logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B autorem kampanii telewizyjnej marki Ranigast Max

  PR 02.04.2019, przeczytano 679 razy
ilustracjastrzałka

Ze stołu stopniowo znikają kolejne wielkanocne potrawy, a wraz z nimi uczucie lekkości - z pomocą przychodzi jednak Ranigast Max. To flagowy lek Polpharmy na problemy ze zgagą, który zwalcza także objawy niestrawności: ból w górnej części brzucha, pełność czy pieczenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-autorem-kampanii-telewizyjnej-marki-ranigast-max,381910,artykul.html

Spot wielkanocny Ranigast Max to kolejny z serii. Wyrazista stylistyka nawiązuje do charakterystycznego klimatu filmów Wesa Andersona. Tym razem widz gości w domu sympatycznej, nietuzinkowej wielopokoleniowej rodziny. Wraz z nią dowiaduje się, z niemałym zaskoczeniem, jak zwycięsko wyjść z walki ze świątecznymi potrawami.

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada Opus B, za produkcję Watchout Studio, postprodukcją zajął się Xantus. Reżyser: Marek Cichy, operator: Piotr Uznański, scenografia: Marcin Płaszczyk, stylizacja potraw: Joanna Sikora.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764