logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B Brand Design autorem systemu identyfikacji wizualnej Kanlux

  PR 09.11.2018, przeczytano 464 razy
ilustracjastrzałka

Opus B rozpoczął współpracę z Kanlux – polską firmą dostarczającą rozwiązania oświetleniowe na całym świecie. Agencja będzie odpowiedzialna za wdrożenie nowej strategii marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-brand-design-autorem-systemu-identyfikacji-wizualnej-kanlux,380090,artykul.html

Kanlux Style Guide - więcej niż światło

Pierwszym zadaniem postawionym przed zespołem Opus B Brand Design było zaprojektowanie nowego systemu identyfikacji wizualnej. Projektanci stworzyli Kanlux Style Guide – dokument przedstawiający nowy system oraz spis reguł pozwalających na elastyczne i proste jego zastosowanie. Zasady zawarte w Style Guide ułatwiły podjęcie strategicznych decyzji dotyczących przebudowy struktury portfolio firmy.

ilustracjastrzałka

- Marka Kanlux potrzebowała przeorganizowania architektury i spójnej, ale oryginalnej tożsamości wizualnej, która wyróżni ją na półce. Rozbłyski, światła i cienie stały się inspiracją do stworzenia identyfikacji wizualnej. Marki, która teraz budzi zaufanie i odpowiada na trendy - tłumaczy Piotr Wiśniewski, Art Director w Opus B Brand Design

Agencja obecnie pracuje nad kolejnymi projektami dla Kanlux.

Źródło: Opus B Brand Design

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Reprograf: Efi i Perfecta - Premiery na Remadays 2019
Reprograf odlicza już dni do targów RemaDays. Zapraszamy: hala F, stoisko N7.
Tomasz Bogdanowicz otworzył agencję marketingu sprzedażowego „Shopper Link”
Na polskim rynku pojawiała się nowa agencja świadcząca kompleksowe usługi w zakresie komunikacji marketingowej - Shopper Link. Jej wyróżnikiem jest stawianie na równi wizerunkowego wymiaru budowania marki, jak i aspektu sprzedażowego. Założycielem jest Tomasz Bogdanowicz, który przez ostatnich 6 lat był związany z Walk, gdzie m.in. pełnił obowiązki Managing...
Agencja interaktywna Mint Media rozpoczęła współpracę z firmą Mattel, jednym z największych na świecie producentów zabawek. Agencja odpowiadała za przeprowadzenie kampanii promującej grę UNO w serwisie TikTok i na Instagramie.
Nowa kampania TV marki Sanytol
W poniedziałek 14 stycznia wystartowała nowa kampania wideo promująca uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący marki Sanytol. Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
Osiem nowych agencji dołączyło do IPRN
The International Public Relations Network (IPRN), organizacja zrzeszająca niezależne agencje public relations, obecna w ponad 40 krajach, ogłosiła w tym tygodniu zwiększenie swojego globalnego zasięgu. Dołączyło do niej ośmiu nowych członków z różnych krajów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone