logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Optimum PR i Akademia Pstryk zapraszają do Galerii Nizio

  PR 12.05.2006, przeczytano 1187 razy
ilustracjastrzałka

Żeby coś zdziałać, potrzeba niewiele. Wystarczy karton po butach, aluminiowa tacka i odrobina fantazji. Potem wystarczy już tylko zacząć...


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/optimum-pr-i-akademia-pstryk-zapraszaja-do-galerii-nizio,3917,artykul.html

Ferie zimowe animatorzy Akademii Pstryk spędzili razem z dzieciakami z warszawskiej Pragi. W ognisku "Praga" im. K. Lisieckiego "Dziadka", mieszczącym się przy ul. Środkowej 9, odbyły się warsztaty fotografii otworkowej. W ich efekcie powstały ilustracje do znanej legendy „Wars i Sawa”. W projekcie wzięły udział dzieci w wieku 8-15 lat. Każde z nich skonstruowało tak zwaną camera obscura. Pudełka pomalowano od wewnątrz na czarno. Zamiast obiektywu – sreberko z wieczka po jogurcie, w którym koniuszkiem szpilki nakłuwano okrągłą dziurkę. Tak oto najprostsze, własnoręcznie wykonane urządzenie - zamieniło się w aparat fotograficzny.

Serdecznie zapraszamy na wernisaż prac powstałych w ramach projektu "Wars i Sawa"

12.05.2006, godzina 17.00
Nizio Gallery, ul. Inżynierska 3.

Słynny polski fotografik Tomek Sikora doceniając walory artystyczne prac wykonanych przez dzieci oraz ze względu na wartość społeczną działań Akademii Pstryk udzielił swojego patronatu nad planowanymi wydarzeniami. Będą to:

  • 12 – 18 maja 2006 - Wystawa prac projektu „Wars i Sawa” w Galerii Nizio
  • 2 – 3 czerwca 2006 - Akademia Pstryk na Pikniku Internautów
  • 10 czerwca 2006 - Warsztaty z „fotografii otworkowej” na Dworcu Centralnym w Warszawie
  • 10 czerwca – 10 lipca 2006 - Wystawa prac w Galerii Intercity
  • 13 czerwca 2006 - Aukcja nowych prac na Dworcu Centralnym
  • Od 10 lipca 2006 - Wystawa prac w galerii stacji Metro Świętokrzyska

    Swego wsparcia dla organizowanych wydarzeń Akademii Pstryk udzielili już m.in.: stołeczne Biuro Promocji Miasta, PKP Intercity, AMS SA, Galeria Nizio, Program Promocji Kultury "pociąg do sztuki", Akcentmedia, Lamart, Agencja Interaktywna Artivo oraz Optimum PR.

    Źródło: Optimum PR

  • PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

    REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
    W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
    Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
    Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
    Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
    Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
    Inglot klientem agencji Lepont
    Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
    Endorfina Events świętuje 15 urodziny
    21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764