logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B autorem billboardów sponsorskich dla BNP Paribas

  PR 07.06.2019, przeczytano 339 razy
ilustracja

Zespół agencji przygotował billboardy dla BNP Paribas na takie wydarzenia, jak Mastercard OFF Camera oraz turniejów Sopot Open i French Open.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-autorem-billboardow-sponsorskich-dla-bnp-paribas,382817,artykul.html

BNP Paribas został sponsorem tytularnym międzynarodowego turnieju tenisowego Sopot Open i French Open oraz partnerem strategicznym Międzynarodowego Festiwalu Kina Niezależnego Mastercard OFF Camera. Na potrzeby wydarzeń zespół Opus B przygotował serię billboardów sponsorskich.

Za kreację i realizację odpowiada Opus B, produkcją zajęło się Tango Production.

Emisja w największych stacjach telewizyjnych, tematycznych oraz podczas wydarzeń sportowych.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

LG z kampanią „Co się stanie, gdy zapukasz dwa razy w drzwi… lodówki?”
W lipcu firma LG rozpoczęła kampanię telewizyjną promującą lodówki InstaView Door-in-Door. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Arena Media Communications należąca do Havas Media Group, zaś adaptacją kreacji na polski rynek zajęła się agencja Warszawa.
Agencja Novem rozpoczęła współpracę z TAURON Sprzedaż. Obejmie ona obsługę kampanii reklamowo-sprzedażowych w Internecie w zakresie działań performance w III kwartale 2019 roku.
Nowi gracze w gronie Członków PIAP
Pro Media Plus Sp.z o.o., Symbio Media Group Sp.z o.o., Vasco Electronics Sp.z o.o. S.K.A. to nowi Członkowie, którzy przystąpili do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w drugim kwartale 2019 roku.
Bohaterowie Toy Story 4 w kampanii Danonków
Marka Danonki po raz pierwszy współpracuje z wytwórnią filmów Disney. Od lipca smakowite produkty marki Danonki dla dzieci – serki, koktajl mleczny, jogurt do picia i serki w saszetkach będą dostępne w opakowaniach z bohaterami Toy Story 4.
Finał kampanii „Włocławki pomysłów” marki Włocławek i Plej
W piątek, 5 lipca 2019 roku, na bulwarach nad Wisłą we Włocławku stanęła nowa, designerska, niebieska ławka. To realizacja projektu studentki Wydziału Wzornictwa Przemysłowego Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, który zwyciężył w konkursie „Włocławki Pomysłów” zorganizowanym przez markę ketchupów Włocławek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764