logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Optad360 rewelacyjnie zamyka II kwartał 2017

  PR 17.08.2017, przeczytano 508 razy

Wrocławski start-up założony na początku 2016 roku nie zwalnia tempa. Po II kwartale 2017 nadal osiąga zawrotne przychody, które przekroczyły 6 milionów PLN i były o 207% większe niż w analogicznym okresie 2016 r. Obecnie do grona klientów OptAd360 (m. in. Gremi Media, czy Bonnier Business Polska) dołączają liderzy aplikacji mobilnych – Yanosik i Blix.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/optad360-rewelacyjnie-zamyka-ii-kwartal-2017,33424,artykul.html

OptAd360 po I kwartale 2017 osiągnął 2 miliardy żądań reklamowych miesięcznie i docierał z reklamą programmatic do 25 mln internautów, w II kwartale zwiększył zasięg do 34 mln internautów i zarządza już 3 miliardami odsłon reklamowych . Serwisy internetowe i mniejsi wydawcy to nie jedyne podmioty, którym firma pomaga zwiększać przychody. Do grona klientów dołączają Yanosik i Blix, jedne z najbardziej popularnych aplikacji mobilnych w Polsce, którym OptAd360 będzie pomagał monetyzować przestrzeń reklamową.

Jak komentuje Jakub Szczepankowski, jeden z założycieli OptAd360 – Zarówno Yanosik jak i Blix, są aplikacjami, które do tej pory świetnie radziły sobie w kwestii reklam mobilnych i dopasowania do użytkownika. Jestem przekonany, że dzięki naszemu doświadczeniu i technologii programmatic, jeszcze bardziej zwiększymy przychody naszych nowych klientów. Przed nami bardzo ciekawe zadanie i cieszę się, że będziemy mogli to zrobić razem z Yanosikiem i Blixem. Aplikacje mobilne są coraz bardziej przyjaznym narzędziem dla reklamodawców i szczególnie cenione przez użytkowników. Pierwsze efekty naszej współpracy będą widoczne za kilkanaście dni.

Źródło: OptAd360

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764