logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Optad360 AI Engine - nowe narzędzie pozwalające e-wydawcom zarabiać łatwiej i więcej

  PR 22.02.2019, przeczytano 1956 razy

Polska firma optAd360 wprowadza innowacyjne narzędzie, które rozszerza możliwości zarabiania wydawcom internetowym na całym świecie. Może ono służyć wszystkim witrynom, niezależnie od ich wielkości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/optad360-ai-engine---nowe-narzedzie-pozwalajace-e-wydawcom-zarabiac-latwiej-i-wiecej,381348,artykul.html

Przez ostatni rok firma optAd360 pracowała intensywnie nad nowym, innowacyjnym narzędziem, które rozszerza możliwości wykorzystania powierzchni reklamowej przez wydawców, a zarazem jest przyjazne dla użytkowników i wartościowe na reklamodawców.

optAd360 AI Engine to autorskie rozwiązanie ułatwiające oraz zwiększające monetyzację powierzchni reklamowych. Główną ideą narzędzia jest dostarczanie reklam w oparciu o sztuczną inteligencję, analizę zachowań użytkowników i struktury treści serwisów internetowych. Dzięki samouczącemu się rozwiązaniu system może generować więcej wartościowych wyświetleń reklamowych, a przez to zarabia więcej.

Nowe narzędzie ocenia przestrzeń w witrynie w oparciu o zachowania użytkownika oraz strukturę treści i dzięki temu pokazuje reklamę tam gdzie użytkownik jest aktywny. Wydawca ma więc możliwość zagospodarowania niewykorzystanych dotąd miejsc nie pogarszając przy tym doświadczenia użytkownika. Sama implementacja narzędzia jest przy tym bardzo prosta i nie wymaga dodatkowych prac programistycznych.

Jak mówi Jarosław Wisłocki (Head of Programmatic Optimization w optAd360) – Sam pomysł wziął się z obserwacji potrzeb reklamodawców oraz wydawców dlatego stworzyliśmy narzędzie, które na nie odpowiada, a kluczowe pytania, które sobie postawiliśmy tworząc nasz AI Engine to:

  • Jak zbudować idealną siatkę reklamową bez wysiłku po stronie Wydawcy ?
  • Jak wykorzystać aktywność użytkownika w serwisie, żeby uzyskać wysoką widoczność reklam dzięki czemu reklamodawcy będą chcieli płacić więcej za CPM a to przełoży się na lepszy przychód dla Wydawcy ?
  • Jak uzyskać równowagę pomiędzy zarobkami a komfortem użytkownika ?

Nareszcie Wydawca może skupić się na tym co robi najlepiej – tj. tworzeniu atrakcyjnych treści w serwisie. Resztą zajmie się sztuczna inteligencja. I zrobi to szybciej, dokładniej i efektywniej niż człowiek.  Wydawcy uzyskują dodatkowe przychody a reklamodawcy widoczne odsłony i to wszystko za pomocą wklejenia na stronę tylko jednego kodu. Implementacja naszego narzędzia nie zabiera wydawcom więc żadnego dodatkowego czasu.

Źródło: optAd360

www.optad360.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764