logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oprogramowanie RIP firmy Colorgate w portfolio Via Color

  PR 16.12.2019, przeczytano 581 razy

W odpowiedzi na dynamikę zmian zachodzących na rynku poligraficznym i jego coraz większe wymagania, co do zgodności kolorów na wydrukach, firma Via Color włączyła do swojej oferty najnowszy program RIP od ColorGATE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oprogramowanie-rip-firmy-colorgate-w-portfolio-via-color,385094,artykul.html

„Made in Germany” – czyli niemiecka solidność

ColorGATE to niemiecki producent programów dedykowanych do drukarek i ploterów, który już od ponad 20 lat wspiera rynek poligrafii i reklamy swoimi technologicznymi innowacjami. Oprogramowanie to cieszy się uznaniem wśród użytkowników i jest doceniane na całym świecie. – Bacznie obserwujemy rynkowe trendy i śledzimy światowe rozwiązania w dziedzinie usprawniania procesów drukarskich tak, by dać naszym klientom jeszcze lepsze możliwości druku i pozwolić im być „o krok” przed konkurencją. Dlatego też zdecydowaliśmy się na wprowadzenie do naszej oferty propozycji niemieckiego lidera, który cieszy się światową renomą – mówi Kacper Ragus, product manager w Via Color.

Software RIP od ColorGATE w wersji 10 oferuje użytkownikowi szereg korzyści. Przede wszystkim zapewnia najlepsze odwzorowanie kolorów, zgodne z wieloma (zarówno europejskimi, jak i światowymi) normami. Nabywając nowe oprogramowanie otrzymujemy dostęp do potężnej i stale poszerzanej bazy profili kolorystycznych, możemy być też spokojni o kolorystykę, która jest zgodna nawet z najbardziej renomowanymi standardami w Europie i na świecie. ColorGATE w swojej najnowszej wersji oferuje także możliwość korzystania z funkcji oszczędnego druku, bez utraty na jego jakości.

Inwestycja w przewagę konkurencyjną

Na jednym programie RIP może pracować kilka urządzeń – co jest niezwykle ekonomicznym rozwiązaniem. Co więcej, polski dostawca w cenie oprogramowania przygotowuje dwa profile kolorystyczne pod wybrany przez klienta materiał. Kolejnym istotnym aspektem jest bezpieczeństwo samego zakupu. – Zdajemy sobie sprawę faktu, że przy tego typu inwestycji pojawia się wiele pytań i wątpliwości. Wiele rzeczy wymaga sprawdzenia, dlatego w Via Color przygotowaliśmy specjalną promocję gdzie oferujemy zwrot pieniędzy w dowolnym momencie użytkowania, w okresie 12 miesięcy od daty zakupu – podkreśla przedstawiciel Via Color.

Poszerzanie swojego parku maszynowego i jednoczesne budowanie przewagi konkurencyjnej to nie tylko inwestycja w nowe maszyny i urządzenia. Zakup nowego oprogramowania RIP pozwala uzyskać szereg korzyści. Oferuje nie tylko doskonałe odwzorowanie kolorystyczne, lecz pozwala też na realne oszczędności, nie tracąc przy tym na jakości drukowanego obrazy. Korzystanie z dedykowanego programu pozwala też wyeliminować kolorystyczne niedociągnięcia, a także ułatwić i często przyśpieszyć cały proces druku.

Źródło: Via Color Pegasus

www.viacolor.pl


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: PegasusUSA

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764