logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B 4Corporate – agencja uruchamia nową usługę

  PR 23.04.2021, przeczytano 407 razy

Opus B rozszerza portfolio swoich usług o działania strategiczno-konsultingowe oraz komunikacyjne dla dużych firm i korporacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-4corporate-%E2%80%93-agencja-uruchamia-nowa-usluge,391192,artykul.html

Agencja stworzyła zespół, którego głównym zadaniem będzie tworzenie strategii komunikacji zmian dla korporacji, jak również wspieranie projektów i procesów prowadzonych przez jej działy wewnętrzne – takie jak m.in. komunikacja wewnętrzna, innowacje, Human Resources czy IT.

Na czele zespołu B4C stoi Carolina Pietyra, Digital Strategy Manager, która specjalizuje się w badaniach potrzeb klientów, projektowaniu usług (service design) oraz UX design. Ma także szeroką wiedzę i doświadczenie z zakresu opracowywania strategii i narzędzi do realizacji procesów adopcyjnych i komunikacji towarzyszącej transformacji cyfrowej. Współpracowała z takimi organizacjami, jak: Michelin, Pirelli, Castrol, Hyundai, Unilever, Mars, Auchan, Intermarche, ABB, Aviva, BNP Paribas, Crédit Agricole.

- Nowa oferta to rozwinięcie naszych dotychczasowych silnych kompetencji strategicznych i komunikacyjnych, które dodatkowo wzmocniliśmy realizując projekty wewnętrzne dla korporacji różnych branż. B4C jest naszą odpowiedzią na potrzeby rynku, w szczególności dużych firm i korporacji, które teraz bardziej niż kiedykolwiek potrzebują skutecznej i przemyślanej komunikacji do pracowników - tłumaczy Joanna Kozłowska, Managing Director w Opus B

Opus B 4Corporate to także tworzenie identyfikacji wizualnej dla nowo powstałych działów czy zespołów wewnątrz organizacji oraz przeprowadzanie audytów komunikacji wewnętrznej.

Dotychczas zespół Opus B przygotował kampanie wewnętrzne, employer brandingowe czy CSR dla takich marek jak: ABB, Amway, BNP Paribas czy Dräxlmaier.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764