy: DOA-X.272.5.2021,4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;5) osoba fizyczna posiada:a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;6) osobie fizycznej nie przysługuje:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679. 1. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym również obowiązków wynikających z rozporządzenia 2016/679, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 rozporządzenia 2016/679 nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporządzenia 2016/679).2. Wykonawca jest obowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporządzenia 2016/679.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): RODO (ograniczenia stosowania) uwzględniono powyżej.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DOA-X.272.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia stanowią:Zał. Nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia”Przedmiotem zamówienia jest: „Opracowanie graficzne, redakcja techniczna, korekta językowa, skład komputerowy, przygotowanie do druku, druk i dostawa książki i notesu”Krótki Opis przedmiotu zamówienia: Książka: Format: B5 (170mm/240mm), +/- 5mm,Nakład: 4 000 egzemplarzy,Układ książki: pionowy (grzbiet na dłuższej krawędzi), ŚRODEK:Liczba stron łącznie: 140 (+/- 10%), w tym 15 stron o specjalnym nadruku;Papier: kreda mat., min. 150g/m2, biały, 4+4 CMYK;Druk: pełny kolor 4+4 CMYK, dwustronnyStrony o specjalnym nadruku: w wybranych miejscach publikacji, wskazanych przez Zamawiającego łącznie 15 stron zawierających nadruk w dodatkowym kolorze (spoza palety CMYK), np. metaliczny, złoty, srebrny, perłowy. Nadruk będzie zajmował tylko część strony (maks. 1/3 strony). Na odwrocie strony o specjalnym zadruku – zadruk jak w pozostałej części publikacji (w tym zdjęcie full kolor).Sposób łączenia: szycie nićmi (kolor nici: biały).OKŁADKA:Okładka miękka ze skrzydełkami z przodu i z tyłu, równa wymiarom środka.Papier: karton jednostronnie powlekany 250 g/m2.Druk: pełny kolor 4+4 CMYK do spadu.Uszlachetnianie: folia matowa 1+0, lakier UV wybiórczo 1+0, druk wypukły wybiórczo w dodatkowym kolorze (spoza palety CMYK), np. metaliczny, złoty, srebrny, perłowy (taki jak na stronach o specjalnym zadruku).Sposób łączenia ze środkiem: klejenie.Szerokość skrzydełek: do 2/3 szerokości przedniej/tylnej okładki.Zadruk skrzydełek: pełny kolor 4+4.Zakładka: tasiemka satynowa 100% poliester, szerokość ok. 0,5 cm,Notes:Nakład kompletnego notesu: 4000 egz.OKŁADKA: Format: A6 105 mm/148 mm, +/- 3mm, PION.Druk: 4+1 (zewnętrzna okładka przednia i tylna zadruk kolorowy, wewnętrzna okładka przednia i tylna zadruk czarno-biały) – kolor okładki spójny z kolorem okładki książki.Papier: karton jednostronnie powlekany o gramaturze min. 250 g/m².Uszlachetnienie: folia matowa 1+0, lakier UV wybiórczo 1+0, nadruk w dodatkowym kolorze (spoza palety CMYK), np. metaliczny, złoty, srebrny, perłowy (taki jak w publikacji na stronach o specjalnym zadruku).Sposób łączenia z notatnikiem: klejenie.NOTATNIK Format notatnika: równy z formatem okładki, PION.Liczba kartek w notatniku: 60.Papier w notatniku: biały papier w linie, offset 80g/m2.Zadruk: dwustronny, jeden kolor 1+1.Sposób łączenia: szycie nićmi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79822000-2 - Usługi składu

79822500-7 - Usługi projektów graficznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Liczba punktów w kryteriach obliczona zostanie jako iloczyn przyznanych punktów wg podanego sposobu oceny i odpowiednio wagi tego kryterium. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty, z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Całkowita liczba punktów jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg poniższego wzoru: Ko = C + JD + JO + PJTgdzie: C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „cena”,JD – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „jakość druku”,JO – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „jakość wykonania oprawy”,PJT - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „poprawność językowa oraz typograficzna”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość druku
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość wykonania oprawy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Poprawność językowa oraz typograficzna
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w niniejszej SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym :Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej : O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:W ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie Wykonawcy powinni wykazać należyte wykonanie (tzn. potwierdzone pozytywnym protokołem odbioru, referencjami itp.) usługi polegającej na opracowaniu graficznym, redakcji technicznej, korekcie językowej, składzie komputerowym, przygotowaniu do druku, druku i dostawie książki o parametrach podobnych do publikacji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. zawierającej co najmniej 100 stron, w formacie co najmniej B5, o wartości zrealizowanego zamówienia co najmniej 15 000,00 zł brutto.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zespołem, w skład którego wchodzą:- co najmniej 1 osoba do wykonania opracowania graficznego posiadająca minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie grafiki komputerowej, projektowania materiałów publikowanych oraz w obróbce zdjęć,- co najmniej 1 osoba do redakcji technicznej i korekty językowej, posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie w wykonaniu redakcji i korekty językowej tekstów publikowanych oraz legitymującą się wykształceniem wyższym o kierunku humanistycznym.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (art. 125 Pzp ) – zgodnie z Załącznikiem nr 4, 5 do SWZ ; - Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 9 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ROZWOJU, PRACY I TECHNOLOGII z dnia 23 grudnia 2020 r.§ 9. 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych:- wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; (załącznik nr 10 do SWZ )- Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; (załącznik nr 11 do SWZ ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Następujące przedmiotowe środki dowodowe:Zgodnie z art. 107 ust. 1 nowego Pzp wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą, jeśli zamawiający żądał ich złożenia. Oznacza to, że obowiązek złożenia przedmiotowych środków dowodowych dotyczy każdego wykonawcy składającego ofertę a nie tylko tego, którego oferta została wskazana jako najwyżej oceniona.KAŻDY WYKONAWCA MOŻE ZAŁĄCZYĆ TYLKO 1 PRÓBKĘ.Wykonawca składa próbkę w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu w sposób zapewniający nieujawnienie treści próbki do chwili jej otwarcia. Zamkniętą kopertę lub inne opakowanie należy oznakować w następujący sposób:Referat Zamówień Publicznych Próbka dot. postępowania na usługę pn.: „Opracowanie graficzne, redakcja techniczna, korekta językowa, skład komputerowy, przygotowanie do druku, druk i dostawa książki i notesu”; nr DOA-X.272.5.2021Miejsce i adres dostarczenia próbki: Departament Organizacyjno – Administracyjny Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego Referat Zamówień Publicznychul. Piastowska 12, 45-082 Opole II piętro pok. 203 Termin dostarczenia próbki: 16.04.2021 rok. , godzina 10:00. „Art. 65. 1. Zamawiający może odstąpić od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej, jeżeli:4) zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej;”W związku z przepisem art. 65 ust. 1 pkt 4) Pzp Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej w celu dostarczenia wymaganej próbki. Próbkę należy dostarczyć za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście (przez posłańca) do upływu terminu składania ofert.Ocenie podlegać będzie załączona przez Wykonawcę do oferty próbka w postaci wydanej przez niego publikacji w języku polskim, spełniającej łącznie poniższe warunki:a. Liczba wszystkich stron: co najmniej 100 b. Liczba stron z kolorowymi zdjęciami: co najmniej 10, c. Format: co najmniej B5d. Książka szyto-klejona. Wraz z próbką Wykonawca załączy do oferty informację o numerach stron z załączonej publikacji wybranych przez niego do oceny oferty w ramach kryteriów: Jakość druku (3 strony z załączonej publikacji, w tym 2 strony zawierające tekst na całej stronie i 1 strona zawierająca min. 1 kolorowe zdjęcie),- Poprawność językowa oraz typograficzna (3 strony z załączonej publikacji zawierające tekst na całej stronie).Niezałączenie wymaganej próbki lub też załączenie próbki niespełniającej jednego lub więcej wymagań wskazanych w pkt a-d, lub też załączenie więcej niż jednej próbki, jak również niezałączenie informacji o stronach wybranych do oceny oferty (zgodnie z wymogami opisanymi powyżej) skutkuje odrzuceniem oferty.Próbkę należy prawidłowo opisać tj. podać nazwę i adres Wykonawcy numer i nazwę postępowania oraz zapis, że stanowi ona próbkę do oferty. Brak przyporządkowania próbki może skutkować brakiem możliwości jej oceny i koniecznością odrzucenia oferty.Zamawiający nie przewiduje uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych (tj. próbki podlegającej ocenie), które służą do potwierdzenia zgodności z kryterium określonym w opisie kryteriów oceny ofert.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wszelkie wymagane do złożenia dokumenty opisano w SWZ.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem 3 do SWZ. wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XXII SWZ;2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XXII SWZ (jeżeli dotyczy);3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). 4) Próbka, o której mowa w Rozdziale IX, XVII SWZ. – Przedmiotowe środki dowodowe.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Art. 58 ust. 2 PZP - przepisy o pełnomocniku stosuje się odpowiednio.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy (PPU) w sprawie zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. Rodzaj i zakres zmian umowy przewiduje par. 9 PPU. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym projekcie postanowień umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Miejsce i adres dostarczenia próbki: Departament Organizacyjno – Administracyjny Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego Referat Zamówień Publicznych ul. Piastowska 12, 45-082 Opole II piętro pok. 203 .
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-16 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-15
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
nie dotyczy


Ogłoszenie pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opracowanie-graficzne%2C-redakcja-techniczna%2C-korekta-jezykowa%2C-sklad-komputerowy%2C-przygotowanie-do-druku%2C-druk-i-dostawa-ksiazki-i-notesu%2C-opole,83547,ogloszenie.html

https://miniportal.uzp.gov.pl/
Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert i ogłoszeń, nie jest stroną i nie pośredniczy w transakcjach prowadzonych za pośrednictwem Giełdy.

źródło ogłoszenia: Urząd Zamówień Publicznych

Ogłoszenia w dziale "Zamówienia publiczne" są subiektywnym wyborem redakcji Signs.pl, dokonywanym na podstawie analizy publikacji UZP. Wybieramy ogłoszenia, o których sądzimy, że mogą być dla naszych użytkowników interesujące. Nie możemy jednak gwarantować, że nie pominęliśmy czegoś istotnego. Całościowy przegląd ogłoszeń o zamówieniach, wraz z oryginałami ogłoszeń, informacjami o wynikach przetargów oraz bogatą bazą wiedzy znaleźć można w serwisie UZP: uzp.gov.pl. Signs.pl nie odpowiada za ewentualne błędy w zamieszczanych na naszych stronach kopiach ogłoszeń.

REKLAMA:
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764