logo
WIADOMOŚCI

Opus B Brand Design autorem systemu identyfikacji wizualnej Kanlux

  PR 09.11.2018, przeczytano 307 razy
ilustracjastrzałka

Opus B rozpoczął współpracę z Kanlux – polską firmą dostarczającą rozwiązania oświetleniowe na całym świecie. Agencja będzie odpowiedzialna za wdrożenie nowej strategii marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-brand-design-autorem-systemu-identyfikacji-wizualnej-kanlux,380090,artykul.html

Kanlux Style Guide - więcej niż światło

Pierwszym zadaniem postawionym przed zespołem Opus B Brand Design było zaprojektowanie nowego systemu identyfikacji wizualnej. Projektanci stworzyli Kanlux Style Guide – dokument przedstawiający nowy system oraz spis reguł pozwalających na elastyczne i proste jego zastosowanie. Zasady zawarte w Style Guide ułatwiły podjęcie strategicznych decyzji dotyczących przebudowy struktury portfolio firmy.

ilustracjastrzałka

- Marka Kanlux potrzebowała przeorganizowania architektury i spójnej, ale oryginalnej tożsamości wizualnej, która wyróżni ją na półce. Rozbłyski, światła i cienie stały się inspiracją do stworzenia identyfikacji wizualnej. Marki, która teraz budzi zaufanie i odpowiada na trendy - tłumaczy Piotr Wiśniewski, Art Director w Opus B Brand Design

Agencja obecnie pracuje nad kolejnymi projektami dla Kanlux.

Źródło: Opus B Brand Design

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Architektura spersonalizowana elementem brandingu TME
Budynki biurowe w naszym otoczeniu powstają jak grzyby po deszczu. W krajobrazie wielkich miast przywykliśmy już do zunifikowanej, utylitarnej architektury kodu kreskowego, która oferuje luksusowe, choć najczęściej pozbawione indywidualizmu biurowce pod wynajem. Rzadziej inwestorzy decydują się na budowę obiektu biurowego ściśle dopasowanego do ich własnych potrzeb – budynku,...
Durex w kampanii profilaktyki AIDS
Karolina Gilon i Jakob Kosel w polskiej odsłonie globalnej kampanii Durex, zachęcają do tego, by „uprawiać seks i ratować życie” (Have Sex and Save Lives). Za projekt, który swoim zasięgiem obejmuje OOH, kina, digital oraz social media, odpowiadają agencje VMLY&R Poland, Papaya, LiquidThread oraz Zenith.
Black Friday, Cyber Monday oraz zakupy świąteczne stanowią dla detalistów i producentów ostatnią prostą w handlowym maratonie roku. Ze względu na rosnący udział zakupów dokonywanych za pomocą urządzeń mobilnych na tym etapie istotną rolę odegra kanał sprzedaży online, z każdym rokiem coraz ważniejszy element w strategii omnichannel.
Spółka Centrum Targowo-Kongresowe, zarządzająca obiektem Global Expo wybudowanym na dawnych terenach FSO, podpisała 5-letnią umowę o współpracy z Health and Beauty Media należącą do wiodącego organizatora targów kosmetycznych w Europie – Health and Beauty Group. W ramach kontraktu w latach 2019-2023 na terenie niedawno otwartego, nowoczesnego centrum przy...
Dom mediowy Value Media, zdobywa budżet reklamowy iSpot, największego polskiego dystrybutora produktów Apple. Współpraca, nawiązana w drodze przetargu, ma charakter długofalowy i obejmuje działania w kanałach cyfrowych. Value Media odpowiada za strategię mediową, planowanie i zakup mediów. Doradztwem, analityką oraz optymalizacją procesu sprzedaży zajmie się...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone