logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Optimum PR i Akademia Pstryk zapraszają do Galerii Nizio

  PR 12.05.2006, przeczytano 1077 razy
ilustracjastrzałka

Żeby coś zdziałać, potrzeba niewiele. Wystarczy karton po butach, aluminiowa tacka i odrobina fantazji. Potem wystarczy już tylko zacząć...


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/optimum-pr-i-akademia-pstryk-zapraszaja-do-galerii-nizio,3917,artykul.html

Ferie zimowe animatorzy Akademii Pstryk spędzili razem z dzieciakami z warszawskiej Pragi. W ognisku "Praga" im. K. Lisieckiego "Dziadka", mieszczącym się przy ul. Środkowej 9, odbyły się warsztaty fotografii otworkowej. W ich efekcie powstały ilustracje do znanej legendy „Wars i Sawa”. W projekcie wzięły udział dzieci w wieku 8-15 lat. Każde z nich skonstruowało tak zwaną camera obscura. Pudełka pomalowano od wewnątrz na czarno. Zamiast obiektywu – sreberko z wieczka po jogurcie, w którym koniuszkiem szpilki nakłuwano okrągłą dziurkę. Tak oto najprostsze, własnoręcznie wykonane urządzenie - zamieniło się w aparat fotograficzny.

Serdecznie zapraszamy na wernisaż prac powstałych w ramach projektu "Wars i Sawa"

12.05.2006, godzina 17.00
Nizio Gallery, ul. Inżynierska 3.

Słynny polski fotografik Tomek Sikora doceniając walory artystyczne prac wykonanych przez dzieci oraz ze względu na wartość społeczną działań Akademii Pstryk udzielił swojego patronatu nad planowanymi wydarzeniami. Będą to:

  • 12 – 18 maja 2006 - Wystawa prac projektu „Wars i Sawa” w Galerii Nizio
  • 2 – 3 czerwca 2006 - Akademia Pstryk na Pikniku Internautów
  • 10 czerwca 2006 - Warsztaty z „fotografii otworkowej” na Dworcu Centralnym w Warszawie
  • 10 czerwca – 10 lipca 2006 - Wystawa prac w Galerii Intercity
  • 13 czerwca 2006 - Aukcja nowych prac na Dworcu Centralnym
  • Od 10 lipca 2006 - Wystawa prac w galerii stacji Metro Świętokrzyska

    Swego wsparcia dla organizowanych wydarzeń Akademii Pstryk udzielili już m.in.: stołeczne Biuro Promocji Miasta, PKP Intercity, AMS SA, Galeria Nizio, Program Promocji Kultury "pociąg do sztuki", Akcentmedia, Lamart, Agencja Interaktywna Artivo oraz Optimum PR.

    Źródło: Optimum PR

  • PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

    REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Platige Image pozyskało 6 mln zł na projekty gamingowe
    Platige Image zakończyło prywatną emisję akcji, w ramach której pięciu inwestorów instytucjonalnych nabyło 240 tys. akcji, stanowiących 7% w podwyższonym kapitale, podała spółka. Pozyskany kapitał w wysokości 6 mln zł będzie w całości przeznaczony na realizację pierwszych projektów gamingowych, w związku z nową strategią Spółki na lata 2021-2025.
    Obiektyw Voigtlander Ultron I i II 28 mm f/2,0 do Leica M
    Niezmiernie miło jest nam zaprezentować nową wersję obiektywu Voigtlander Ultron 28 mm f/2,0 z mocowaniem Leica M.
    Mary Kay uruchamia Suite 13TM:
    Globalna marka kosmetyczna Mary Kay Inc. i działające w jej ramach Global Design Studio przedstawiają Suite 13TM, innowacyjne wirtualne doświadczenie kosmetyczne, które wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do stworzenia wersji cyfrowej pierwszego wirtualnego showroomu Mary Kay. Zaprojektowany przy użyciu najnowszej technologii wirtualnej rzeczywistości nowy Suite 13TM oferuje...
    SPi Global zmienia markę na Straive
    SPi Global zaprezentował swój nowy awatar pod nazwą Straive (wymawiany tak samo jak słowo „strive” - „strajw” [dążyć]). Po licznych zmianach, jakie zaszły w ostatnich latach, w tym dużych przejęciach, otwarciu nowych strumieni przychodów czy dalszej konsolidacji kluczowych działów przedsiębiorstwa, nowa marka na nowo definiuje propozycję...
    Kampania #Szczepimysię dedykowana rocznikom 1962-1973
    Od 12 kwietnia trwa kampania informacyjna #SzczepimySię skierowana do osób w wieku 48-59 lat. Wszyscy urodzeni w latach 1962-1973, którzy są zainteresowani szczepieniem przeciw COVID-19, mają możliwość zarejestrować się na konkretny termin. Ambasadorem kampanii jest znany i lubiany aktor Cezary Pazura.
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764