logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

oprogramowanie CRM/ofertowanie

Strona 1/3  1 2 3

| 06.03.2017 23:03

witam
powoli przeobrażamy sie z garażowej firmy w coś wiecej, Excel i pisanie ofert tak po prostu w meilu już nam nie wystarcza, nie chcemy też by meil był naszą bazą danych. szukamy programu lub programów, który usprawni nam prace i wprowadzi nową jakość. Chodzi głównie o kalkulowanie, wystawianie ofert, ogólne relacje z klientem. jakich programów używanie, jakich warto, by męczyć się mniej.

brak ikonki
+ +

suchy las
wiadomości: 42
w Signs.pl od 08.03.2016
IP: 95.108.94.XXX

wongabonga wongabonga | 07.03.2017 07:03

Jedna z największych firm FMCG w PL, z którą współpracuję używa... Excela + skrypty, np. do generowania dokumentów.

Ja również zatrzymałem się na Excelu i jedynie do rozpisania produkcji chłopaki uzywają jakiegoś małego freewareu.

Jeśli jesteś bardzo nowoczesny zainteresuj się Slackiem, ale wymaga sporego przyzwyczajenia i zmiany nawyków.

-----------------

wongabonga

| 07.03.2017 12:03

a już myślałem, że Excela nie bedzie...

brak ikonki
+ +

suchy las
wiadomości: 42
w Signs.pl od 08.03.2016
IP: 94.254.241.XXX

wongabonga wongabonga | 07.03.2017 14:03

Excel do małych firm jest bardzo dobrym rozwiązaniem.

-----------------

wongabonga

| 07.03.2017 15:03

Ja testuję u siebie teraz program Centrium CRM. Na razie pierwszy miesiąc i jako tako się sprawdza, ale nie ma chyba wszystkich opcji jakie Ty potrzebujesz. Ja używam Excela + ten program. Można wysyłać zadania do poszczególnych pracowników, dodawać pliki, notatki.

brak ikonki
+ + + + + + + +

WLKP
wiadomości: 1356
w Signs.pl od 26.10.2008
IP: 109.173.211.XXX

| 07.03.2017 15:03

... może i fajny ale jak masz 10 pracowników x rok to już ci byle jaki "programista" zrobi coś takiego na wyłączność, zainstaluje na własnym serwerze którego i tak masz do własnej www.

avatar użytkownika
+ + + + + + + +

Małopolska
wiadomości: 1569
w Signs.pl od 04.05.2005
IP: 77.253.234.XXX

| 07.03.2017 18:03

Ja po długich poszukiwaniach pracuje na asystent crm. Ma wszystko co powinien mieć taki program. Niestety nie ma opcji wycen drukarskich. Pisałem do firmy czy napisali by taki moduł i są chętni ale trzeba im dać wytyczne na temat kalkulatorów. Niestety ja się jeszcze nie zebrałem do napisania wytycznych.

-----------------
Leszek

avatar użytkownika
+ + + +

Wrocław
wiadomości: 259
w Signs.pl od 12.01.2010
IP: 83.30.111.XXX

| 07.03.2017 21:03

naitsabes, 2017-03-07 15:41
... może i fajny ale jak masz 10 pracowników x rok to już ci byle jaki "programista" zrobi coś takiego na wyłączność, zainstaluje na własnym serwerze którego i tak masz do własnej www.


10 pracowników nie mam, poza tym nie każdy musi to używać, ale też mi się wydaje drogo. Tym bardziej, że aplikacja nie jest jakoś mega rozbudowana, ale mieliśmy w firmie już taki chaos, że trzeba było coś na szybko wprowadzić bo nie szło ujechać.
Sprawdziłem ten Asystent CRM, który poleca Leszek, ale jakoś mnie nie przekonuje. Jutro ściągnę sobie demo i zobaczę. Jakie masz moduły? Poczta i faktury też? Z jednej strony fajnie by było mieć wszystko w jednym programie, ale od kilku lat używam inny program do faktur, inny do poczty, więc ciężko będzie zmienić przyzwyczajenia.

brak ikonki
+ + + + + + + +

WLKP
wiadomości: 1356
w Signs.pl od 26.10.2008
IP: 94.254.250.XXX

| 08.03.2017 08:03

spoko każdy liczy swoje $ mnie się coś takiego by nie opylało, zakładając że mam z tego korzystać x lat a nie chwilowa zabawka. "Zainwestowałem" mam bardzo prosty skrypt do zlecania i nadzorowania pracy własnej i pracowników.

Próbowałem pracować na CRM optima, ilość tabelek jaką trzeba wypełnić żeby zlecić zadanie była poprostu w...., pozatym optimy mamy też księgowość, każda większa zmiana przepisów wiązała się z aktualizacją softu, w tym też i CRMa (każdy pracownik osobna aktualizacja) więc to też generowało duże koszta.

avatar użytkownika
+ + + + + + + +

Małopolska
wiadomości: 1569
w Signs.pl od 04.05.2005
IP: 77.253.234.XXX

| 11.03.2017 21:03

z jednej strony nie chce mi sie wierzyć, że "tylko excel". Ale skoro "wszyscy" używają tylko excela to widze sporą nisze. Takich firemek jak nasza jest mnóstwo i możliwe, że każda z nich wczesniej czy później o czymś takim myśli. Mało kogo stać na kombajn za 90k.

brak ikonki
+ +

suchy las
wiadomości: 42
w Signs.pl od 08.03.2016
IP: 95.108.94.XXX
Strona 1/3  1 2 3
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764