logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Opus B Brand Design autorem systemu identyfikacji wizualnej Kanlux

  PR 09.11.2018, przeczytano 519 razy
ilustracjastrzałka

Opus B rozpoczął współpracę z Kanlux – polską firmą dostarczającą rozwiązania oświetleniowe na całym świecie. Agencja będzie odpowiedzialna za wdrożenie nowej strategii marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/opus-b-brand-design-autorem-systemu-identyfikacji-wizualnej-kanlux,380090,artykul.html

Kanlux Style Guide - więcej niż światło

Pierwszym zadaniem postawionym przed zespołem Opus B Brand Design było zaprojektowanie nowego systemu identyfikacji wizualnej. Projektanci stworzyli Kanlux Style Guide – dokument przedstawiający nowy system oraz spis reguł pozwalających na elastyczne i proste jego zastosowanie. Zasady zawarte w Style Guide ułatwiły podjęcie strategicznych decyzji dotyczących przebudowy struktury portfolio firmy.

ilustracjastrzałka

- Marka Kanlux potrzebowała przeorganizowania architektury i spójnej, ale oryginalnej tożsamości wizualnej, która wyróżni ją na półce. Rozbłyski, światła i cienie stały się inspiracją do stworzenia identyfikacji wizualnej. Marki, która teraz budzi zaufanie i odpowiada na trendy - tłumaczy Piotr Wiśniewski, Art Director w Opus B Brand Design

Agencja obecnie pracuje nad kolejnymi projektami dla Kanlux.

Źródło: Opus B Brand Design

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dni Otwarte z ploterami Artemis – 21 marca 2019
W pierwszy dzień wiosny, dystrybutor szerokoformatowych drukarek Artemis – firma Atrium Centrum Ploterowe z Opola – zaprezentuje podczas Dni Otwartych, dwa urządzenia o szerokości roboczej 320 cm.
Bartłomiej Topa nowym ambasadorem marki Mitsubishi
Polski oddział Mitsubishi Motors nawiązał współpracę z cenionym aktorem - Bartłomiejem Topa, który będzie pełnił rolę ambasadora marki. Znany z dużego oraz małego ekranu oraz sceny teatralnej i cieszący się ogromnym uznaniem widzów i krytyków Bartłomiej Topa będzie promował najnowsze wcielenie znanego SUV-a Mitsubishi Outlander. Kluczyki do nowego auta przekazał aktorowi...
Blikomania: milion na nagrody za codzienne płatności Blikiem
Wystartowała nowa edycja popularnej BLIKOMANII – loterii Polskiego Standardu Płatności. Każdy, kto zarejestruje się w loterii i będzie regularnie płacić BLIKIEM do 21 sierpnia br., może codziennie wygrać 100 lub 1000 zł. Dodatkowo będzie mógł wygrać nagrodę główną czyli 100 000 zł.
Imagine z nowym New Business Directorem
IMAGINE poszerza zespół – do agencji dołącza Mariusz Parol, który będzie odpowiadał za przygotowanie strategii sprzedaży i rozwinięcie działu new business.
STS i KSW przedłużają kontrakt
STS oraz Federacja KSW podjęły decyzję o przedłużeniu współpracy. Porozumienie zawarto na najbliższy rok – obejmować będzie co najmniej 5 gal KSW zaplanowanych w 2019 roku. Dotychczasowa współpraca bukmachera z Federacją trwa od lutego 2018 roku.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764