logo
GIEŁDA
Polska reklama i poligrafiaGIEŁDA

Sieradz: Opracowanie koncepcji działań public relations i ich realizacja dla Sieradz Open Hair Festival 2013

29.03.2013
Oferta ważna do:05.04.2013 godz. 09:00
Odsłon: 505

Numer ogłoszenia: 121382 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013
OGŁOSZENIE O KONKURSIE

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sieradz, plac Wojewódzki 1, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 43 826 61 28, faks 43 822 30 05.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieradz.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT KONKURSU

II.1) Nazwa nadana konkursowi przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji działań public relations i ich realizacja dla Sieradz Open Hair Festival 2013.

II.2) Określenie przedmiotu konkursu: 1. Przedmiotem konkursu jest opracowanie koncepcji działań public relations i ich realizacja dla Sieradz Open Hair Festival 2013, w tym: 1) opracowanie strategii działań public relations wraz z planem działań oraz harmonogramem, realizacja działań media relations w okresie poprzedzającym festiwal oraz obsługa medialna festiwalu; 2) opracowanie badania wskazującego motywacje kobiet oraz ich wyobrażenia i oczekiwania związane z wizytą u fryzjera oraz opracowanie raportu z wyników; 3) realizacja projektu metamorfoza (nawiązującego do badania) we współpracy z partnerem medialnym oraz zespołem stylistów; 4) realizacja pokazu modowo - fryzjerskiej podczas Sieradz Open Hair z udziałem stylistów oraz gwiazd; 5) realizacja komunikacji medialnej poprzedzającej festiwal w oparciu o kontekstowe i problemowo opracowane materiały; 6) opracowanie i realizacja komunikacji skierowanej do mediów ogólnopolskich i lokalnych mającej na celu promocję poszczególnych punktów programu festiwalu, zapewnienie komunikatów w kluczowych mediach; 7) prowadzenie biura prasowego podczas festiwalu; 8) pozyskanie patronów medialnych i realizacja pakietu działań z patronami, rekomendowane typy mediów (dziennik lokalny, radio, portal kobiecy, telewizja lokalna, magazyn branżowy); 9) przygotowanie raportu mediowego z działań. 2. Planowany koszt realizacji zadań ujętych w konkursie nie powinien przekroczyć kwoty 123.000,00 zł brutto.

II.3) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.60.00-3, 92.30.00.00-4, 92.31.20.00-1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

WARUNKI UDZIAŁU

Wymagania, jakie muszą spełniać uczestnicy konkursu: 1. Uczestnicy konkursu ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą spełnić stawiane im warunki oraz przedłożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków: 1) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia uczestnicy konkursu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP, w postępowaniach określonych w art. 26 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający żąda, a w postępowaniach określonych w art. 26 ust. 2 ustawy PZP Zamawiający może żądać, następujących dokumentów: a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wg załączników nr 2 i 2a, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - Zamawiający wymaga, aby dokumenty aktualnego odpisu z właściwego rejestru wystawione były nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie, c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że uczestnicy konkursu nie zalegają z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - Zamawiający wymaga, aby uczestnik konkursu nie zalegał z opłatą podatków i zaświadczenie było wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie, d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że uczestnik konkursu nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - Zamawiający wymaga, aby uczestnik konkursu nie zalegał z opłatą składek i zaświadczenie było wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie, 2) w celu oceny spełniania przez uczestników konkursu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający może żądać następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Zamawiający wymaga, aby wykaz usług zawierał co najmniej jedną usługę w każdym roku polegającą na obsłudze public relations w zakresie promocji festiwalu bądź innego wydarzenia kulturalno-muzycznego wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi (dokumentem potwierdzającym, że usługi zostały wykonane prawidłowo mogą być np.: poświadczenia). Wykaz usług należy sporządzić wg załącznika nr 2d.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Kryteria oceny prac konkursowych:

1. Kompleksowość koncepcji - 40
2. Stopień zlożoności poszczególnych elementów w ramach koncepcji - 40
3. Cena - 20


IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.2.1) Określenie sposobu uzyskania regulaminu konkursu:

Dostępny do dnia: 05.04.2013, godzina 09:00.
Miejsce: Urząd Miasta Sieradza plac Wojewódzki 1 98-200 Sieradz pokój nr 28.

IV.2.2) Termin i miejsce składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie:

Data: 05.04.2013, godzina 09:00.
Miejsce: Biuro Obsługi Klientów Urząd Miasta Sieradza plac Wojewódzki 1 98-200 Sieradz.

IV.2.3) Termin i miejsce składania prac konkursowych:

Termin: do dnia 17.04.2013r., do godz. 09:00.
Miejsce: Biuro Obsługi Klientów Urząd Miasta Sieradza plac Wojewódzki 1 98-200 Sieradz.

IV.3) NAGRODY

Rodzaj i wysokość nagród: 1. Główna nagroda zostanie przyznana uczestnikowi konkursu, który w ocenie Sądu Konkursowego, w sposób najwłaściwszy spełni kryteria oceny prac oraz uzyska najwyższą ocenę pracy konkursowej. 2. Uczestnik konkursu, którego praca zostanie uznana przez Sąd Konkursowy za najlepszą, otrzyma nagrodę w postaci zaproszenia do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki, którego przedmiotem będzie zrealizowanie opracowanej koncepcji programowej z uwzględnieniem ewentualnych uwag Sądu Konkursowego. 3. Sąd Konkursowy, rozstrzygając konkurs, może nie przyznać nagrody, jeśli w ocenie Sądu Konkursowego złożone prace nie spełnią kryteriów oceny prac w stopniu pozwalającym na ich przyznanie. 4. Zamawiający w terminie nie krótszym niż 15 dni od dnia ustalenia wyników konkursu zaprosi autora najlepszej pracy konkursowej do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zamówienia z wolnej ręki, którego przedmiotem będzie dalsze opracowanie pracy konkursowej.


Ogłoszenie pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opracowanie-koncepcji-dzialan-public-relations-i-ich-realizacja-dla-sieradz-open-hair-festival-2013%2C-sieradz,45965,ogloszenie.html

http://www.sieradz.eu
Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert i ogłoszeń, nie jest stroną i nie pośredniczy w transakcjach prowadzonych za pośrednictwem Giełdy.

źródło ogłoszenia: Urząd Zamówień Publicznych

Ogłoszenia w dziale "Zamówienia publiczne" są subiektywnym wyborem redakcji Signs.pl, dokonywanym na podstawie analizy publikacji UZP. Wybieramy ogłoszenia, o których sądzimy, że mogą być dla naszych użytkowników interesujące. Nie możemy jednak gwarantować, że nie pominęliśmy czegoś istotnego. Całościowy przegląd ogłoszeń o zamówieniach, wraz z oryginałami ogłoszeń, informacjami o wynikach przetargów oraz bogatą bazą wiedzy znaleźć można w serwisie UZP: uzp.gov.pl. Signs.pl nie odpowiada za ewentualne błędy w zamieszczanych na naszych stronach kopiach ogłoszeń.

REKLAMA:
REKLAMA

Sieradz - więcej ofert

 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764