logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B Brand Design autorem systemu identyfikacji wizualnej Kanlux

  PR 09.11.2018, przeczytano 567 razy
ilustracjastrzałka

Opus B rozpoczął współpracę z Kanlux – polską firmą dostarczającą rozwiązania oświetleniowe na całym świecie. Agencja będzie odpowiedzialna za wdrożenie nowej strategii marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-brand-design-autorem-systemu-identyfikacji-wizualnej-kanlux,380090,artykul.html

Kanlux Style Guide - więcej niż światło

Pierwszym zadaniem postawionym przed zespołem Opus B Brand Design było zaprojektowanie nowego systemu identyfikacji wizualnej. Projektanci stworzyli Kanlux Style Guide – dokument przedstawiający nowy system oraz spis reguł pozwalających na elastyczne i proste jego zastosowanie. Zasady zawarte w Style Guide ułatwiły podjęcie strategicznych decyzji dotyczących przebudowy struktury portfolio firmy.

ilustracjastrzałka

- Marka Kanlux potrzebowała przeorganizowania architektury i spójnej, ale oryginalnej tożsamości wizualnej, która wyróżni ją na półce. Rozbłyski, światła i cienie stały się inspiracją do stworzenia identyfikacji wizualnej. Marki, która teraz budzi zaufanie i odpowiada na trendy - tłumaczy Piotr Wiśniewski, Art Director w Opus B Brand Design

Agencja obecnie pracuje nad kolejnymi projektami dla Kanlux.

Źródło: Opus B Brand Design

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Integart odkupuje stare urządzenia. Sprawdź, ile możesz zyskać!
Najnowsza akcja Integartu prowadzona razem z firmą HP, to niepowtarzalna okazja, aby wymienić swoją starą drukarkę wielkoformatową na nowoczesny druk HP Latex 3 generacji. Od standardowego programu odkupu drukarek, HP Trade In różni się tym, że zaoferowane warunki są jeszcze bardziej atrakcyjne. Promocja trwa do końca czerwca, zapraszamy do kontaktu.
Zaprojektuj Plakat na Eurowybory: Podsumowanie akcji
W marcu informowaliśmy o inicjatywie Goethe Institut, który postanowił wesprzeć ideę udziału w wyborach do Parlamentu Europejskiego tworząc internetową platformę dla wszystkich, którzy chcą zaprojektować i udostępnić plakat zachęcający do udziału w Eurowyborach. Dziś, w dniu głosowania, prezentujemy efekty tej akcji.
Relacja STGU z Łódź Design Festival 2019
STGU odwiedziło Łódź Design Festival 2019 – hasło tegorocznej edycji to „dobre życie”. W świetle ostatnich alarmujących doniesień o dramatycznym stanie naszego środowiska naturalnego, hasło „dobre” jednoznacznie przywodzi na myśl „harmonijne, etyczne”, zamiast powiedzmy „luksusowe” czy „wygodne”. I rzeczywiście...
#Wciążzmieniamy – Coca-Cola kontra problemy środowiskowe i społeczne
Nie chcemy tylko produkować napojów. Chcemy dokonywać realnych zmian – ta myśl towarzyszy nowej kampanii Coca-Cola pod hasłem #WCIĄŻZMIENIAMY. Za jej sprawą marka chce stawić czoła zarówno problemom środowiskowym, jak i społecznym. Polska jest pierwszym krajem, w którym kampania zostanie uruchomiona.
Santander Bank Polska z wyróżnieniem za rebranding
Santander Bank Polska został wyróżniony w kategorii Marka Roku za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764