logo
GIEŁDA
Polska reklama i poligrafiaGIEŁDA

Warszawa: Opracowanie koncepcji, scenariusza dla filmów promocyjnych wraz z ich produkcją w ramach działań promocyjnych VIII osi priorytetowej Programu Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Oferta ważna do:18.10.2021 godz. 10:00
Odsłon: 169

Opracowanie koncepcji, scenariusza dla filmów promocyjnych wraz z ich produkcją w ramach działań promocyjnych VIII osi priorytetowej Programu Infrastruktura i
Środowisko 2014-2020.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO KULTURY DZIEDZICTWA NARODOWEGO I SPORTU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000274068
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowskie Przedmieście 15/17
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-071
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 4210160
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kkwiecinska@kulturaisport.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mkidn.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

kultura, dziedzictwo narodowe, sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie koncepcji, scenariusza dla filmów promocyjnych wraz z ich produkcją w ramach działań promocyjnych VIII osi priorytetowej Programu Infrastruktura i
Środowisko 2014-2020.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c772793-27fc-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225913
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006749/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 filmów (wykonanie)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu

Fundusz Spójności w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014–2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia-mkdnis.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia-mkdnis.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie § z 1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452) określa informacje na temat specyfikacji
połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i
odbiorudanych:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512
kb/s; 2)komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel
Pentium IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich
nowsze wersje; 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w
najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0Uwaga - korzystanie z operacyjnych przeglądarek lub z systemów operacyjnych oraz przeglądarek niewspieranych przez
producenta może skutkować pojawieniem się nieprawidłowości i błędów w funkcjonowaniu
Platformy;4)włączona obsługa JavaScript; 5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny
obsługujący pliki w formacie .pdf.6) dokumenty w formacie .pdf zaleca się podpisywać formatem
PAdES;7) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż .pdf, wtedy będzie wymagany
oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z
podpisem.6. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa dopuszczalne formaty
przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 70 MB w formatach: .pdf, .xls, .xlsx, .doc, .docx, .odt,
.ods, .odp, .ppt, .pptx, .jpg, .jpeg,.tif, .tiff, .png, .svg, .zip, .7z, PAdES, XAdES.Pozostałe
wymagania zostały umieszczone w SWZ opublikowanej na Platformie zakupowej pod adresem:
https://zamowieniamkdnis.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Minister Kultury, Dziedzictwa
Narodowego i Sportu ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa;
2) w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem
Ochrony Danych Osobowych w Ministerstwie Kultury, Dziedzictwa Narodowego i
Sportu za pomocą poczty tradycyjnej na adres Ministerstwo Kultury, Dziedzictwa
Narodowego i Sportu, ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa, pocztą
elektroniczną na adres: iod@kulturaisport.gov.pl;
3) Minister właściwy do spraw rozwoju regionalnego jest administratorem danych
osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji umowy ze strony Zamawiającego
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z realizacją Programu Operacyjnego
Infrastruktura i Środowisko 2014-2020;
4) w przypadku finasowania zamówienia ze środków Programu Operacyjnego
Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, w sprawach związanych z Pani/Pana
danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w
Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej za pomocą poczty tradycyjnej na
adres Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, ul. Wspólna 2/4, 00-926
Warszawa, pocztą elektroniczną na adres: iod@mfipr.gov.pl
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z
uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia 2016/679,nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień
umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.2. W postępowaniu o
udzielenie zamówienia złożenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.
1Rozporządzenia 2026/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
tego postępowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 19/TP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 255166,67 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji, scenariusza dla filmów
promocyjnych wraz z ich produkcją w ramach działań promocyjnych VIII osi
priorytetowej Programu Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ, będący
jednocześnie załącznikiem nr 1 do wzoru umowy, tj. załącznika nr 5 do SWZ oraz wzór
umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
-Wydatek jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności
oraz budżetu państwa w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego
Infrastruktura i Środowisko 2014-2010.
Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania nw. aspektów:
Zatrudnienie osób na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.
Zgodnie z art. 95 ust. 1 Ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/Podwykonawca
zatrudniał na umowę o pracę przez cały okres realizacji zamówienia osobę wykonującą
czynności kierownika produkcji przy realizacji świadczenia usług będących
przedmiotem niniejszego postępowania.
Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia osoby wykonującej czynności kierownika
produkcji przy realizacji świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia na
warunkach określonych w postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik Nr 5 do
SWZ.
Zadania kierownika produkcji obejmują nadzór nad realizacją świadczenia usług
będących przedmiotem niniejszego postępowania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 92111250-9 - Produkcja filmów informacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Z uwagi na możliwość wprowadzenia ograniczonej ilości znaków t.j.: 4000 Zamawiający informuję że sposób oceny ofert został zamieszczony w Rozdziale 11 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób realizujących zamówienie (a+b+c)
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Otrzymane nagrody branżowe
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny – zatrudnienie osoby niepełnosprawnej do wykonywania czynności w ramach realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 Ustawy Zamawiający określa warunki udziału
w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że :
a) dysponuje osobami, z których:
- jedna osoba (reżyser) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania
ofert wyreżyserowała co najmniej 2 filmy video(promocyjne lub reklamowe),
które zostały wyprodukowane i opublikowane.
- jedna osoba (kierownik produkcji) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert pełniła rolę kierownika produkcji do co najmniej 2 filmów
video (promocyjnych lub reklamowych), które zostały wyprodukowane i
opublikowane.
- jedna osoba (scenarzysta) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert była autorem scenariusza co najmniej 2 filmów video
(promocyjnych lub reklamowych), które zostały wyprodukowane i opublikowane.
Powyższe zadania mogą być realizowane przez tą sama osobę, tzn. można łączyć funkcje
w jednej osobie pod warunkiem spełnienia wymagań określonych dla osób do danych
funkcji.
Należy pamiętać o wymogu zatrudnienia na umowę o pracę osobę wykonującą czynności
kierownika produkcji, o którym mowa w Rozdziale 2 pkt.4 oraz pkt. 9.
Przez film video Zamawiający, rozumie film promocyjny i/lub reklamowy wyemitowany
w stacji TV ogólnopolskiej lub regionalnej i/lub w Internecie, trwający minimum 1 minutę
i 30 sekund a maksymalnie 10 minut, zrealizowany w oparciu o autorski (tzn. stworzony
na potrzeby zrealizowanego filmu) scenariusz.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w Rozdziale 4 – Wzór stanowi Załącznik Nr 1 do
niniejszej SWZ oraz Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu z
postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w Rozdziale
4 – Wzór stanowi Załącznik nr 1a do niniejszej SWZ. Oświadczenia stanowią dowód potwierdzający
brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania
ofert. Zasady składania oświadczeń: a) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw
do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z
Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, b) w przypadku polegania na
zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby (podmiot trzeci, na potencjał którego
powołuje się Wykonawca) Wykonawca wraz z oświadczeniem, składa także oświadczenie podmiotu
udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz
odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje
się na jego zasoby.
2. Zamawiający będzie żądał również następujących dokumentów składanych w
celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w
Rozdz. 4 pkt II SWZ:
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp, o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i
1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub
wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub
wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego
wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór stanowi Załącznik nr
3 do niniejszej SWZ;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,
sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów składanych w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) warunku, o którym mowa w Rozdziale 4 pkt I ppkt 4 – Zamawiający zażąda (wzór stanowi Załącznik
Nr 7 do SWZ) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Pełnomocnictwo, odpowiednio:
1) upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
2) dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia – dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
Pełnomocnictwo należy składać w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzone
podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego
uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego
stosowanie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 roku – Prawo o notariacie, które to
poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez
opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym
podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia
pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
2. „Samooczyszczenie” – oświadczenie złożone zgodnie z Rodz. 4 pkt II ust. 6 (jeżeli dotyczy)
Zamawiający ocenia czy podjęte przez Wykonawcę czynności są wystarczające do wykazania
jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, a jeżeli uzna,
że nie są wystarczające, wyklucza Wykonawcę.
3. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym
mowa w Rozdz. 3 pkt II ust. 8 (jeżeli dotyczy)
4. Formularz ofertowy (Wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ)
5. Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale 2 ust. 9 – Zestaw
degustacyjny, który został szczegółowo opisany w Rozdziale 8 „Przedstawienie Zestawu
Degustacyjnego” w pkt. 12 - 18.
Przedmiotowy środek dowodowy nie podlega uzupełnieniu.
6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa
w rozdz. 3 pkt. I. ust. 4 (jeżeli dotyczy).
7. Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowalną forma wadium (jeżeli dotyczy).
W przypadku zabezpieczenia oferty wadium w postaci innej niż pieniężna wymagane jest
załączenie oryginału dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty wymaganą kwotą
wadium. Wniesienie wadium formie poręczeń lub gwarancjach musi zostać przekazane w
oryginale, w postaci elektronicznej.
W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej Zamawiający dokona sprawdzenia, czy
wymagana kwota wpłynęła na konto Zamawiającego w wymaganym terminie. Wykonawca może
załączyć do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium, co ułatwi Zamawiającemu
badanie ofert.
8. Wykaz rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy).
Jeżeli Zamawiający przewidział możliwość powołania się na rozwiązania równoważne a
Wykonawca, korzysta z tej możliwości to zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego
rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku
zobowiązany jest załączyć do oferty Wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub
normami.
9. Oświadczenie o zastrzeżenie określonych informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli
dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy, zgodnie z art. 58 ust. 2 Ustawy Pzp, ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają wraz
ofertą Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem
przez notariusza, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika
ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się
odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została
wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w
sprawie zamówienia publicznego okazania umowy regulującej współpracę tych
Wykonawców. Zamawiający może żądać, aby umowa ta określała, wg. wyboru
Zamawiającego: strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac
realizowanych przez każdego z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie
zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji
przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia
umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania
zamówienia.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z
nich nie może podlegać wykluczeniu.
5. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż
w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców.
6. Warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. 4. pkt I ust. 2 (prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej), jest spełniony jeżeli co najmniej
jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada
uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i
zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są
wymagane (jeżeli dotyczy).
7. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą
polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub
usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (jeżeli dotyczy).
8. Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 6 i 7 Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego
wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy
(jeżeli dotyczy).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany zostały określone w Załącznika Nr 5 do SWZ - Wzór umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub popisem zaufanym za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://zamowienia-mkdnis.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-18 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-15
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin realizacji zamówienia będzie podzielony na następujące etapy, w których
należy wykonywać kolejne filmy, tj.:
a. do 15 dni roboczych od dnia przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego
informacji o akceptacji Szczegółowej koncepcji zadania – 4 krótkie filmy i 1 długi
film;
b. do dwóch miesięcy od dnia zawarcia umowy – 1 krótki film;
c. do trzech miesięcy od dnia zawarcia umowy – 1 krótki film;
d. do czterech miesięcy od dnia zawarcia umowy – 1 krótki film;
e. do pięciu miesięcy od dnia zawarcia umowy – 1 krótki film;
f. do sześciu miesięcy od dnia zawarcia umowy – 2 krótkie filmy;
g. do siedmiu miesięcy od dnia zawarcia umowy – 2 krótkie filmy;
h. do ośmiu miesięcy od dnia zawarcia umowy – 2 krótkie filmy;
i. do dziewięciu miesięcy od dnia zawarcia umowy – 1 krótki film;
w ciągu dziesięciu miesięcy od dnia zawarcia umowy – 1 długi film.


Ogłoszenie pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opracowanie-koncepcji%2C-scenariusza-dla-filmow-promocyjnych-wraz-z-ich-produkcja-w-ramach-dzialan-promocyjnych-viii-osi-priorytetowej-programu-infrastruktura-i-srodowisko-2014-2020.%2C-warszawa,84975,ogloszenie.html

https://zamowienia-mkdnis.ezamawiajacy.pl
Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert i ogłoszeń, nie jest stroną i nie pośredniczy w transakcjach prowadzonych za pośrednictwem Giełdy.

źródło ogłoszenia: Urząd Zamówień Publicznych

Ogłoszenia w dziale "Zamówienia publiczne" są subiektywnym wyborem redakcji Signs.pl, dokonywanym na podstawie analizy publikacji UZP. Wybieramy ogłoszenia, o których sądzimy, że mogą być dla naszych użytkowników interesujące. Nie możemy jednak gwarantować, że nie pominęliśmy czegoś istotnego. Całościowy przegląd ogłoszeń o zamówieniach, wraz z oryginałami ogłoszeń, informacjami o wynikach przetargów oraz bogatą bazą wiedzy znaleźć można w serwisie UZP: uzp.gov.pl. Signs.pl nie odpowiada za ewentualne błędy w zamieszczanych na naszych stronach kopiach ogłoszeń.

REKLAMA:
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764