logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oprogramowanie Epson Remote Services wyróżnione nagrodą BLI Pick Award 2022

  PR 27.12.2021, przeczytano 392 razy

Nagroda stanowi dowód uznania działań Epson na rzecz zrównoważonego rozwoju i odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na efektywne, zdalne rozwiązania biznesowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oprogramowanie-epson-remote-services-wyroznione-nagroda-bli-pick-award-2022,394242,artykul.html

Priorytetowe traktowanie kwestii zrównoważonego rozwoju i ponad półtora roku działań Epson na rzecz poprawy wydajności rozwiązań zdalnych przy jednoczesnym ograniczeniu ilości fizycznych interakcji przyniosły rezultat w postaci wyróżnienia Buyers Lab (BLI) Pick Award, przyznanego marce przez Keypoint Intelligence za oprogramowanie Epson Remote Services (ERS).

Oprogramowanie ERS, które swoją premierę miało w 2020 roku, oferuje zdalne rozwiązania z zakresu automatyzacji procesów biurowych, usprawniając zarządzanie flotą firmowych drukarek atramentowych i poprawiając ich wydajność.

Darmowe oprogramowanie Epson umożliwia zdalną diagnostykę i usuwanie problemów, ogranicza liczbę napraw wykonywanych na miejscu i poprawia wskaźniki napraw za pierwszym podejściem. Dzięki temu możliwe jest obniżenie kosztów serwisu oraz zminimalizowanie przestojów. Nie bez znaczenia jest też korzystny wpływ na środowisko, osiągany dzięki ograniczeniu ilości podróży niezbędnych do realizacji wezwań serwisowych.

- Cieszymy się bardzo, że Keypoint Intelligence docenił Epson Remote Services przyznając mu wyróżnienie BLI Pick Awards - mówi Szymon Kaczorowski z Epson Europe. - Nasze rozwiązanie umożliwia to, czego szuka obecnie wiele organizacji – ograniczenie zbędnego negatywnego wpływu na środowisko naturalne, usprawnienie procesów biznesowych i redukcję kosztów. Przyznana nagroda to dowód, że ERS spełnia oczekiwania klientów w tych kategoriach.

- Firmy nieustannie poszukują ‘lepszych, szybszych i tańszych’ sposób realizacji swoich celów. Nieustannie słyszy się pytanie: “Jak możemy  osiągnąć więcej za mniej? W czym możemy być lepsi od konkurencji?’ W wielu przypadkach odpowiedzią na oba te pytania ( i wiele innych) jest transformacja cyfrowa - skomentował Lee Davis, Zastępca Dyrektora Działu Oprogramowania i Skanerów w Keypoint Intelligence.

O Keypoint Intelligence

Od 60 lat klienci z branży obrazowania cyfrowego polegają na Keypoint Intelligence w zakresie niezależnych testów praktycznych, danych laboratoryjnych i przekrojowych badań rynkowych, które pomagają im zapewnić sukces swoich produktów i ich sprzedaży.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu analityków, agencja Keypoint Intelligence została uznana za najbardziej zaufane w branży źródło bezstronnych informacji, analiz i nagród. Klienci wykorzystują tę kluczową wiedzę do podejmowania strategicznych decyzji, zwiększania sprzedaży i usprawnień operacyjnych, co pozwala im osiągać cele biznesowe i zwiększyć zyski. Keypoint Intelligence ewoluuje wraz ze zmianami w branży, rozszerzając ofertę i aktualizując metody pracy, rozumiejąc i wspierając transformację producentów, kanałów i ich klientów w sektorze druku cyfrowego i przetwarzania obrazu.

O nagrodach BLI Document Imaging Software Pick

Przyznawane przez Buyers Lab nagrody Document Imaging Software Pick w zakresie oprogramowania do obrazowania dokumentów wyjątkowe w tym obszarze wyróżnienie, które opiera się na rygorystycznych testach, z uwzględnieniem atrybutów, takich jak funkcjonalność, użyteczność i wartość dodana. Każdy produkt, który pomyślnie przejdzie test laboratoryjny Keypoint Intelligence, otrzymuje ocenę platynową, złotą, srebrną lub brązową. Najlepsze z nich kwalifikują się dodatkowo do unikalnych nagród Pick.

Źródło: Epson Europe B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764