logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B autorem nowej kampanii marki Biotebal

  PR 27.03.2017, przeczytano 2157 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała ogólnopolska kampania marki Biotebal – leku z biotyną na osłabione i wypadające włosy. To kolejna wspólna realizacja Opus B i Polpharma.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-autorem-nowej-kampanii-marki-biotebal,31953,artykul.html

Spoty utrzymane są w konwencji kobiecego serialu, którego akcja toczy się w przytulnym zakładzie fryzjerskim. Do salonu „O!Włos” przychodzą różne kobiety z podobnym problemem – ich włosy są dosłownie wszędzie – na szczotce, na ubraniach, na podłodze…

– Każdy spot oparty jest o wiarygodny, życiowy insight oraz lekki, naturalny styl narracji i sympatycznych bohaterów. Wszystko po to, by budować wizerunek marki niedystansującej, pomocnej i maksymalnie skutecznej – tłumaczy Tomasz Kosiński, Creative Director w Opus B.

Kampania podkreśla nie tylko szeroki aspekt zastosowań i benefitów marki Biotebal – w postaci tabletek, szamponu i odżywki, lecz także różne przyczyny niedoborów biotyny – karmienie piersią, nieprawidłową dietę czy zmianę pór roku.

Emisja, pierwszego z serii czterech spotów, rozpoczyna się 27 marca w ogólnopolskich stacjach TV.  Za zakup mediów odpowiedzialny dom mediowy Mediacom.

Za kreację i nadzór nad realizacją kampanii odpowiada Opus B. Spoty wyreżyserowała Anna Maliszewska a wyprodukowało studio Lemon. Miło zajęło się postropdukcją, a dźwiękiem - Zstudio.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764