logo
WIADOMOŚCI

Optad360 osiągnął 2 mld żądań reklamowych

Mateusz Zawiślak  PR 16.05.2017, przeczytano 404 razy

OptAd360 działa na rynku sprzedaży powierzchni reklamowej w modelu programmatic. Pierwszy rok działalności zamknęli z 7 milionami zł przychodu a obecnie docierają do 25 mln internautów z 231 krajów. Co jest imponującym wynikiem, zwłaszcza, że firma powstała na początku 2016 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/optad360-osiagnal-2-mld-zadan-reklamowych,32495,artykul.html

Na początku swojej działalności obsługiwali 82 klientów. W tej chwili liczba ta powiększyła się do ponad 500 serwisów. Dynamiczny rozwój najlepiej potwierdzają liczby. Porównując analogicznie pierwsze miesiące 2017 i 2016, osiągnęli wzrost przychodu o 218%. Założyciele, Jakub Szczepankowski oraz Jarosław Wisłocki osiągają kolejne sukcesy, a liczby naprawdę imponują.

Na podium

Rozwój firmy wiąże się nierozerwalnie z gwałtownym wzrostem zainteresowania modelem programmatic na świecie. W Europie w tym roku (2017), w segmencie reklamy display, wydatki na reklamę w modelu programmatic wyniosą już 58% budżetów reklamowych (Dane Zenith). To wzrost o 7% w stosunku do poprzedniego roku. Ma to odzwierciedlenie w działalności OptAd360, który na samym początku funkcjonowania notował 450 mln żądań reklamowych. Obecnie osiągnął ponad 2 mld i dociera do ponad 25 milionów internautów, co stawia go na pierwszym miejscu z największym zasięgiem w Polsce (dane maj 2017 - DoubleClick Ad Exchange).

Wzmocnienie działań na rynku krajowym i powiększenie zespołu do 21 pracowników pozwoliło na intensywną ekspansję na rynki zagraniczne. W tym celu zostali zatrudnieni zagraniczni eksperci z Rosji, Ukrainy, Brazylii, Turcji i Indii. W planie są zatrudnienia kolejnych osób. Już dzisiaj możemy mówić o wielkim sukcesie.

Skąd pomysł na biznes?

- Gdy pojawił się programmatic stwierdziliśmy, że to jest produkt na którym się znamy i wiemy, że monetyzujemy serwisy internetowe najlepiej. Jednocześnie usługa ma potencjał globalny, dlatego porzuciliśmy bezpieczny etat, bo jesteśmy przekonani, że możemy zbudować wielką firmę o globalnym zasięgu - komentuje Jakub Szczepankowski. - Do tej pory, wraz z zespołem, realizujemy nasze cele z zawrotną skutecznością. Wg. planów, pierwsze półrocze 2017 r. powinno się zamknąć z przychodem w wysokości około 6,5 mln złotych, powiększeniem zespołu do 28 osób i obsługą ponad 600 serwisów. – dodaje.

Źródło: OptAd360

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Badanie: Jak duże jest zainteresowanie Mundialem? [INFOGRAFIKA]
W maju ponad 28 mln razy użytkownicy pytali Google o Mundial. Prognozuje się, że w czerwcu padnie blisko 1 197 mln podobnych zapytań. Jakie hasła są najczęściej wyszukiwane i co najbardziej interesuje użytkowników w związku z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej? Dowiecie się z infografiki firmy Semtec.
Yieldriser otwiera oddział w Brazylii
YieldRiser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – rozpoczął ekspansję zagraniczną. Firma otworzyła pierwszy oddział w Brazylii.
Publico24: Polski start-up chce zrewolucjonizować dystrybucję prasy
Publico24 stworzyło model cyfrowej dystrybucji prasy, oparty na subskrypcji na wzór Netflixa. Dzięki niewielkim nadajnikom rozmieszczonym w miejscach publicznych czytelnik za pomocą aplikacji może bez ograniczeń czytać na telefonie lub tablecie wybraną gazetę czy pojedynczy artykuł. Nie płaci nic, bo koszt pokrywa abonament opłacany przez przedsiębiorcę lub właściciela lokalu,...
Nowy Dyrektor Sprzedaży Bezpośredniej w Netsprint Group
Katarzyna Dudzińska-Sroga objęła stanowisko Dyrektora Sprzedaży Bezpośredniej w Netsprint Group. Będzie ona zarządzać zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż do klientów regionalnych i bezpośrednich.
Value Media najbardziej dynamicznie rozwijającym się  domem mediowym
Dom mediowy Value Media, należący do Group One, największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce, został niekwestionowanym liderem rankingu polskich agencji mediowych według najnowszego raportu RECMA 2017, notując najwyższą dynamikę wzrostu w ciągu ostatnich 3 lat (+ 292%).
 
środa 20.06.2018, 64 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone