logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B: Kreatura za SIW dla Krakowa

  PR 03.12.2017, przeczytano 652 razy
ilustracjastrzałka

Nasz projekt systemu identyfikacji wizualnej Krakowa został wyróżniony kolejną nagrodą. Znalazł się wśród laureatów XXI edycji konkursu niezależnej kreacji reklamowej Kreatura.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b%3A-kreatura-za-siw-dla-krakowa,34695,artykul.html

Jury konkursu Kreatura w kategorii „Design” przyznało tylko jedną nagrodę główną. Statuetka Kreatury powędrowała do zespołu Opus B Brand Design, który jest autorem projektu systemu identyfikacji wizualnej Krakowa.


Kreatura to kolejne po nagrodzie Red Dot Communication Design, wyróżnienie dla systemu identyfikacji wizualnej Krakowa.

Konkurs niezależnej polskiej kreacji Kreatura jest organizowany pod egidą miesięcznika „Media & Marketing Polska” od 1996 r. i ma na celu wyróżnienie i uhonorowanie polskiej sztuki reklamowej. Jak podkreślają organizatorzy, prace biorące udział w konkursie oceniane są pod kątem oryginalności i innowacyjności pomysłu oraz ponadprzeciętnej jakości wykonania. Jury tegorocznej edycji konkursu przyznało 60 nominacji, 37 wyróżnień i 17 Kreatur.

Źródło: Opus B

opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystawa Grand Press Photo w Blue City
Od środy 8 lipca w centrum handlowym Blue City będzie można oglądać najlepsze zdjęcia prasowe z tegorocznej edycji konkursu Grand Press Photo.
Konkurs 30/30: nowy termin wystawy
Organizatorzy VI edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową informują o nowym terminie wystawy finalistów. Będzie ona miała miejsce w prestiżowej Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu i potrwa od 13 lipca do 31 sierpnia 2020 r. Zaprezentowanych zostanie 29 finałowych prac wybranych przez 12-osobowe Jury złożone z ekspertów z zakresu sztuk plastycznych...
MSL zdobyła zwycięską statuetkę SABRE Awards w prestiżowym konkursie branży public relations dla regionu EMEA. Wygraną w kategorii „Chemia i Przemysł” zapewniła agencji kampania CSR „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców”, zrealizowana dla ArcelorMittal Poland. Wśród 400 finalistów, znalazło się jedynie 8 polskich...
Golden Arrow już po raz 14. przyznała nagrody i wyróżnienia dla najciekawszych projektów w 20 kategoriach. Tegoroczna edycja konkursu cieszyła się rekordową liczbą zgłoszeń. Kampania społeczna FASOFF została wyróżniona spośród 71 wszystkich propozycji w jednej z najbardziej popularnych w tym roku kategorii – CSR. Celem akcji FASOFF jest edukacja przyszłych rodziców oraz...
Golden Arrow 2020: Pełna lista zwycięzców!
W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow 2020 przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymał BNP Paribas Bank Polska SA za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne, widoczne w wielu wymiarach działalności. Drugą nagrodę specjalną otrzymała agencja Przestrzeń za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764