logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opt Lasers rozpoczyna współpracę z agencją Harbingers

  PR 08.05.2024, przeczytano 320 razy
ilustracja

Firma Opt Lasers specjalizująca się w produkcji systemów laserowych do grawerowania, w kwietniu 2024 roku rozpoczął współpracę z agencją digital marketingową Harbingers. To strategiczne połączenie sił ma na celu optymalizację działań marketingowych Opt Lasers poprzez zaawansowane wsparcie analityczne oraz rozwój kampanii PPC, w tym Google Ads, Meta Ads oraz Bing Ads.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opt-lasers-rozpoczyna-wspolprace-z-agencja-harbingers,404131,artykul.html

Opt Lasers, znane ze swojego zaangażowania w rozwijanie przemysłowych i hobbystycznych zastosowań technologii laserowych, poszukuje w Harbingers Partnera, który pomoże przekształcić ich dotychczasowe metody dotarcia do klientów. Produkty w postaci niebieskich głowic laserowych ze względu na niskopoziomowość integracji wymagają specjalnego podejścia i zawężenia grup docelowych np. do technicznych osób decyzyjnych.

Harbingers wnosi do naszego zespołu swoje bogate doświadczenie i analityczne podejście do marketingu cyfrowego. Jest to kluczowe dla nas, aby nasze unikalne produkty mogły znaleźć swoje docelowe grono odbiorców — mówi Prezes Zarządu Opt Lasers Mateusz Szymański.

Agencja digital marketingowa Harbingers znana jest z wdrażania i egzekucji skutecznych strategii i kampanii marketingowych, które rewolucjonizują obecność marek w świecie online. To dla nas wielka radość, że możemy współpracować z firmą tak innowacyjną jak Opt Lasers. Nasze zaawansowane narzędzia analityczne i doświadczenie w zarządzaniu kampaniami PPC pozwolą nam wspólnie osiągnąć założone cele marketingowe. Cieszę się, że do Harbingers dołącza kolejny Partner, dostarczający rozwiązania do sektora przemysłowego — dodaje Michał Stadler Senior Sales Executive w Harbingers.

Współpraca ta stanowi początek nowego etapu dla Opt Lasers, w którym firma zamierza nie tylko zwiększyć efektywność swoich działań reklamowych, lecz także znacząco poszerzyć swoje zasięgi rynkowe, umacniając pozycję lidera w innowacyjnych technologiach laserowych.

Źródło: Harbingers

harbingers.io

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Havas wprowadza strategię Converged
Agencja mediowa Havas, kluczowy partner biznesowy w zakresie zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych, ogłosiła wprowadzenie innowacyjnych zmian w obszarze strategii oraz inwestycji, aby odpowiedzieć na stale rosnące potrzeby klientów.
Endless profrekwencyjnie dla fundacji Alliance4Europe
Endless zrealizowała kampanię profrekwencyjną do Parlamentu Europejskiego na zlecenie fundacji Alliance4Europe. Agencja jest odpowiedzialna zarówno za ideę strategiczną, jak i kreatywną.
Makłowicz znów inspiruje w kampanii Browaru Fortuna
Trwa kampania piw marki Miłosław&Makłowicz ArcyIPA i premierowego ArcyLager z portfolio Browaru Fortuna. To seria współtworzona z Robertem Makłowiczem. Za realizację odpowiada agencja Pomarańcza.
Timecode: rebranding na 20-lecie
Dom produkcyjny Timecode Film Production świętuje w tym roku 20-lecie swojej działalności. Z okazji jubileuszu Timecode zaprezentował nowe logo i komunikację wizualną.
Akcjonariat pracowniczy w agencji Verbum
Notowana na giełdzie agencja MPL VERBUM SA wprowadza program, w ramach którego pracownicy będą mogli stać się współwłaścicielami firmy. Program ESOP (Employee Stock Option Plan) umożliwi im nabycie udziałów firmy na preferencyjnych warunkach, co jest elementem strategii wzmacniania motywacji i lojalności kluczowych członków zespołu. W ramach programu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764