logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Optimum PR i Akademia Pstryk zapraszają do Galerii Nizio

  PR 12.05.2006, przeczytano 1114 razy
ilustracjastrzałka

Żeby coś zdziałać, potrzeba niewiele. Wystarczy karton po butach, aluminiowa tacka i odrobina fantazji. Potem wystarczy już tylko zacząć...


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/optimum-pr-i-akademia-pstryk-zapraszaja-do-galerii-nizio,3917,artykul.html

Ferie zimowe animatorzy Akademii Pstryk spędzili razem z dzieciakami z warszawskiej Pragi. W ognisku "Praga" im. K. Lisieckiego "Dziadka", mieszczącym się przy ul. Środkowej 9, odbyły się warsztaty fotografii otworkowej. W ich efekcie powstały ilustracje do znanej legendy „Wars i Sawa”. W projekcie wzięły udział dzieci w wieku 8-15 lat. Każde z nich skonstruowało tak zwaną camera obscura. Pudełka pomalowano od wewnątrz na czarno. Zamiast obiektywu – sreberko z wieczka po jogurcie, w którym koniuszkiem szpilki nakłuwano okrągłą dziurkę. Tak oto najprostsze, własnoręcznie wykonane urządzenie - zamieniło się w aparat fotograficzny.

Serdecznie zapraszamy na wernisaż prac powstałych w ramach projektu "Wars i Sawa"

12.05.2006, godzina 17.00
Nizio Gallery, ul. Inżynierska 3.

Słynny polski fotografik Tomek Sikora doceniając walory artystyczne prac wykonanych przez dzieci oraz ze względu na wartość społeczną działań Akademii Pstryk udzielił swojego patronatu nad planowanymi wydarzeniami. Będą to:

  • 12 – 18 maja 2006 - Wystawa prac projektu „Wars i Sawa” w Galerii Nizio
  • 2 – 3 czerwca 2006 - Akademia Pstryk na Pikniku Internautów
  • 10 czerwca 2006 - Warsztaty z „fotografii otworkowej” na Dworcu Centralnym w Warszawie
  • 10 czerwca – 10 lipca 2006 - Wystawa prac w Galerii Intercity
  • 13 czerwca 2006 - Aukcja nowych prac na Dworcu Centralnym
  • Od 10 lipca 2006 - Wystawa prac w galerii stacji Metro Świętokrzyska

    Swego wsparcia dla organizowanych wydarzeń Akademii Pstryk udzielili już m.in.: stołeczne Biuro Promocji Miasta, PKP Intercity, AMS SA, Galeria Nizio, Program Promocji Kultury "pociąg do sztuki", Akcentmedia, Lamart, Agencja Interaktywna Artivo oraz Optimum PR.

    Źródło: Optimum PR

  • PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

    REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Spółka Time S.A. przystąpiła do QUALID, czyli programu poprawy jakości reklamy cyfrowej.  Stempel QUALID przysługuje  firmie w trzech obszarach: Brand Safety, Viewability oraz Anti-Fraud.
    Eobuwie.pl świątecznie inspiruje w nowej kampanii reklamowej
    Marka eobuwie.pl startuje dziś z nową kampanią, która ma inspirować klientów i zachęcać do zakupów w świątecznym klimacie. Spoty będą emitowane w mediach społecznościowych na wszystkich 17 rynkach, na których platforma jest dostępna. Kampania potrwa do 29 grudnia.
    50 Czarnych Piątków w roku
    Chociaż Black Friday był niezły, to najwięcej osób odwiedziło centra handlowe w sobotę. A ruch we wszystkie piątki był na podobnym poziomie. Polacy nie ufają amerykańskim wymysłom i nadają własnego kolorytu świętu konsumpcjonizmu.
    Świąteczna rywalizacja miast i pomaganie ze Świeć się z Energą
    Rusza doroczny plebiscyt Energi z Grupy ORLEN, w którym wybierane są miasta o najpiękniejszych iluminacjach świątecznych w regionie i w całej Polsce. Głosujący w 13. edycji zadecydują też, dokąd trafi dobroczynna pomoc o łącznej wartości 200 tys. zł. Na zwycięskich 16 miejscowości czekają sprzęty AGD i lampy UV-C, a do jednej z placówek pomocowych trafi...
    Analitycy Santander Bank Polska przyjrzeli się wydatkom klientów w Black Friday. W przypadku zakupów, za które płatność realizowana jest kartami płatniczymi Santander Bank Polska, co roku wzrosty obserwowane są w Black Friday oraz następującą po nim sobotę. W dniach 27 i 28.11.2021 wartość wydatków jest o 7% wyższa niż w poprzedzający piątek i...
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764